Gå til innhold

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

Så kjæresten din trenger bekreftelse fra andre damer med andre ord? Dette blir bare bedre og bedre😂

Sikker på at du er 25?

Endret av Nerine_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

LIGGER ja. 

Anonymkode: 05663...88b

Ja. Og mange menn utvikler også følelser for den som de ligger med...

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier sannheten om andre kvinner? At de ikke er bra nok? 

Anonymkode: 05663...88b

Hvem bestemmer hvem som er bra nok? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

De felste? De fæleste?  

MEN hvorfor godtar du at han er på Tinder? Dette er en mann som jeg ikke hadde stolt på.

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

Men han kunne tenkt seg å være sammen med noen av de damene? Hvorfor godtar du dette?
Har du satset over din liga?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Håper du tuller men om ikke: 😳

Altså du syns du selv er bra fordi du er pen? At du er i en høyere liga enn de du syns du er penere enn ? Rare greier.

så du mener at du og din mannen verdifulle fordi genene tilfeldigvis ga dere det utseende som ansees som pent for tiden og fortjener å sole dere i hverandre 😂😂Og at styggere mennesker er latterlige pga av det genene gav dem. Smart tenkt.😂

 Ja for det var virkelig en bragd å være stolt av du, å bli født pent.😂  Klapp klapp for deg. Du har virkelig bidratt med noe stort. 

Om du ikke tuller ville det aldri noen sinne falt meg inn å skulle ønske meg i dine sko med de tankene der, til tross for st det gir fordeler å være pen om en også har hjerne 😉

lykke til med alderdommen 

 

Anonymkode: 639c8...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

Åja du stoler ikke på han. Så du må slenge dritt om andre jenters utseende for å fortrenge hva som foregår. Sånn å forstå.. Hvem var det som var nek sa du? 

Anonymkode: 02fdf...27b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hans ekser over eller under din liga ts?

Anonymkode: eff26...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BeautyBox said:

Det er ikke spesielt intelligent å kalle alle andre for uintelligente sauer heller. F.eks mitt svar her var ment for å påpeke det veldig mange tror: at man kan rangeres ut fra utseende og at en kan sette tall på utseendet. Noe du forøvrig tydeligvis går rundt og tror selv. 

Det var slemt, men ikke vondt ment. Dette var opplagt et innlegg ment for å provosere, lar man seg provosere forer man bare trollet. Slik er det på Internett.

Et tall kan man ikke sette på utseendet, men det er opplagt at noen er mer attraktiv enn andre. Menn er smertelig klar over hvor i landet de ligger, hvis man ikke er kjekk blir man til stadighet påminnet om akkurat det. Jeg er lite attraktiv, hvis jeg prøvde meg på en pen dame ville jeg blitt skjelt ut eller latterliggjort. Ikke hyggelig, men slipper da å kaste bort livet.

Det samme gjelder ikke for kvinner, så mange går rundt og jager menn de aldri vil få på den måten de vil. Kanskje litt brutalitet som det serveres her kunne hjulpet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr utseendet mye for deg ts? 

Har du skaffet deg en trofe-mann?

Er det helt ok for deg at han er en drittsekk, så lenge han er pen?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om jeg hadde godtatt at mannen var på Tinder for å skaffe seg reserveløsninger :riste:

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og mange menn utvikler også følelser for den som de ligger med...

Anonymkode: eff26...615

Det er så fascinerende hvordan man kan manipulerene frem svar. ! kvinneguiden er full av

"menn vil som regel bare ha sex" "menn kan ha sex uten følelser" "menn ut ikler ikke føleser gjennom sex" , hvorfor er det så mange kvinnernsom klager på at de blir tømmehull?

men NÅ skriver plutselgi folk at menn utvikler følelser for den de ligger med

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri om jeg hadde godtatt at mannen var på Tinder for å skaffe seg reserveløsninger :riste:

Anonymkode: eff26...615

De er ikke reserve. De er bare for selvtillitsboost. Dette var det ikke min mann som sa, men en konpis. Han har dame og har ikke vært utro.

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anusnym skrev:

Det var slemt, men ikke vondt ment. Dette var opplagt et innlegg ment for å provosere, lar man seg provosere forer man bare trollet. Slik er det på Internett.

Et tall kan man ikke sette på utseendet, men det er opplagt at noen er mer attraktiv enn andre. Menn er smertelig klar over hvor i landet de ligger, hvis man ikke er kjekk blir man til stadighet påminnet om akkurat det. Jeg er lite attraktiv, hvis jeg prøvde meg på en pen dame ville jeg blitt skjelt ut eller latterliggjort. Ikke hyggelig, men slipper da å kaste bort livet.

Det samme gjelder ikke for kvinner, så mange går rundt og jager menn de aldri vil få på den måten de vil. Kanskje litt brutalitet som det serveres her kunne hjulpet dem.

Ja men kvinner vil ikke ta til seg at de ikke er attraktive nok. 

 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
Sitat

Og mange menn utvikler også følelser for den som de ligger med..

Det er så fascinerende hvordan man kan manipulerene frem svar. ! kvinneguiden er full av

"menn vil som regel bare ha sex" "menn kan ha sex uten følelser" "menn ut ikler ikke føleser gjennom sex" , hvorfor er det så mange kvinnernsom klager på at de blir tømmehull?

men NÅ skriver plutselgi folk at menn utvikler følelser for den de ligger med

Anonymkode: 05663...88b

Mange menn utvikler følelser for den de ligger med.

Noen menn utvikler ikke følelser for den de ligger med.

Noen menn er kun ute etter sex.

Noen menn er ute etter forhold.

Menn og situasjoner er forskjellige.

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du går rundt og tror du er så deilig og pen du da..  ser for meg at du er en sånn sofie elise-dukke som bare er opptatt av deg selv og kroppen din.  Gjett om livet har noen overraskelser på lur til deg...  Og menn som liker din type jenter bytter dem ut så fort noe blir vanskelig. Æsj, maken til kvalme holdninger du har. Håper fyren din ligger med drøssevis med jenter.

Anonymkode: d6ad1...387

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke reserve. De er bare for selvtillitsboost. Dette var det ikke min mann som sa, men en konpis. Han har dame og har ikke vært utro.

Anonymkode: 05663...88b

Men hva har din mann sagt om det?

Kanskje din mann til og med liker å bli sjekket opp av disse 3erne som du kaller de?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men kvinner vil ikke ta til seg at de ikke er attraktive nok. 

 

Anonymkode: 05663...88b

De fleste er attraktive nok. Et godt utseende er ikke en fasit, det er like individuelt som hva slags mat man liker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Kan du forklare dette nærmere? Er ikke de mennene pene nok for deg?

Anonymkode: eff26...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...