Gå til innhold

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, og så? Skrev du dette for å skryte av ditt eget utseende?

Anonymkode: 4cbd0...87c

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nummer er du da fra 1 til 10?

Anonymkode: 21de9...ae1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Kanskje fyren din har et rykte på seg for å alltid være utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mannen attraktivt, så er det ikke uvanlig at han får oppmerksomhet. Det gjelder vel kvinner også det. 
3'ere? Er det kun utseende du rangerer folk på? 
Kanskje det er konkurransen du misliker, ikke folka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke at man skulle kle hverandre som et plagg. Trodde det var andre mer essensielle saker som var viktigere enn noe som tross alt blir skrukkete og falmete etterhvert som tiden går. Et klokt og vennlig hode vinner glatt over utseendet.

 

Anonymkode: c2baf...974

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Juks skrev:

Er mannen attraktivt, så er det ikke uvanlig at han får oppmerksomhet. Det gjelder vel kvinner også det. 
3'ere? Er det kun utseende du rangerer folk på? 
Kanskje det er konkurransen du misliker, ikke folka ;)

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg viste ikke at man skulle kle hverandre som et plagg. Trodde det var andre mer essensielle saker som var viktigere enn noe som tross alt blir skrukkete og falmete etterhvert som tiden går. Et klokt og vennlig hode vinner glatt over utseendet.

 

Anonymkode: c2baf...974

None eldes bedre enn andre.

noen ser bra ut til de er ganske gamle, noen ser ut som takras ved 25

Anonymkode: 05663...88b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

Har noe med måten du formulerer deg på. Men vær glad du er pen, kan kanskje veie opp for kvalme personlighetstrekk. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

None eldes bedre enn andre.

noen ser bra ut til de er ganske gamle, noen ser ut som takras ved 25

Anonymkode: 05663...88b

Og noen får aldri noe mellom ørene.

Anonymkode: c2baf...974

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.

Her er hun sjalu.

 

Quote


Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 

Sterkt narsissistiske tendenser.

Quote


Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Tror du har for høye tanker om deg selv. Det er tross alt du som er ute mann. 

Anonymkode: da205...a31

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker ikke folk at man rangerer noen lavere enn seg selv? Hadde jeg laget en tråd der jeg la an på en mann i forhold hadde jeg fått kjeft som bare det.

er det galt å se på noen som 3'ere? Synes ikke de er bra nok for ham, de kan holde seg til egen liga. Han har avvist, men jeg bare synes det er litt latterlig. De er ikke konkurranse

Anonymkode: 05663...88b

Hvorfor er det alltid noen som rangerer seg selv høyere enn hva som er tilfellet? 
3'ere i dine øyne, kanskje, men sikkert ikke i alle andres øyne. Hva som er hans liga er det kun han som bestemmer :) 
Anyway, lykke til med det du holder på med, holdningene står ikke helt i stil til mine verdier så jeg avslutter med dette. Jeg beklager, jeg skulle ha forutsett dette før jeg svarte. 

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er hun sjalu.

 

Sterkt narsissistiske tendenser.

Tror du har for høye tanker om deg selv. Det er tross alt du som er ute mann. 

Anonymkode: da205...a31

Her er hun sjalu? Fordi jeg ikke har skjønt hva damer ser i mennene sine?

 

skjønte ikke den siste setningen, er ute mann?

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sjalu og dårlig til å skjule det. 

Anonymkode: 02fdf...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sjalu og dårlig til å skjule det. 

Anonymkode: 02fdf...27b

Så nå føler dere for å forsvare noen som prøver seg på opptatte menn? Det verste man kan gjøre mot andre jenter er å føle seg bedre enn dem ? 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så nå føler dere for å forsvare noen som prøver seg på opptatte menn? Det verste man kan gjøre mot andre jenter er å føle seg bedre enn dem ? 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Er vel ingen her som forsvarer at noen forsøker seg på menn med damer, men du er så ovenfra og ned i dine innlegg at det slår ikke ut slik du håpte det skulle. Og bra er vel det.

Anonymkode: c2baf...974

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kariannne
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Ja det er nok sant at mange har for høye tanker om seg selv. Inkludert deg selv muligens..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så nå føler dere for å forsvare noen som prøver seg på opptatte menn? Det verste man kan gjøre mot andre jenter er å føle seg bedre enn dem ? 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Nei forsvarer ikke dem, men det er måten du snakker om det på som får deg til å virke usikker og sjalu. Du hadde ikke rakket ned på andres utseende hvis du hadde hatt selvtilliten du påstår at du har. Da hadde du bare ignorert dem. 

Anonymkode: 02fdf...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med nek som tror de kan få en mann?Jeg har aldri likt de menn som har vært opptatt. Har stort sett lurt på hva damene deres ser i dem.
Men når jeg finner min første i en alder av 25 får han plutselig oppmerksomhet hos flere andre.
For meg er mannen min en toppmann, jeg er også pen. 
Men hvorfor begynner sånne 3'ere osv å prøve seg? kanskje det fkatisk er sant at mange har for høye tanker om seg selv og at det er derfor mange blir skuffet? Det ser så vanvittig dumt ut, de hadde ikke kledd han 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Mange av de som du kaller "nek" er nettopp de kvinnene som mange menn velger å være utro med, eller som de velger å gå fra kona/kjæresten for...

Anonymkode: eff26...615

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå føler dere for å forsvare noen som prøver seg på opptatte menn? Det verste man kan gjøre mot andre jenter er å føle seg bedre enn dem ? 😛 

Anonymkode: 05663...88b

Forstår du ikke selv hvor dårlig du fremstilte deg selv utifra emnetittel og teksten i HI? Du høres passe nek ut selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...