Gå til innhold

Sinna!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

I går har jeg aldri sett makan til å være sinna før! :o Skulle ha besøk av kjæresten, hadde bare sovet 4-5 timer i går natt så vi lå bare på sofaen og koste oss. Og så spiste han sjokolade rett ved ørene mine, og jeg har aldri merket meg selv irritere meg over noe slikt, spesielt ikke med han! Ble bare mer og mer sinna der jeg lå, og ble sinna da foreldrene mine spurte om noe. Iallfall, da han skulle gå og jeg var hissig og trøtt og gretten som bare det og fikk dårlig samvittighet da jeg så på han og begynte nesten å grine :o Og etter han hadde gått, tutet jeg som en gal, uten å vite hvorfor engang!

Så det jeg lurer på er om det er mulig å få PMS selv om jeg er på utsetting, tok den siste gule pilla i forgårs og den første utsettelsen i går.

Jeg blir jo helt bekymret, iallfall så lykkelig jeg egentlig er for tiden så sitter jeg plutselig og er sinna og bare ønsker at folk kan gå selv om jeg egentlig ikke vil det.

Fysj.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Du kan helt fint bli i litt ubalanse av utsetting. Kødding med hormoner kan påvirke deg slik.

Mitt første svangerskapstegn har alltid vært at jeg har følt meg skikkelig pissed på dagligdagse ting som feks når det har tatt lang tid i kassakøen og sånt.

Stakkars mannen min. En gang knakk jeg sammen i krampegråt fordi han ikke hadde plukket ut av oppvaskmaskinen før han la seg. :oops:

Hormoner er noe dritt.

Gjest gjest1
Skrevet

ok men da håper vi det er det da og at ikke jeg begynner å bli gal. Takk for svar :)

Ja sinna på ukjente folk ble jeg og i går i en butikk, det var ei litt eldre dame som skulle gå akkurat der jeg skulle hele tiden, og skulle gå utrolig tregt også. Så jeg ble sinna.

Og dårlig samvittighet for at jeg ble sinna etterpå.

Og enda mer dårlig samvittighet for at moren min hadde prøvd å ringe meg og jeg akkurat ikke fikk tatt den, og ikke kunne ringe tilbake igjen. Og dårlig samvittighet for at jeg ikke er så mye hjemme med foreldrene mine for tiden heller.

Æsj merker jeg er smådeppa i dag også ja. Prøver å komme meg på skolen men er nær ved å grine hele tiden pga det i går. Æsj. Ikke greit å være kvinnfolk iblant ;(

Gjest gjest1
Skrevet

Ah fant ut at det var UVI tablettene sin feil. Pratet med legen og han reagerte med "ooooi ja de var kanskje litt for sterke" så jeg skulle visst slutte på dem IGJEN nå... :-? Jaja om det kan få meg til å ikke være sinna på alle så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...