Gå til innhold

Tråden som viser hvor håpløse kvinner er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner og biler. Skulle nesten tru at de bevisst gikk inn for å ikke forstå seg på dem.

 

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha du er savage AF TS 😄

Liker stilen din

Anonymkode: 28b9a...082

Det skal sannelig ikke mye til for å imponere i disse tider. Kvinner hylles for å operere seg pene og skrive om fjas i blogger mens menn hylles for å skrive anonyme trolletråder på nett. Velkommen til 2019.

Anonymkode: 828b0...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på å bevisst ta en utfordring, og det å sose seg inn i en pga ignoranse. Litt som forskjellen på å ta et BASE hopp, og det å dette utfor fjellskrenten når man skulle ta et akebrett ned den fine flata ned til prekestolen.

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Ja, jøss når du sier det. Karen var jo ordentlig glup sånn egentlig :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite å finne på i påska TS? :ler2:

Endret av Cordelia
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner og biler. Skulle nesten tru at de bevisst gikk inn for å ikke forstå seg på dem.

 

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Uff, menn og biler... Skulle nesten tro at flesteparten later som de kan noe så ikke manndommen deres skulle bli tråkka på... Oiiii, vent litt, jo de gjør jo det. Menn som står i en sirkel rundt en gressklipper og plutselig har blitt gressklippereksperter(eller iallfall veldig flinke til å   stå   og si "hmmm" for å så dra i snora etter tur)og bare prater svada, menn som ikke vet hvor oljetæppen eller tennpluggene sitter en gang, men tydeligvis kan jo maaaaasse om bil og du må ikke tro du kan komme her med innspill, for du er jo dame og han er jo mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stenalina skrev:

Uff, menn og biler... Skulle nesten tro at flesteparten later som de kan noe så ikke manndommen deres skulle bli tråkka på... Oiiii, vent litt, jo de gjør jo det. Menn som står i en sirkel rundt en gressklipper og plutselig har blitt gressklippereksperter(eller iallfall veldig flinke til å   stå   og si "hmmm" for å så dra i snora etter tur)og bare prater svada, menn som ikke vet hvor oljetæppen eller tennpluggene sitter en gang, men tydeligvis kan jo maaaaasse om bil og du må ikke tro du kan komme her med innspill, for du er jo dame og han er jo mann. 

Tror nok ikke en eneste mann jeg kjenner ikke hadde funnet tennpluggen(e) i en bil gitt. Kvinner derimot...

Men oljetappepluggen kan være litt verre siden det er flere skruer og plugger under der og uten å sjekke i manualen kan man fort ta en bolt, eller en plugg til f.eks girkassa istedenfor. Pluss at det er diverse skjold og deksler under en del biler.

For en del år siden gikk radiatoren på en gammel bil jeg hadde lekk. Og jeg tenkte å fikse det midlertidig med radiatortett middel. Så jeg kjørte rundt til alle bensinstasjoner i byen og spurte etter radiatortett. Og på alle sammen var det selvsagt noen jenter som stod i kassa og de hadde ikke peiling på hva det var for noe en gang, "hva for noe tett?" sa de. Så til slutt gikk jeg gjennom hyllene selv etter at jeg nok en gang hadde fått et dumt blikk og skuldertrekk fra jenta i kassa og fant radiatortett der selv....

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ikke en eneste mann jeg kjenner ikke hadde funnet tennpluggen(e) i en bil gitt. Kvinner derimot...

Men oljetappepluggen kan være litt verre siden det er flere skruer og plugger under der og uten å sjekke i manualen kan man fort ta en bolt, eller en plugg til f.eks girkassa istedenfor. Pluss at det er diverse skjold og deksler under en del biler.

For en del år siden gikk radiatoren på en gammel bil jeg hadde lekk. Og jeg tenkte å fikse det midlertidig med radiatortett middel. Så jeg kjørte rundt til alle bensinstasjoner i byen og spurte etter radiatortett. Og på alle sammen var det selvsagt noen jenter som stod i kassa og de hadde ikke peiling på hva det var for noe en gang, "hva for noe tett?" sa de. Så til slutt gikk jeg gjennom hyllene selv etter at jeg nok en gang hadde fått et dumt blikk og skuldertrekk fra jenta i kassa og fant radiatortett der selv....

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Jøss der motbeviste du meg jammen gitt! Den personlige historien din kan nok overføres på alle andre menn og kvinner. Tror nok jeg bare skal ta med mine historier som er ganske motsatte og gi meg. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på å bevisst ta en utfordring, og det å sose seg inn i en pga ignoranse. Litt som forskjellen på å ta et BASE hopp, og det å dette utfor fjellskrenten når man skulle ta et akebrett ned den fine flata ned til prekestolen.

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Det heter basehopp.

Anonymkode: e6453...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter basehopp.

Anonymkode: e6453...af5

Er du kvinne?

Anonymkode: 4e1e6...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss ikke lage tråden om håpløse menn, for mens kvinners håpløshet går ut på å kjøre bil surrete, så går menns håpløshet ut på drap, massemord, seksuell trakassering, voldtekter , vold, og alt annet håpløst som skjer i verden. Men det er selvsagt ikke så viktig, la oss bare overse det og fokusere på hun som kjørte i en skiløype eller trapp i stedet. 

Anonymkode: 2727d...c4c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sprill
På 16.4.2019 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Her kan du poste dine linker eller innlegg om hvor håpløs kvinnen er!

Starter med en forvirret kvinne som kjørte bil i skiløype:

https://www.nrk.no/ho/bil-koyrde-to-kilometer-i-skiloype-1.14518592

Kunne det skjedd med en norsk mann? Nei! 🙂 

Anonymkode: c3b2d...329

Her er et lite innlegg om hvorfor menn ikke er håpløse. https://blazepress.com/2015/01/25-pictures-prove-women-live-longer-men/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man kjempe absolutt alle kamper. Hva så om man tuller med at kvinner er dårlige sjåfører, eller asiatere for den saks skyld. Så klart er ikke alle damer dårlige til å kjøre bil, og så klart er ikke alle menn fantastiske til det heller, men må man virkelig bli sint og lage det til en kjønnskamp?

Jeg er kvinne og asiatisk, jeg er generelt en stødig fører, men jeg sliter veldig med blant annet lukeparkering, og jeg og mannen vitser alltid om det ikke er min skyld, jeg ble født som både kvinne og asiatisk, så da er det faktisk umulig for meg å lukeparkere. Akkurat som vi kan tulle med dumme ting han gjør samtidig som jeg kan beundre hans gode ferdigheter og se opp til han når han klarer å parkere bilen i den minste åpningen jeg har sett. Da er jeg veldig stolt av mannen min 😍

Anonymkode: ed1d0...274

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om selvironi???....Ikke???

Selvironi er en meget sympatisk og god egenskap som bl.a sier noe om humor og selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man kjempe absolutt alle kamper. Hva så om man tuller med at kvinner er dårlige sjåfører, eller asiatere for den saks skyld. Så klart er ikke alle damer dårlige til å kjøre bil, og så klart er ikke alle menn fantastiske til det heller, men må man virkelig bli sint og lage det til en kjønnskamp?

Jeg er kvinne og asiatisk, jeg er generelt en stødig fører, men jeg sliter veldig med blant annet lukeparkering, og jeg og mannen vitser alltid om det ikke er min skyld, jeg ble født som både kvinne og asiatisk, så da er det faktisk umulig for meg å lukeparkere. Akkurat som vi kan tulle med dumme ting han gjør samtidig som jeg kan beundre hans gode ferdigheter og se opp til han når han klarer å parkere bilen i den minste åpningen jeg har sett. Da er jeg veldig stolt av mannen min 😍

Anonymkode: ed1d0...274

Det handler om måten ts ordlegger seg på.

Anonymkode: 8cfb9...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...