Gå til innhold

Menn som sier "du er min". Er de ofte kontrollerende og eiesyke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet det var vanlig å si før men nå er det 2019. Fortsatt innafor?

Anonymkode: a7c50...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring, ja! Jeg har en sånn i livet mitt nå. Jeg har avsluttet forholdet, men han nekter å gi slipp på meg. 

Anonymkode: 3728b...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på tonefallet og kontekst.

Anonymkode: 9e4ab...d9d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha WTF?! 

Det kan like gjerne bety at han er stolt over å være DIN. At du valgte ham. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet det var vanlig å si før men nå er det 2019. Fortsatt innafor?

Anonymkode: a7c50...34f

Alt skal nå fader meg vries til noe negativt. Hærregud. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sier jeg er hans, noe jeg synes er veldig koselig. Vi har vært sammen neste 24t i døgnet siden ble sammen for en måned siden. Selvsagt er jeg hans å bare hans. Vi gifter oss om 3 måneder, for meg var det en kjærlighetserklæring at jeg er hans. 

Anonymkode: e6aa0...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være tegn på det om de sier det veldig tidlig i prosessen ja

Anonymkode: 9de25...1ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min kjære sier jeg er hans, noe jeg synes er veldig koselig. Vi har vært sammen neste 24t i døgnet siden ble sammen for en måned siden. Selvsagt er jeg hans å bare hans. Vi gifter oss om 3 måneder, for meg var det en kjærlighetserklæring at jeg er hans. 

Anonymkode: e6aa0...355

Dere ble sammen for en måned siden, og skal gifte dere om tre måneder?? 🙄

Anonymkode: bab79...48d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min kjære sier jeg er hans, noe jeg synes er veldig koselig. Vi har vært sammen neste 24t i døgnet siden ble sammen for en måned siden. Selvsagt er jeg hans å bare hans. Vi gifter oss om 3 måneder, for meg var det en kjærlighetserklæring at jeg er hans. 

Anonymkode: e6aa0...355

Ja, snart blir du jammen hans på papiret også. Hvorfor sånn hast? 

Anonymkode: ab90a...e5f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sier det, og han eier knapt en sjalu fiber i hele kroppen. Men han er stolt og veldig glad i meg. Jeg liker at han sier det og har aldri tolket det negativt. 

Anonymkode: f857c...6d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sier det med glimt i øyet. Han er overhodet ikke kontrollerende, så nei det tror jeg absolutt ikke.
Hvorvidt mannen er kontrollerende og eiesyk avhenger av andre ting.

Anonymkode: 24938...3c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det flere ganger, og jeg har selv sagt det om kjæresten min. Har aldri opplevd noen som kontrollerende, og jeg finnes heller ikke sjalu osv. 

Anonymkode: 329a9...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, snart blir du jammen hans på papiret også. Hvorfor sånn hast? 

Anonymkode: ab90a...e5f

Det føles rett, oppholdstillatelse så han kan jobbe, kultur og religion. Så det er fulstendig frivillige 

Anonymkode: e6aa0...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet det var vanlig å si før men nå er det 2019

Og neste år er 2020...

Anonymkode: c0ca7...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles rett, oppholdstillatelse så han kan jobbe, kultur og religion. Så det er fulstendig frivillige 

Anonymkode: e6aa0...355

Han vil gifte seg med deg etter en mnd og du tror ikke at det kun er for å få oppholdstillatelse og bare det? Noe skurrer her...

Anonymkode: df74e...8e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil gifte seg med deg etter en mnd og du tror ikke at det kun er for å få oppholdstillatelse og bare det? Noe skurrer her...

Anonymkode: df74e...8e0

Den kom ikke uventet, jeg opplever daglige rasisme pg forholdet vårt. Om jeg giftet meg etter en måned å det fungerer i 1 år eller resten av livet kan vi aldri vite uansett. Jeg har di følelsene jeg har, jeg tar di valgene jeg ønsker ut ifra hva jeg vil. Vi flyttet sammen etter en uke, vi har det supert sammen. Hva andre mener får vi trykkt i trynet daglig. Han har vært ærlig fra første gang vi møtes om at han har ønsker å gifte seg veldig fort første og fremst pg kultur og religion med å for kunne jobbe. 

Anonymkode: e6aa0...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kom ikke uventet, jeg opplever daglige rasisme pg forholdet vårt. Om jeg giftet meg etter en måned å det fungerer i 1 år eller resten av livet kan vi aldri vite uansett. Jeg har di følelsene jeg har, jeg tar di valgene jeg ønsker ut ifra hva jeg vil. Vi flyttet sammen etter en uke, vi har det supert sammen. Hva andre mener får vi trykkt i trynet daglig. Han har vært ærlig fra første gang vi møtes om at han har ønsker å gifte seg veldig fort første og fremst pg kultur og religion med å for kunne jobbe. 

Anonymkode: e6aa0...355

Wow...han der vil etter vært finne seg annen dame når alt er på stelt og han er lei av deg. Der vil du sitte med knust hjerte og sorg. Bedre bli sammen med en utlending som allerede har det meste på stell. Han her bruker deg mest sansynligvis

Anonymkode: 052c0...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow...han der vil etter vært finne seg annen dame når alt er på stelt og han er lei av deg. Der vil du sitte med knust hjerte og sorg. Bedre bli sammen med en utlending som allerede har det meste på stell. Han her bruker deg mest sansynligvis

Anonymkode: 052c0...fd0

Hvorfor er det alltid de med elendig skriftspråk som lar seg lu...jeg mener, går med på slike absurde ting som ikke virker gjennomtenkt i det hele tatt?

Anonymkode: dad0a...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rasisme å si at det er tidlig å gifte seg etter noen mnd? Jeg syns det er tidlig, uavhengig om det er Ola og Kari eller Ali og Ida som skal gifte seg.

Anonymkode: cf88a...de6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...