Gå til innhold

Tror ikke familien vil hilse på kjæresten min.


Thjelp

Anbefalte innlegg

(Håper dette er rette plassen å plassere innlegget)

Jeg har nå mitt første forhold noengang ( jeg er 27år) og det har vart i nærmere 6 måneder nå. Når det kommer til hans sin familie så har de mast og spurt om meg, invitert meg på middager, feiringer og vært generelt nysgjerrige på meg, noe som er kjempe hyggelig. Og jeg har med glede møtt på alt jeg har hatt mulighet til.

Men når det kommer til min egen familie virker de veldig lite interessert i å treffe han. Jeg sa forsiktig nå at vis de hadde lyst til å hilse på så passer det veldig fint i påsken, men de bare nikket og sa okey, vi får se. Når de skulle få treffe kjæresten til min søster var dette mye mer stas og veldig mye mer mas i forkant, det var også mye viktigere att han kom i påsken enn min kjæreste . Nå føler jeg meg nesten litt fornærmet, og vet ikke om de fortjener å møte han i det hele tatt, til tross for at jeg veldig gjerne vil vise han frem.

Jeg bare føler familien hans er så mye mer inkluderende og lykkelig over meg enn det min familie er over han og det føles så dårlig gjort mot han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta så tungt på det. Vi hadde ikke hatt vår første krangel etter bare 6 måneder. Skal dette forholdet vare, hvorfor stresse? La det gå, vent deg ikke noe gledesrop ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...