Gå til innhold

Bank litt vett inn i hodet mitt, er dere grei.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt ett forhold med en gift mann i mange måneder. Ble ekstremt tiltrukket og betatt første gang jeg så han. Vi fant tonen og det var en veldig kjemi mellom oss følte jeg. Fikk litt senere vite at han var gift. Men jeg var allerede så betatt at jeg ikke brydde meg. Jeg følte liksom at han var ment for meg, og jeg for han. Aldri opplevd lignende. Vi utviklet ett nært og intimt forhold. Grunnet livssituasjonen hans ga det meg mange ensomme stunder, mange ventende kvelder ved telefonen, jeg kunne jo aldri kontakte han. Jeg klarte ikke mer og ba han velge. 

Nå sitter jeg å føler meg så tom! Jeg har ikke sett han på noen uker, og ikke har vi snakket sammen heller. Jeg har så lyst til å sende han en melding og si at jeg godtar å være nummer to, at vi kan fortsette forholdet vi hadde. Jeg vil bare ha han i livet mitt. Samtidig så vet jeg at å være nummer to, ikke gjør meg noe godt, selvom jeg tenker at de stjålne stundene jeg får med han er verdt ensomheten jeg føler når jeg sitter alene og han er med kona si. Savner han så veldig.

Anonymkode: 6fcd9...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde dere sex sammen?

Anonymkode: c698f...09e

Ja. I tillegg til at vi noen ganger bare pratet og så film. Men vi har ligget sammen mange ganger. Ca hver uke siden vi møttes, noen ganger flere ganger i uken.

Anonymkode: 6fcd9...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tatt sitt valg. Kom deg videre. Er bare elendighet ned den veien der. Snakker dessverre av erfaring. Prøv å fyll dagene dine med noe som tar fokus bort fra lysten til å sende meldinger til han. 

Du kommer til å være glad for at du har avsluttet det. Bare gi det tid. Du vil ikke være noens andrevalg. Det fører mer smerte med seg enn det du kjenner på nå. Finn noen som kun vil være med deg og ingen andre. Noen som du kan kontakte når du vil, døgnet rundt. 

Anonymkode: 92b2b...3fd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme deg videre.. Han har tatt et valg. Tro meg, du vil ikke være noens nr to. Og hvorfor vil du være elskerinne? Hva med kona hans? Han har sikkert barn også? Utroskap kan ha veldig store ringvirkninger. Og mange blir såret når utroskap kommer frem (og det gjør det ofte til syvende og sist). 

Finn deg en mann som vil ha deg og bare deg! 

Du MÅ gi slipp, han har valgt. 

 

Anonymkode: 005da...8f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sitter alene fordi du fortsatt tenker på han som ikke ville ha deg. Hva med å pynte deg litt og ta deg en tur ut? Ta deg ett glass vin eller noe, å se litt på alle de lekre og single mannfolka verden er full av. Han du har styrt med er jo bare en tosk, og det finnes MYE bedre menn der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ligger for døden om mange år, kommer du til å tenke "skulle ønske jeg brukte mer av mitt liv på å stirre på telefonen og vente på å få restene av en mann"?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mæn40 skrev:

Når du ligger for døden om mange år, kommer du til å tenke "skulle ønske jeg brukte mer av mitt liv på å stirre på telefonen og vente på å få restene av en mann"?

Godt poeng!

Anonymkode: 005da...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bevege seg videre, han har tatt valget sitt. 

Sånn i fremtidige flørter så er det en fin huskeregel at når en gift mann bedrar sin kone så er det sjeldent ett kvalitetsstempel. Det er vel lite annet som er så tydelig drittsekktegn som det der.

Ikke fall for elskerinnetalen igjen, du er for smart til det.

Anonymkode: 10e19...876

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert funnet seg en ny nr 2! 

Anonymkode: 6705a...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2019 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Jeg var den 2. kvinnen

 

Anonymkode: 411e3...c57

Denne var bra! 

Anonymkode: 005da...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Hatt ett forhold med en gift mann i mange måneder. Ble ekstremt tiltrukket og betatt første gang jeg så han. Vi fant tonen og det var en veldig kjemi mellom oss følte jeg. Fikk litt senere vite at han var gift. Men jeg var allerede så betatt at jeg ikke brydde meg. Jeg følte liksom at han var ment for meg, og jeg for han. Aldri opplevd lignende. Vi utviklet ett nært og intimt forhold. Grunnet livssituasjonen hans ga det meg mange ensomme stunder, mange ventende kvelder ved telefonen, jeg kunne jo aldri kontakte han. Jeg klarte ikke mer og ba han velge. 

Nå sitter jeg å føler meg så tom! Jeg har ikke sett han på noen uker, og ikke har vi snakket sammen heller. Jeg har så lyst til å sende han en melding og si at jeg godtar å være nummer to, at vi kan fortsette forholdet vi hadde. Jeg vil bare ha han i livet mitt. Samtidig så vet jeg at å være nummer to, ikke gjør meg noe godt, selvom jeg tenker at de stjålne stundene jeg får med han er verdt ensomheten jeg føler når jeg sitter alene og han er med kona si. Savner han så veldig.

Anonymkode: 6fcd9...184

Jeg har også vært nesten helt besatt av en gift mann. Det gikk heldigvis ikke så langt som du beskriver. Når man er midt oppi det, er det vanskelig å være fornuftig nok til å avslutte det. Men tro meg, det er det beste. Hvis du ser deg selv utenfra, så ser du at du ikke har noe selvrespekt når du holder på slik?? Du må avslutte. Det kommer aldri noe godt ut av slike forhold du beskriver. Han har familie han, og du er ikke en del av den!

Anonymkode: 978a4...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, a l'orange skrev:

Eller, sett fra innsiden av et forhold; Hvorfor mister så mange kvinner sexlysten i et monogamt forhold?

Ja, det lurer jeg også på 😞. Skulle ønske jeg hadde løsningen og kunne åpne denne "døren" igjen. Merker det blir stadig lengre mellom hver gang vi er intime med hverandre. Noe kan sikkert skyldes overgangsalder, men slett ikke alt. Prater om dette, men jeg når liksom ikke helt inn. Foreslår til og med at hun kan få seg litt utenom for å vekke sexlysten igjen noe hun kontant avviser.

Beklager avsporingen TS.

Anonymkode: c6532...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank litt vett inn i hodet ditt selv, er du grei.

La tiden gå uten ham, og du  vil snart merke at en ny dør vil åpne seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke så fantastisk som du tror. Du er nok bare ensom og han var på rett plass til rett tid for å fylle tomrommet i livet ditt. Utover at han hadde flaks med timingen er han neppe noe spesiell.

Bruk heller tiden hos en psykolog, så skal du se at jo "friskere" du blir desto mindre har du lyst på denne fyren.

Anonymkode: 6494f...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...