Gå til innhold

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt dette med å gi noen et tall basert på utseende. For folk har ulik oppfatning av hva som ser «bra» ut.

Ei venninne viste meg et bilde av en mann «han er er jo søt da», jeg tenkte «han der ser ut som en psykopat! Nei takk 🤮». Så man liker jo ikke det samme, så bare forde du mener noen kvinner er en 3er og de ikke burde prøve seg på denne mannne, så betyr ikke det at han tenker de er en 3er... 

Anonymkode: 4f368...2e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Forstår du ikke selv hvor dårlig du fremstilte deg selv utifra emnetittel og teksten i HI? Du høres passe nek ut selv. 

Fordi jeg sier sannheten om andre kvinner? At de ikke er bra nok? 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier sannheten om andre kvinner? At de ikke er bra nok? 

Anonymkode: 05663...88b

:sjokkbla:? Hva om kjæresten din ser på deg som "en 3-er"?

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av de som du kaller "nek" er nettopp de kvinnene som mange menn velger å være utro med, eller som de velger å gå fra kona/kjæresten for...

Anonymkode: eff26...615

Når elskerinner her inne spør så går menn aldri fra kona? 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier sannheten om andre kvinner? At de ikke er bra nok? 

Anonymkode: 05663...88b

Og hva får deg til å tro at du kan avgjøre om andre kvinner er bra nok eller ikke? Sitter du på verdens fasit om hva et pent utseende er definert som? Eller har du kanskje, om du graver langt inn i tankene dine, innsikt nok til å skjønne at alle har egne preferanser? En som er en 10'er for deg er en 1'er i noen andres øyne. 

Og du forstår kanskje at utseende ikke er alt som er viktig for å like partneren sin? 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når elskerinner her inne spør så går menn aldri fra kona? 

Anonymkode: 05663...88b

Les litt statistikk... :filer:

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

Det er ganske dust å rangere folk på den måten, fordi det er så mange ting som spiller inn på hva som gjør noen til et attraktivt menneske, det er jo en helhet. Og i tillegg er det 100% subjektivt hva som er attraktivt og ikke. For min del har det aldri handlet om utseende alene, og jeg synes synd på de som tror at det er dét alt handler om eller at det er en faktor som overgår alt annet. Man blir ikke lykkelig av å gå rundt og tro det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å ha utseende til en 10’er hvis du har personlighet og karisma til en 1’er.  De fleste menn liker litt hjerne i tillegg til et godt utseende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når elskerinner her inne spør så går menn aldri fra kona? 

Anonymkode: 05663...88b

Jeg begynner å skjønne at påske ferien har startet ja :Gjesp:

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å skjønne at påske ferien har startet ja :Gjesp:

Anonymkode: eff26...615

Jeg har inntrykk av at det stort sett er ferie året rundt her inne på KG, sånn har det desverre blitt den siste tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkbla:? Hva om kjæresten din ser på deg som "en 3-er"?

Anonymkode: eff26...615

Da hadde vi ikke vært sammen. Vi kler hverandre, men med de andre ville det sett feil ut. 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange unintelligente mennesker det er her, dette er jo opplagt et innlegg ment for å provosere 🤣 Og sauene lar seg hisse opp.

Ellers har innleggsforfatter helt rett, veldig mange damer prøver seg på menn i en helt annen liga. De burde nok få et hint så de ikke kaster bort livet sitt som ff og tømmehull

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da hadde vi ikke vært sammen. Vi kler hverandre, men med de andre ville det sett feil ut. 

Anonymkode: 05663...88b

Atte hææææ?! Det er jo din subjektive oppfatning. Det er ikke sikkert at kjæresten din synes det samme.

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde vi ikke vært sammen. Vi kler hverandre, men med de andre ville det sett feil ut. 

Anonymkode: 05663...88b

Husk at i noen andres øyne er dere en 3'er begge to😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

Hvis de ikke er konkurranse, ser jeg ikke problemet... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Atte hææææ?! Det er jo din subjektive oppfatning. Det er ikke sikkert at kjæresten din synes det samme.

Anonymkode: eff26...615

Men han har jo vagt meg. Vi begge synes det er litt latterlig at damer tror de kan sminke seg litt og så er alt i orden. De har kjedelig kropp også, han sier at han liker oppmerksomheten g dette har også en annen kompis sagt. De er på tinder for å få oppmerkomhet,de liker når kvinner gir oppmerksomhet , men kunne aldri tenkt seg å være sammen med de felste av dem.

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anusnym skrev:

Herregud så mange unintelligente mennesker det er her, dette er jo opplagt et innlegg ment for å provosere 🤣 Og sauene lar seg hisse opp.

Ellers har innleggsforfatter helt rett, veldig mange damer prøver seg på menn i en helt annen liga. De burde nok få et hint så de ikke kaster bort livet sitt som ff og tømmehull

Det er ikke spesielt intelligent å kalle alle andre for uintelligente sauer heller. F.eks mitt svar her var ment for å påpeke det veldig mange tror: at man kan rangeres ut fra utseende og at en kan sette tall på utseendet. Noe du forøvrig tydeligvis går rundt og tror selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

Mange menn ligger jo nedover...

Anonymkode: eff26...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange menn ligger jo nedover...

Anonymkode: eff26...615

LIGGER ja. 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...