Gå til innhold

Blir vekket på grusom måte av kjæresten - godta det eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet ikke noe morgengretten av meg, men måten min kjæreste vekker meg på gjør meg sint og det ødelegger mitt humør i flere timer etterpå, dette er blitt et utrolig stort problem i vårt forhold. 

 

Here it goes: Hvis han våkner før meg våkner jeg ofte opp av at han forsøker å fingre meg på klitten for å få meg til å komme, stikker fingre inn i vaginaen, rompa, generelt voldsom tafsing over hele kroppen og «massasje». Jeg synes ikke det er noe behagelig å våkne opp av dette, og hvis jeg er trøtt og vil sove videre forsøker jeg å vri meg unna i halvsøvne, gjemme meg under dyna, dra dyna godt rundt meg og lignende, slik at han skal la meg være i fred. 

 

Jeg har flere ganger fortalt han at dette er ubehagelig for meg, og forsøkt å forklare han at dette er en utrolig dum måte å starte dagen vår på, da jeg rett og slett ikke klarer å snu mitt humør om til det bedre med en gang etter å ha blitt vekket på denne måten, men han synes jeg er vrang og vanskelig, siden han bare gjør «gode» ting med meg. 

 

Generelt sett har jeg alltid likt lange late morgener med kos og sex, men jeg klarer ikke kose meg, nyte det eller være i godt humør med han når han vekker meg med denne voldsomme tafsingen, som jeg føler blir tvunget på meg, da jeg gjør det jeg kan for å unngå det og få sove i fred. 

 

Dette har blitt til en veldig stor greie i vårt forhold og det er nesten i ferd med å splitte oss.

 

jeg har vært med mange menn før, og har aldri opplevd dette «problemet» med noen andre før. Klarer ikke å si med sikkerhet hva han gjør som er så annerledes enn alle andre jeg har vært med, men det har nok noe å gjøre med at han er så voldsom og ikke lar meg være i fred selv når jeg vrir meg unna og nærmest roper til han at jeg vil sove videre. Jeg tror nok andre menn har vært mye mer rolige og kanskje vekket meg med kos og kjærlighet, og at de faktisk gjør meg kåt før denne voldsomme tafsingen og stikking av fingre overalt starter. 

 

Vil gjerne høre andre kvinners tanker rundt dette. Er jeg sær og bør ta meg sammen? Eller er det han som må stoppe med dette? 

 

Setter stor pris på innspill. 

Anonymkode: 16c1c...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må stoppe med det!  Er snakk om overgrep hee siden han gjør det mot din vilje. Jeg hadde ikke funnet meg i noe sånt og faktisk slått opp med fyren. Stort overtramp.  Hvertfall når han ikke hører på deg i tillegg. 

Anonymkode: 52a8c...e02

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette syns jeg er langt over streken. Veldig ufølsomt av han å ikke høre på deg når du sier at dette er ikke ok. Det er rett og slett et overgrep, for du har jo ikke gitt ditt samtykke når du sover... så fy skam til kjæresten din som ikke tar deg på alvor! 

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sparket han ut av senga. Jepp. En mann som ikke respekterer mine grenser har ingenting å gjøre i nærheten av meg. Still han spm rett ut; «hvorfor respekterer du ikke grensene mine?», å når han da blir spørrende og later som at han ikke forstår hva du mener så forteller du han i klartekst at oppførselen hans er totalt uaktuell, enten så slutter han eller så sover dere på hvert deres rom (evt slår opp, helst det) 

Anonymkode: 5683b...52a

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han gjør det han skulle ønske du gjorde mot han? Og siden du aldri gjør det mot han, enda han har så lyst... Så synes han det er vanskelig å forstå at du ikke liker det? 

Dere får møtes på midten? Du vekker han slik, dersom han slutter å vekke deg slik? 

Anonymkode: c29f7...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må kutte ut.

Når du har gitt beskjed om at du ikke vil tafses på når du sover, er det faktisk et overgrep å fortsette. 

Anonymkode: e5fe2...ca8

Nåja. Det er strengt tatt et overgrep uten at TS har gitt beskjed. Med mindre man har samtykke til å holde på slikt med en person som sover så er loven ganske tydelig ... 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

....Han eier ikke kroppen din selv om dere er sammen. Når du har sagt at du ikke liker denne formen for vekking, så er det et ovegrep at han fortsetter. Ja, overgrep. Du bestemmer over din kropp! Han eier jo ikke respekt for deg, vil du virkelig være sammen med en slik person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt å høre at det har vart lenge, at du har sagt fra, prøver å komme deg unna, og likevel fortsetter han. Overgrep.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et overgrep, og jeg hadde definitivt gjort det slutt når han ikke respekterte mine grenser, muligens til og med anmeldt for at han skulle forstå alvoret.

Anonymkode: 749b2...dd9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nei er et nei, og når han ikke vil godta et nei fra deg bør han få høre det fra politiet. Ikke vær sammen med en som ikke eier et snev av respekt for deg. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han gjør det han skulle ønske du gjorde mot han? Og siden du aldri gjør det mot han, enda han har så lyst... Så synes han det er vanskelig å forstå at du ikke liker det? 

Dere får møtes på midten? Du vekker han slik, dersom han slutter å vekke deg slik? 

Anonymkode: c29f7...8bd

Hun skal da ikke måtte opparbeide seg en rett til å få ha kroppen sin i fred?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tråd om dette for noen måneder siden. Da mente den store majoriteten at sånn må det være i et forhold. "Kjærestens kropp er min kropp."

Godt å se at folk har litt mer bakkekontakt denne gangen. Det han driver med er overgrep. 

Anonymkode: 53902...b6f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør et kne opp i skrittet på han dersom han ikke hører på deg. Og Finn det en skikkelig mann dom respekterer kvinner. 

Anonymkode: a5dc4...fb1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri klart å tenne på han der igjen 🤢 noe så påtrengende og ekkelt. Typen kan en gang i blant stryke meg på låret i det jeg våkner for å se om jeg er med på notene, om jeg snur meg rundt holder han selvsagt opp. Dette er ikke normal oppførsel, ts

Anonymkode: 2829e...d28

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fingeren som stakk meg oppi rompa mens jeg sov, skulle betraktes som tapt. 

Herregud for en fyr. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette grenser til overgrep. Det er i mot din vilje, og han har ikke noe mere "LOV" til dette bare fordi dere er i et forhold, når du først har sagt nei, la meg være!

Må tilstå at jeg hadde klikka i vinkel til slutt selv. Hadde ikke funnet meg i det, gang på gang, når jeg først har sagt nei og bedt fyren kutte ut. For det første hater jeg å bli vekket, og for det andre liker jeg ikke morgensex med stålånde, og for det tredje har jeg ikke sexlyst om morgenen. Hadde fyren fortsatt etter å ha fått nei, flere ganger, hadde det nok endt med et spark i ballene eller en ørefik fra meg til han. Seriøst. INGEN stikker fingre i mine kjønnsorganer uten lov.

Hadde truet med å kutte ut ALL SEX fra samlivet i uoverskuelig fremtid, om han ikke kuttet ut å tvinge seg på om morgenen. Dette er virkelig ikke greit!

Kan han ikke gi faen når du ber han om det, tror jeg ærlig talt at det er helt ok at forholdet tar slutt, så du kan finne deg en grei og ordentlig fyr som faktisk hører på deg!

 

Endret av Million
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han gjør det han skulle ønske du gjorde mot han? Og siden du aldri gjør det mot han, enda han har så lyst... Så synes han det er vanskelig å forstå at du ikke liker det? 

Dere får møtes på midten? Du vekker han slik, dersom han slutter å vekke deg slik? 

Anonymkode: c29f7...8bd

For et dødfødt forslag!

Så for at hun ikke skal bli nødt til å tåle overgrep hver jævla morgen, så MÅ hun gi han sex likevel, men selv starte det? For du mener det er sånn at han skal få sitt, uansett hva HUN vil om morgenen?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har virkelig fått dilla på bruken av ordet "overgrep"...

Anonymkode: 2e86d...a7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvalmt. Nå er jeg mann og ville nesten alltid digget å bli vekt med direkte berøringer, men fy faen om dama ikke hadde stoppet å gjøre det hvis jeg sa at det ikke var ok.

Ekkelt at han ikke skjønner at det han gjør er galt..hva annet er han tilbøyelig til å gjøre mon tro? (Dette er ille nok i seg selv altså)

Anonymkode: 86c5f...8c6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er seksuelle overgrep. Du sover, han invaderer kroppen din, respekterer ikke at du ikke vil. Han der fortjener å komme hjem til låst dør og blokkerte kontaktkanaler.

Anonymkode: 25c7d...9b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...