Gå til innhold

Iscenesatte at jeg lå med en annen for å ta hevn, sa jeg tulla, men lå med en annen fra før. Fortelle eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Avslørte kjæresten i utroskap eller forsøk på utroskap og har tatt han i forsøk tidligere også, jeg gjorde det slutt på dagen men ikke i ord men i handlinger. Blokkerte nummeret hans og flyttet til en venninne i 4 uker så han ikke kunne oppsøke eller få tak i meg, for jeg orket ikke å krangle eller høre på noen unnskyldninger. Jeg hadde sagt før at om jeg tok han i det samme igjen så var det slutt , og jeg tok han i det samme igjen og bare brøt kontakten, han skjønte nok at han var avslørt og visste hva han hadde gjort! 

Jeg lå med en annen flere ganger iløpet av de fire ukene for jeg så på forholdet som slutt.  Hadde ikke tenkt til å gjenoppta kontakten med han igjen. Så kan vi spole frem i tid, vi gjenopptok kontakten, han fikk kjeften han slapp unna når han ble avslørt, vi pratet mer sammen over noen uker og jeg utelukka ikke at jeg kunne gi han en ny sjanse, noe han ble takknemlig over, vi hadde så daglig kontakt igjen etter å ha snakket ut , og her iscenesatte jeg at jeg var med en annen mann. Han ble helt fra seg og det var så deilig å se hvor fortvilt og panisk han ble! Endelig fikk han smake på litt av det samme jeg hadde vært gjennom pga han!....

Men så til spørsmålet mitt! Dette scenarioet var iscenesatt og jeg avslørte spøken ganske raskt og røpte at jeg bare tulla, for jeg syntes synd på han når jeg så hvor redd og sinnsyk han ble av det, nesten like ille som hvordan jeg ble når jeg skjønte at han drev å bedro meg. 
Han sier at spøken min gjorde at han aldri kommer til å være utro igjen fordi nå fikk han føle på hvor vondt og jævlig det var, og at det at han mistet meg og trodde han aldri fikk snakke med meg igjen de 5-6 ukene jeg hadde blokkert han gjorde at han innså hva han gamblet med og hadde å miste. (Tror dere noe på det? Kan en flere ganger utro bli trofast etter en sånn støkk?)

Han tror altså at jeg ikke har ligget med noen andre men at det var en spøk for å ta hevn, han sa i en av telefonkranglene når vi gjenopptok kontakten etter bruddet at jeg fikk gå å ligge med noen annen i hevn om jeg trengte det. Da hadde jeg allerede gjort det i perioden vi ikke hadde kontakt, men sa ikke noe om det da. I dag oppfører vi oss som kjærester, men er ikke helt sammen igjen. Vi snakker allikevel om sommerplaner sammen osv. Burde jeg fortelle nå at jeg lå med en annen i perioden vi ikke hadde kontakt? Eller var det nok med "spøken" jeg dro?  
Jeg vil at han skal innse at jeg også har flere muligheter enn bare han og at det faktisk ikke koster meg så mye å ligge med noen andre så hvis han ikke gidder å være lojal hvorfor skal jeg.. For å få han til å være mer lojal. Han sa nemlig som en forklaring på hvorfor han oppsøkte utroskap var fordi han visste at han hadde meg uansett, jeg var så snill og var alltid hjemme så når han planla utroskapet tenkte han at han ikke kom til å miste meg for jeg var så dedikert til han og ville ikke finne ut av det. Føler litt at han fortjener å vite at jeg knulla en annen og ikke være så høy på seg selv og tro han er den eneste jeg vil ha så da skal jeg finne meg i alt dritt han gjør! Vil nemlig ikke bli utsatt for utroskap igjen om jeg tar han tilbake så han må skjerpe seg nå for ellers går jeg til en annen for godt, er det jeg vil signalisere.
 

Anonymkode: 45d72...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke si noe til han om at du hadde sex med en annen. Selv om det skjedde i en periode hvor dere ikke var sammen. Det er ingenting som kommer godt ut av det.

Og om du velger å bli sammen med han igjen så må du legge fra deg det som har skjedd. Hvis ikke så kommer ikke forholdet deres til å funke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du gikk tilbake til han. Det er ytterst tvilsomt at han kommer til å slutte med tanke på hvor mange ganger han gjorde det imot deg tidligere. Til tross for hva han sier nå. 

Dessuten, du lå med en annen når det var slutt, det burde fortelle deg noe om hvor slutt det egentlig er for din del.

Anonymkode: 24990...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt til å bli gamle sammen? I så fall bør dere begge tenke litt på hva det vil si å elske noen og det å være i et forhold. Det var det første som slo meg etter å ha lest HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at du gikk tilbake til han. Det er ytterst tvilsomt at han kommer til å slutte med tanke på hvor mange ganger han gjorde det imot deg tidligere. Til tross for hva han sier nå. 

Dessuten, du lå med en annen når det var slutt, det burde fortelle deg noe om hvor slutt det egentlig er for din del.

Anonymkode: 24990...497


Ja du sier noe der.... Det var virkelig slutt-slutt for min del, og logisk sett skjønner ikke jeg heller at jeg har tatt han tilbake. Jeg sørget og savnet ikke engang. Sorgreaksjonen kom først når vi gjenopptok kontakten, og gradvis med hyppig kontakt over tid igjen så har det vekket liv i håpet om oss igjen. De ordentlige følelsene venter jeg kanskje enda på så derfor tar vi det sakte før jeg vil si til han at vi er kjærester på nytt men jeg håper jo på et vis at de følelsene kommer for fullt igjen, til tross for hva han har gjort mot meg tidligere så har vi hatt og har det ganske fint. Har fortsatt døren litt åpen for andre menn, men det er vanskelig å se for seg å slippe noen andre inn på meg og etablere livet med noen andre. 
 

11 minutter siden, Hartroa skrev:

Har dere tenkt til å bli gamle sammen? I så fall bør dere begge tenke litt på hva det vil si å elske noen og det å være i et forhold. Det var det første som slo meg etter å ha lest HI.


Vil ikke kaste bort tid på noen jeg ikke ser som en livspartner, og vi har gjennom mange oppvasksrunder nå snakket om nettopp det at å være i et forhold innebærer lojalitet. Han sier at han forstår det nå som han vet konsekvensen av ulojalitet, det å miste meg. Han sier at det ikke er verdt det og at han ikke vil ha noen andre, men må innrømme at jeg er usikker på om han mener det eller om han bare kommer til å skjule det bedre i fremtiden. Men ingen tvil om at han fikk seg en ordentlig ordentlig ordentlig støkk når jeg iscenesatte det at jeg lå med en annen! Jeg vil gjerne tro på han når han sier at det brente han skikkelig så han kommer aldri til å gjøre noe dumt mere, og innbiller meg at å avsløre at jeg lå med en annen allikevel, vil forsterke den effekten og få han til å slutte å tro at jeg bare vil ha han og være så høy på seg selv. For han er jeg den dydige gode konen hjemme som er altfor snill med han og jeg vil han skal se at jeg også kan være den single man-eateren med beundrere som kommer løpende når jeg ber de, så han virkelig skjerper seg om han vil at det skal være oss! 

Anonymkode: 45d72...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Du er ustabil og han kommer ikke til å slutte å være utro. Lykke til. Dere kaster bort tide dere kunne brukt på noe sunnere og mere konstruktivt enn å rævkjøre hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do not tell.

Han vil ikke få  MER respekt for deg av at du har hatt deg med en annen gutt. Er han umoden nok så forteller han seg selv at "Dama pulte noen andre for 4 måneder siden, hvorfor kan ikke jeg?" Neste gang han er på fylla og har sjans. 

Si til ham at han faen er heldig som har deg. Hvis det en dag kommer frem så nekter du bare. Det har ikke skjedd, men kunne lett skjedd f.eks.. Resten kan han drite i. 

 

Anonymkode: 81051...352

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Juks skrev:

Er denne tråden reell, eller trolles det? 

Hvem vet. Kg er stedet som tiltrekker seg sprø folk.

Anonymkode: e2059...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på folka, jeg skjønner deg godt. men kutt nå ut den idioten han kommer til fortsette å være utrp.

Anonymkode: 568b8...d47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hartroa skrev:

Har dere tenkt til å bli gamle sammen? I så fall bør dere begge tenke litt på hva det vil si å elske noen og det å være i et forhold. Det var det første som slo meg etter å ha lest HI.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:



Vil ikke kaste bort tid på noen jeg ikke ser som en livspartner, og vi har gjennom mange oppvasksrunder nå snakket om nettopp det at å være i et forhold innebærer lojalitet. Han sier at han forstår det nå som han vet konsekvensen av ulojalitet, det å miste meg. Han sier at det ikke er verdt det og at han ikke vil ha noen andre, men må innrømme at jeg er usikker på om han mener det eller om han bare kommer til å skjule det bedre i fremtiden. Men ingen tvil om at han fikk seg en ordentlig ordentlig ordentlig støkk når jeg iscenesatte det at jeg lå med en annen! Jeg vil gjerne tro på han når han sier at det brente han skikkelig så han kommer aldri til å gjøre noe dumt mere, og innbiller meg at å avsløre at jeg lå med en annen allikevel, vil forsterke den effekten og få han til å slutte å tro at jeg bare vil ha han og være så høy på seg selv. For han er jeg den dydige gode konen hjemme som er altfor snill med han og jeg vil han skal se at jeg også kan være den single man-eateren med beundrere som kommer løpende når jeg ber de, så han virkelig skjerper seg om han vil at det skal være oss! 

Anonymkode: 45d72...0a4

Du tenker jo bare på hva han har gjort og du bruker null tid på å se hva du selv har gjort. Du iscenesetter en historie og sier at det bare er tull, men i virkeligheten er det sant. Du gjorde det altså slutt og like etterpå ligger du med en annen mann. Ikke en gang, flere ganger. Derfor lurer jeg på hvor dypt din kjærlighet stikker til kjæresten din. Derfor sa jeg i mitt forrige innlegg at dere begge bør tenke igjennom hva det vil si å elske noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...