Gå til innhold

Hun sier "det kan ikke bli noe". Jeg sier "hvorfor ikke?" Hvem får rett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg 55, gift. Hun 45, gift.

Falt for hverandre og har hatt et nært forhold i to år. Elsker hverandre men ikke gitt oss hen.

Jeg holder på å flytte ut fra kona. Klarer ikke mer. 

Hun blir foreløpig hos sin mann men elsker han ikke. Hun har i to år sagt "vi kan ikke.det kan ikke bli noe. Men hun klarer ikke slippe meg ".

Jeg sier"hvorfor ikke? Det er kjærlighet mellom oss". 

Skal vi kunne ha tro og håp om at kjærlighet som er sterk vil finne sin vei. Eller vil hun få rett, kan det ikke bli noe?

Da vi møttes var begge gift. Nå bryter jeg ut. Det skjer jo ting underveis.jeg hadde ikke trodd det da vi møttes. 

Noen tanker?

Anonymkode: db4ea...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel strengt tatt ingen av oss som kan si hvem som får rett her. Ei heller hva veien deres bringer videre (eller ikke gjør). 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tenkt meg om før jeg gikk for en ti år eldre mann i den alderen dere er

 

Anonymkode: 6c025...080

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ti år eldre, jeg hadde tenkt meg om vel og lenge før jeg hadde gått fra mannen. Og hva er egentlig kjærlighet?

Anonymkode: bed5c...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ikke vil gå fra mannen sin stemmer det hun sier. Da må du bare akseptere det, og bør trekke deg unna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du vel egentlig bare høre på hva hun sier og se på hva hun gjør. Hun har valgt å bli i ekteskapet selv om hun ikke elsker han og selv om hun har følelser for deg. Respektér det.

Jeg synes det er du som gjør det riktige når du velger å bryte, men hun bestemmer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er selvsagt alt for gammel til å bli satset på av ei på 45. Når hun er på din alder er du pensjonist, og har allerede begynt å kjenne de første hete gufs fra helvete.

Anonymkode: e7127...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Jeg 55, gift. Hun 45, gift.

Falt for hverandre og har hatt et nært forhold i to år. Elsker hverandre men ikke gitt oss hen.

Jeg holder på å flytte ut fra kona. Klarer ikke mer. 

Hun blir foreløpig hos sin mann men elsker han ikke. Hun har i to år sagt "vi kan ikke.det kan ikke bli noe. Men hun klarer ikke slippe meg ".

Jeg sier"hvorfor ikke? Det er kjærlighet mellom oss". 

Skal vi kunne ha tro og håp om at kjærlighet som er sterk vil finne sin vei. Eller vil hun få rett, kan det ikke bli noe?

Da vi møttes var begge gift. Nå bryter jeg ut. Det skjer jo ting underveis.jeg hadde ikke trodd det da vi møttes. 

Noen tanker?

Anonymkode: db4ea...802

At hun egentlig ikke er så interessert i deg som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...