Gå til innhold

Blir vekket på grusom måte av kjæresten - godta det eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig ekkelt å bli vekket på den måten. Ble vekket av at eksen hadde sex med meg en gang.

kroppen min var ikke våken, og jeg hadde heller ikke lyst. Følte meg trampet på og utrolig ekkel. Ble fysisk morgenkvalm, og fikk dagen ødelagt. En av flere grunner til at han er en eks for å si det sånn.

Han er respektløs. Ikke Finn deg i sånt.

Anonymkode: 926b6...623

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk har virkelig fått dilla på bruken av ordet "overgrep"...

Anonymkode: 2e86d...a7b

Du høres ikke helt god ut, for overgrep er hva det er og ikke en dille

Anonymkode: 25c7d...9b3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk har virkelig fått dilla på bruken av ordet "overgrep"...

Anonymkode: 2e86d...a7b

Seksuelle handlinger uten samtykke, hvor ene parten tydelig gjentatte ganger har sagt nei, på hvilken måte mener du det IKKE er overgrep? 
 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du høres ikke helt god ut, for overgrep er hva det er og ikke en dille

Anonymkode: 25c7d...9b3

Og bruken av ordet har hundredoblet seg den siste tiden uten at folk er blitt spesielt verre av seg.

Anonymkode: 2e86d...a7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du absolutt ikke godta! Snakk med kjæresten din om dette (utenom kjefting når dette skjer på morgenen, selv om han fortjener kjeften). Dette er noe du har sagt at du ikke ønsker at han gjør, det spiller ingen rolle om han tenker at han skal gjøre deg godt/tilfredsstille deg. Det er du som avgjør om dette er godt for deg og om dette er noe du ønsker. Du har sagt tydelig fra flere ganger at du ikke ønsker dette og ved å fortsette så respekterer han ikke deg og din kropp. Hvis han fremdeles fortsetter med dette så hadde jeg virkelig revurdert dette forholdet.

Dette er overgrep. Du har sagt nei, og du sover. 

Anonymkode: 0ecdd...a0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Seksuelle handlinger uten samtykke, hvor ene parten tydelig gjentatte ganger har sagt nei, på hvilken måte mener du det IKKE er overgrep? 
 

Jeg sa ingenting om det. Jeg sa bare at ordet brukes extremt mye mer nå enn bare for få år siden.

Anonymkode: 2e86d...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk har virkelig fått dilla på bruken av ordet "overgrep"...

Anonymkode: 2e86d...a7b

NEI. Ta deg sammen og les hovedinnlegget en gang til. Når man grafser løs på kjønnsorganene og rumpa til noen som gjentatte ganger prøver å komme seg unna og sier nei, så er det et overgrep. Ikke noe "dilla på bruken av ordet" - det ER et overgrep å tafse på folk som ikke vil det!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Million skrev:

NEI. Ta deg sammen og les hovedinnlegget en gang til. Når man grafser løs på kjønnsorganene og rumpa til noen som gjentatte ganger prøver å komme seg unna og sier nei, så er det et overgrep. Ikke noe "dilla på bruken av ordet" - det ER et overgrep å tafse på folk som ikke vil det!

Det er det sikkert. Jeg snakker om bruken av ordet. Ikke om det er eller ikke

Anonymkode: 2e86d...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

For en respektløs fyr! Det er overhode ikke greit å ha sex med noen som ikke samtykker til det. Det er intet annet enn overgrep. 

Jeg hadde ikke klart å sovet sammen med personen noengang igjen om dette hadde skjedd meg. 

Bra du er tydelig på at det ikke er greit. Han må respektere deg, ellers er forholdet skadelig. Hvis han ikke stopper, eller helst nå, så bør du anmelde overgrepene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk har virkelig fått dilla på bruken av ordet "overgrep"...

Anonymkode: 2e86d...a7b

https://sml.snl.no/seksuelle_overgrep

Seksuelle overgrep er i strafferettslig sammenheng seksuell/uanstendig atferd, seksuell handling eller seksuell omgang uten informert samtykke. Loven skal tjene til å beskytte individer som ikke ønsker eller er i stand til å gi slikt samtykke.

 

Anonymkode: 36615...b80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://sml.snl.no/seksuelle_overgrep

Seksuelle overgrep er i strafferettslig sammenheng seksuell/uanstendig atferd, seksuell handling eller seksuell omgang uten informert samtykke. Loven skal tjene til å beskytte individer som ikke ønsker eller er i stand til å gi slikt samtykke.

 

Anonymkode: 36615...b80

Ja. Og folk tror de får poeng for å bruke det mest mulig.

Anonymkode: 2e86d...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja. Og folk tror de får poeng for å bruke det mest mulig.

Anonymkode: 2e86d...a7b

Leste du det som sto i linken min og det som ts beskriver? ("Seksuell handling uten samtykke".)

 

Anonymkode: 36615...b80

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og folk tror de får poeng for å bruke det mest mulig.

Anonymkode: 2e86d...a7b

Helt enig! Og jeg er så lei av at folk alltid skal kalle de gule avlange bøyde fruktene for bananer! Hver eneste gang noen snakker om de fruktene så sier folk "banan" hele tiden. Folk tror de får poeng for å bruke det mest mulig. Må jo gå an å bruke et annet ord.

:sarkasme:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det sikkert. Jeg snakker om bruken av ordet. Ikke om det er eller ikke

Anonymkode: 2e86d...a7b

At du snakker om bruken av ordet har ingen betydning for ts sitt problem. Det er avsporing, lag en egen tråd om at du synes folk har fått dilla på ordet overgrep.

Anonymkode: 0ecdd...a0a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du snakker om bruken av ordet har ingen betydning for ts sitt problem. Det er avsporing, lag en egen tråd om at du synes folk har fått dilla på ordet overgrep.

Anonymkode: 0ecdd...a0a

Ok.

Anonymkode: 2e86d...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å gjøre. Dumpe han og anmelde han for overgrep. Dette er overhode ikke greit.

Anonymkode: bf4e9...026

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dette ikke er en tulletråd så:

KAST HAN UT

Dette er ikke et forhold.

Anonymkode: c7d25...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advar han om at neste gang dette skjer, så får han eget soverom.

Anonymkode: c8d5a...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...