Gå til innhold

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva det er med kvinner som kaller andre kvinner for "nek" og ler av at de er prøver seg på noen "utenfor deres liga".

Skjønner godt at du ikke liker at de legger an på mannen din, men du fremstår mindre oppegående her, det er derfor folk reagerer.

Jeg har mange kompiser og har flere ganger da vi var yngre (din alder) blitt overrasket over hvilke damer de synes er fine. Helt vanlige, "kjedelig" og lubne damer, som de kan synes er sååå fine! Og da så jeg på damene på med nye øyne og de hadde rett! Nei, de var ikke fotomodeller, men jenter med fine smil, vakre lepper/øyne/whatever og god personlighet, som gjør at de blir attraktive. Typisk sånne jenter som ikke tror det selv. Så du skal ikke ta for gitt at mannen og du har lik smak, selv om begge to synes at du er pen.

Du burde jobbe litt med å utvide horisonten litt og bli et rausere menneske. Kanskje avviser du jenter som kunne vise seg å være din mest verdifulle venninne i fremtiden, bare fordi hun ikke "kler" deg og ser kjedelig ut. Prøv å se mennesker på en ny måte, da får du et hyggeligere og mye mer interessant liv!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anusnym skrev:

Menn er smertelig klar over hvor i landet de ligger, hvis man ikke er kjekk blir man til stadighet påminnet om akkurat det.

Det samme gjelder ikke for kvinner,

Det stemmer ikke. Damer blir stadig påminnet hvor lite pene de er og hva som er feil med utseendet deres, ofte mer enn menn. Men det finnes ingen lov mot å legge an på noen over sin egen "liga", og mange menn er jo rimelig lite kresen når det kommer til å ha sex, som oftest mindre kresen enn kvinner.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så fascinerende hvordan man kan manipulerene frem svar. ! kvinneguiden er full av

"menn vil som regel bare ha sex" "menn kan ha sex uten følelser" "menn ut ikler ikke føleser gjennom sex" , hvorfor er det så mange kvinnernsom klager på at de blir tømmehull?

men NÅ skriver plutselgi folk at menn utvikler følelser for den de ligger med

Anonymkode: 05663...88b

Nå roter du fælt. Det er jo ikke de samme personene som skriver de forskjellige påstandene. Det skjønner du vel?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja men kvinner vil ikke ta til seg at de ikke er attraktive nok.

Anonymkode: 05663...88b

Er ikke du kvinne selv?

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å synes selv man er pen nei. Merkelig det der. Så fort noen er fornøyd med eget utseende begynner folkå snakke om alderdom. 

Utseendet skal en egentlig ikke bry seg om i det hele tatt... men det rare er at det kommer bare fra mindre pene kvinner. Det er de som ikke vil at man skal være glad for at en ser ut som en gjør.

hvorfor blir folk så provsert her? Fordi det er en sannhet i det.

Anonymkode: 05663...88b

Du sier jo selv at det ikke er lov å synes man er pen! Alle disse damene som flørter med mannen din burde jo i følge deg skjerpe seg og slutte å innbille seg at de er pene nok. Hvorfor får de ikke lov av deg å synes de er pene nok?

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor blir dere så provosert over at vi ikke synes disse damene er bra nok? Det er da fordi det er en sannhet i det.

 

Anonymkode: 05663...88b

Sannheten er at du subjektivt mener du har et pent utseende og at du burde få lov til å mene det, men samtidig mener andre damer burde slutte å innbille seg at de er pene. Hvorfor denne dobbeltmoralen?

Én ting har du nok rett i: dere passer tydeligvis veldig godt sammen! En selverklært pen dame som er sammen med en, ifølge henne selv, pen mann som er på Tinder for å få oppmerksomhet... :rolleyes::ler:Dere er jo like snåle begge to!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo man kan få i pose og sekk. De som ikke klarer de er tafatte.

Sannhet er ikke det samme som dårlig respekt. 

Anonymkode: 05663...88b

Dårlig respekt..? 😅 Og nei, du har ikke fått i pose og sekk. Du har en mangelfull personlighet, med flere negative sider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De synes nok ikke at du er særlig pen siden de tror de kan danke deg ut.

Anonymkode: deaf7...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De synes nok ikke at du er særlig pen siden de tror de kan danke deg ut.

Anonymkode: deaf7...f6d

Jo jeg tror det, for de trenger bekreftelsen på at de kan det. Men så ler både jeg og mannen 😛 

 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ts.

Det er en vanlig greie at enkelte kvinner holder på sånn.

 De ser opptatt mann og tenker at han må være "verdt noe" siden en kvinne er ilag med han. Enkelte gjør det også for sin egen bekreftelse fordi de prøver å "stjele"han. Husk at hvis en mann skal være populær så er han prisgitt at kvinner liker han. Sånne menn bør være takknemlige så lenge de har draget for det forsvinner fortere enn de aner( de tror de skal bli sexy silverfox når de blir eldre men ligner mer Marve Fleksnes...)

Anonymkode: fe952...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anusnym skrev:

Det var slemt, men ikke vondt ment. Dette var opplagt et innlegg ment for å provosere, lar man seg provosere forer man bare trollet. Slik er det på Internett.

Et tall kan man ikke sette på utseendet, men det er opplagt at noen er mer attraktiv enn andre. Menn er smertelig klar over hvor i landet de ligger, hvis man ikke er kjekk blir man til stadighet påminnet om akkurat det. Jeg er lite attraktiv, hvis jeg prøvde meg på en pen dame ville jeg blitt skjelt ut eller latterliggjort. Ikke hyggelig, men slipper da å kaste bort livet.

Det samme gjelder ikke for kvinner, så mange går rundt og jager menn de aldri vil få på den måten de vil. Kanskje litt brutalitet som det serveres her kunne hjulpet dem.

Men du tar jo helt feil. Jeg har opplevd flere ganger å ikke være enig i at noen er attraktive, som i andres øyne er ekstremt attraktive. Fordi dette er fullstendig subjektivt. Og jeg har også opplevd flere ganger å ikke være tiltrukket av en person ved første øyekast men når jeg har blitt kjent med vedkommende har jeg funnet denne personen veldig attraktiv på grunn av hele mennesket. Utseendet er bare et skall, det er ørten andre faktorer som avgjør. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rett som det er at folk er utro med mindre attraktive mennesker og? Dessuten kan alle bli lei av mennesker uavhengig av hvor billedskjønne de måtte være. Spesielt om de er fulle av "jeg er mye bedre enn alle andre"-holdninger. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv

Tampen brenner. Start der, du. Så finner du deg selv omsider. Lykke til:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller være stygg enn å ha en personlighet verre enn pesten.

Ingen friske mennesker skriver sånn for å provosere, for friske mennesker har ikke et behov for å provosere.

Anonymkode: d00fe...435

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

En gang til nå ts, så kanskje du begynner å tro på det selv!

Alt du skriver er klassisk jente med dårlig selvtillit. At typen din og kompisen er på Tinder forsterker usikkerheten din, men i stedet for å ta den på alvor så vrir du på det og velger den enkle løsningen: nemlig å rakke ned på andre kvinner. Gud forby at du skal snakke med typen om at du mangler tillit, kan jo være at han dumper deg om du ikke er "kul" nok.. 

Anonymkode: 71452...826

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Jeg er vel en treer (eller kanskje innertier, ??), men hadde ikke vurdert å prøve meg på deg uansett. Vi treere tror vi er minst like bra som tierne. Vi vet at vi er noe. Vi vet også at kvinner liker ganske forskjellige menn.

Han treeren som prøver seg, vil vel kanskje inn i toeren? Gjør det han til en ener?

Mange av de som er ville til å prøve seg er stappfulle av energi, litt adhd-energiske. De vet at energien i seg selv er sjarmerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier sannheten om andre kvinner? At de ikke er bra nok? 

Anonymkode: 05663...88b

I dine øyne og etter din oppfatning er de ikke bra nok, men har du tenkt at mange andre tenker de ER BRA, bedre enn deg? 

Anonymkode: 40b64...f51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Han treeren som prøver seg, vil vel kanskje inn i toeren? Gjør det han til en ener?

Poesi 🤗

Anonymkode: f6f32...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beauty is in the eyes of the beholder.

Du kan mulig ha rett i at du er vakker, men du verden så stygg du er på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Jeg er vel en treer (eller kanskje innertier, ??)

👍

Anonymkode: f6f32...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke reserve. De er bare for selvtillitsboost. Dette var det ikke min mann som sa, men en konpis. Han har dame og har ikke vært utro.

Anonymkode: 05663...88b

Og du synes det er fint og riktig at din «mann» og hans kompis trenger at tilfeldige mindre pene damer liker dem på Tinder, siden de da får en selvtillitsboost? Samme hvem som liker meg, bare noen gjør det, selv om de er laaangt under min liga og egentlig ganske stygge. Den pene dama som passer meg perfekt utseendemessig er ikke bra nok liksom, så best jeg får bekreftelse fra noen tilfeldige ikke-pene damer på tinder? 

Hvis du virkelig synes dette er grei oppførsel og heeelt forståelig, så er det jo du som er et nek. Gleder meg nesten til tråden om at du har tatt denne mannen og kompisen hans i å ha trekant med en «3er» de møtte på tinder.....

Anonymkode: 744a1...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...