Gå til innhold

Fb og ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør du først før du legger ut på fb? Eller bare legge ut at dere er på ferie sammen?

Anonymkode: ee866...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville aldri funnet på å tagge noen andre på sosiale medier uten å spørre først. Ikke en gang min ektemann gjennom 5 år. 

Anonymkode: 854af...6e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri funnet på å tagge noen andre på sosiale medier uten å spørre først. Ikke en gang min ektemann gjennom 5 år. 

Anonymkode: 854af...6e2

Hvorfor ikke?

Anonymkode: ee866...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: ee866...736

Det er et overtramp. Det er opp til det enkelte individ om de vil at alt og alle skal vite hvor de er, hvem de er med og hva de gjør. 

Anonymkode: 854af...6e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ikke om jeg kan tagge kjæresten nei. 

Anonymkode: 0fe90...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er usikker så spør jeg. 
Med gode venner har vi snakket om hva som deles, og trenger ikke spørre for alle bilder jeg vil dele, og er jeg usikker på om dem vil like bildet så spør jeg. 
Med foreldrene mine vet jeg at ingen av dem liker å bli tagget i bilder, derav legger jeg veldig sjelden ut bilder av dem, og de få bildene som deles er nøye utvalgt. 
Med barn spør jeg alltid foreldrene først. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan type bilde. Noen ganger legger jeg ut uten å spørre, andre ganger, spør jeg, og om han sier nei så venter jeg noen uker og finner et annet bilde fra samme bildeserie og legger ut uten å spørre. Ikke søren om noen mann skal skjule forholdet vårt på fb  ;)

Anonymkode: 3f7d3...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes ikke jeg at noen har noe med hvor jeg er på ferie, så det legger jeg aldri ut. Og om mannen skulle ha blitt tagga i noe, så hadde jeg spurt først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri funnet på å tagge noen andre på sosiale medier uten å spørre først. Ikke en gang min ektemann gjennom 5 år. 

Anonymkode: 854af...6e2

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er et overtramp. Det er opp til det enkelte individ om de vil at alt og alle skal vite hvor de er, hvem de er med og hva de gjør. 

Anonymkode: 854af...6e2


Blabla blabla . Skrevet av mann som ikke er i noe forhold , mer datanerd og opptatt av personvern og skriver i alle tråder som handler om utroe partnere og det å sjekke mobilen dems at "Det er overtramp og straffbart" blabla. 

Det er folk uten erfaring fra forhold som mener sånne ting er galt eller unormalt. 

Det er selvsagt helt normalt og greit å tagge kjæresten sin på facebook! 

Anonymkode: 3f7d3...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Blabla blabla . Skrevet av mann som ikke er i noe forhold , mer datanerd og opptatt av personvern og skriver i alle tråder som handler om utroe partnere og det å sjekke mobilen dems at "Det er overtramp og straffbart" blabla. 

Det er folk uten erfaring fra forhold som mener sånne ting er galt eller unormalt. 

Det er selvsagt helt normalt og greit å tagge kjæresten sin på facebook! 

Anonymkode: 3f7d3...841

Jeg er kvinne. Slik som fb er nå er det vel bare politikere, uføre og eldre mennesker (60+) som sitter på FB og legger ut og tagger i vilden sky. Jeg vil ikke være en del av dette, da jeg synes blottinga av privatlivet på SoMe er en smule klein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte katta! "Mjau", sa den, så det var greit!

Anonymkode: 7f77e...482

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvordan type bilde. Noen ganger legger jeg ut uten å spørre, andre ganger, spør jeg, og om han sier nei så venter jeg noen uker og finner et annet bilde fra samme bildeserie og legger ut uten å spørre. Ikke søren om noen mann skal skjule forholdet vårt på fb  ;)

Anonymkode: 3f7d3...841

Du virker veldig usikker på deg selv. 

Hvorfor er du så ekstremt opptatt av å dele forholdet ditt på facebook? I stedet for å stole på at det dere har er sterkt nok, uten at hele verden må vite det? 

Anonymkode: 854af...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Blabla blabla . Skrevet av mann som ikke er i noe forhold , mer datanerd og opptatt av personvern og skriver i alle tråder som handler om utroe partnere og det å sjekke mobilen dems at "Det er overtramp og straffbart" blabla. 

Det er folk uten erfaring fra forhold som mener sånne ting er galt eller unormalt. 

Det er selvsagt helt normalt og greit å tagge kjæresten sin på facebook! 

Anonymkode: 3f7d3...841

Folk flest har vel sluttet å legge ut ting på facebook? 

Jeg synes i alle fall ikke noe om å bli tagget der, ikke av kjæresten eller andre. Synes det er veldig umodent å skulle flashe at man er på tur, ute og spiser eller whatever. Det må gå an å kose seg i det virkelige liv uten at alt skal legges ut på internett. :) 

Anonymkode: d7c07...8da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du virker veldig usikker på deg selv. 

Hvorfor er du så ekstremt opptatt av å dele forholdet ditt på facebook? I stedet for å stole på at det dere har er sterkt nok, uten at hele verden må vite det? 

Anonymkode: 854af...6e2


Det handler vel mest om det at det er naturlig å dele fra hverdagen sin på facebook. Jeg er ikke den som poster ting der hver dag , men bestod jeg lappen, har blitt gravid, er på ferie enten det er med venner, familie eller kjæreste, eller gjør noen andre opplevelser som fjelltopptur eller mer trivielle ting som svenskegrensatur og har en god dag og opplevelse så deler jeg dette med mine venner på facebook.  Jeg tagger de som er med på bildet med mindre det er noe de vil skjule, en singel venninde som er på flørtern med en mann for eksempel som ser uheldig ut på akuratt det bildet tagger jeg ikke fordi jeg vet hun vil skjule det for han, men en kjæreste har ingenting å skjule med et sånt bilde av oss for han er jo sammen med meg, og det er da bare hyggelig at hans familie og venner også får en liten oppdatering og livstegn fra oss i blandt ved at han blir tagget i bildet. 

 

Anonymkode: 3f7d3...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i London for ett år siden. Jeg la ut da var ok for Han, men ville ikke ha bilde av oss sammen. Han var ikke helt fornøyd med taggingen etterpå heller.

 

TS

Anonymkode: ee866...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 


Blabla blabla . Skrevet av mann som ikke er i noe forhold , mer datanerd og opptatt av personvern og skriver i alle tråder som handler om utroe partnere og det å sjekke mobilen dems at "Det er overtramp og straffbart" blabla. 

Det er folk uten erfaring fra forhold som mener sånne ting er galt eller unormalt. 

Det er selvsagt helt normalt og greit å tagge kjæresten sin på facebook! 

Anonymkode: 3f7d3...841

Jeg har samme mening og er en gift kvinne.... 

Anonymkode: 7cd6b...07a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde folk hadde tatt til vett og innsett hvor kleint det er å «dele hverdagen min på Facebook». 

Anonymkode: 25de7...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er komplett likegyldig for andre om og hvor du er på ferie. Hvorfor plage andre med slikt pjatt?

Anonymkode: 66868...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut ting iblant, men ikke kleine ting som å holde hender, kline etc. Legger egentlig ut lite, men jeg tagger ham i noe av det. Han legger ut lite av oss, men også ikke så mye av seg. Så jeg legger meg litt mot hans delenivå. 

Anonymkode: 1ba5a...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...