Gå til innhold

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare dette nærmere? Er ikke de mennene pene nok for deg?

Anonymkode: eff26...615

Nå tror jeg du har for høye forventninger i forhold til TS sin mentale kapasitet her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du TS skal være nedlatende mot andre kvinner blir bare pinlig når typen din ikke er mer forpliktet til deg enn at han velger å være på Tinder utenom. Du er neppe så spesiell for ham da. Også er det noe som heter 'hovmod står for fall'..

Anonymkode: d7f21...98b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av ts? Ute og leker før leggetid?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De felste? De fæleste?  

MEN hvorfor godtar du at han er på Tinder? Dette er en mann som jeg ikke hadde stolt på.

Anonymkode: eff26...615

De fleste.

han er ikke på tinder, kompisen er,

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste.

han er ikke på tinder, kompisen er,

Anonymkode: 05663...88b

Du skrev jo at DE er på Tinder?

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

 

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Håper du tuller men om ikke: 😳

Altså du syns du selv er bra fordi du er pen? At du er i en høyere liga enn de du syns du er penere enn ? Rare greier.

så du mener at du og din mannen verdifulle fordi genene tilfeldigvis ga dere det utseende som ansees som pent for tiden og fortjener å sole dere i hverandre 😂😂Og at styggere mennesker er latterlige pga av det genene gav dem. Smart tenkt.😂

 Ja for det var virkelig en bragd å være stolt av du, å bli født pent.😂  Klapp klapp for deg. Du har virkelig bidratt med noe stort. 

Om du ikke tuller ville det aldri noen sinne falt meg inn å skulle ønske meg i dine sko med de tankene der, til tross for st det gir fordeler å være pen om en også har hjerne 😉

lykke til med alderdommen 

 

Anonymkode: 639c8...3c2

Det er ikke lov å synes selv man er pen nei. Merkelig det der. Så fort noen er fornøyd med eget utseende begynner folkå snakke om alderdom. 

Utseendet skal en egentlig ikke bry seg om i det hele tatt... men det rare er at det kommer bare fra mindre pene kvinner. Det er de som ikke vil at man skal være glad for at en ser ut som en gjør.

hvorfor blir folk så provsert her? Fordi det er en sannhet i det.

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kunne tenkt seg å være sammen med noen av de damene? Hvorfor godtar du dette?
Har du satset over din liga?

Anonymkode: eff26...615

Nei. 

Nei, vi passer sammen. Saken er at jeg synes det er latterlig med damer som vil ha menn over deres liga. Han også. 

 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å synes selv man er pen nei. Merkelig det der. Så fort noen er fornøyd med eget utseende begynner folkå snakke om alderdom. 

Utseendet skal en egentlig ikke bry seg om i det hele tatt... men det rare er at det kommer bare fra mindre pene kvinner. Det er de som ikke vil at man skal være glad for at en ser ut som en gjør.

hvorfor blir folk så provsert her? Fordi det er en sannhet i det.

Anonymkode: 05663...88b

Du skjønner overhode ikke poenget her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Du skjønner overhode ikke poenget her. 

Men hvorfor blir dere så provosert over at vi ikke synes disse damene er bra nok? Det er da fordi det er en sannhet i det.

 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Nei, vi passer sammen. Saken er at jeg synes det er latterlig med damer som vil ha menn over deres liga. Han også. 

 

Anonymkode: 05663...88b

Er utseendet så viktig for både din mann og deg, at dere ville gjort det slutt om en av dere fikk ødelagt utseendet i en ulykke el.l. og plutselig ble en 3er?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er utseendet så viktig for både din mann og deg, at dere ville gjort det slutt om en av dere fikk ødelagt utseendet i en ulykke el.l. og plutselig ble en 3er?

Anonymkode: eff26...615

Nei.

men det ser så dumt at at jeg og mannen som er høye og slanke, ikke veldig trent, men likevel stramme.

det sier seg selv, han kan ikke gå rundt med ei dvask, blek jente med kjedelig ansikt. 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vært hardt å være 14.....     husker den tiden godt, men jeg var mye mer ydmyk. 

Du lærer med tiden kjære deg, de neste årene har masse mental utvikling å by på. Heldigvis. 

Anonymkode: d6ad1...387

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor blir dere så provosert over at vi ikke synes disse damene er bra nok? Det er da fordi det er en sannhet i det.

 

Anonymkode: 05663...88b

Nei, det er fordi det virker som du tror at du kan bestemme hva samfunnet klassifiserer som en 10'er, og ikke evner  forstå at smaken er høyst individuell. At du og typen din ikke syns de jentene er pene nok er meg rivende likegyldig. 

Og ingen er provosert, heller mer oppgitt over gjennontrekket i toppetasjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

men det ser så dumt at at jeg og mannen som er høye og slanke, ikke veldig trent, men likevel stramme.

det sier seg selv, han kan ikke gå rundt med ei dvask, blek jente med kjedelig ansikt. 

Anonymkode: 05663...88b

Nei, for i den virkelige verden har jo alle par "matchende" fysikk😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Nei, for i den virkelige verden har jo alle par "matchende" fysikk😂

Stort sett faktisk.

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit tråd. Og hva er dette tullet mer karakterskala? Sist jeg sjekket, var jeg en person, og ikke et tall.

Anonymkode: b6db2...e1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle kose meg med tråden om glutenfrie julenek, men den er slettet :sukk: 

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stort sett faktisk.

Anonymkode: 05663...88b

Ok, enten er du faktisk mindre begavet, eller så troller du dårlig. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

Du er sikkert som du sier pen, men du klarer ikke skrive og fremstår ikke så smart. Man kan ikke få i pose og sekk. Se deg i speilet og kos deg du. Utseende gjør deg ikke til en god person, empati, godhet og respekt for andre mennesker gjør det. Du mangler det. Kos deg med trynet ditt så lenge det varer. 

Anonymkode: 04f20...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert som du sier pen, men du klarer ikke skrive og fremstår ikke så smart. Man kan ikke få i pose og sekk. Se deg i speilet og kos deg du. Utseende gjør deg ikke til en god person, empati, godhet og respekt for andre mennesker gjør det. Du mangler det. Kos deg med trynet ditt så lenge det varer. 

Anonymkode: 04f20...85a

Jo man kan få i pose og sekk. De som ikke klarer de er tafatte.

Sannhet er ikke det samme som dårlig respekt. 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...