Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg er litt usikker på hva du insinuerer her. Synes bare dette var sykt ekkelt å lese. Mener du at du skal spre bildene? Husk at det er ulovlig og ødelegger liv.

Råttent gjort av henne, råttent gjort av mannen din som du kaller din store kjærlighet, kanskje han ikke ser på det på helt samme måte. Ville du gjort det samme mot han, liksom? Skjønner ikke at man kan gå bak ryggen på en man elsker. 

Å ha lyst er ikke det samme som å gjøre det. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å dele bildene. Nå har vel hun ikke helt brydd seg om at hun har vært medskyldig i å muligens ødelegge familien vår. Og jeg har heller ingen ansvar for henne. Like lite som hun føler for oss.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg Ts, jeg håper at du finner styrke til å komme deg ut/videre fra dette forholdet. Tillit er fundamentet i et forhold som er helt nødvendig for at det skal fungere. Jeg forstår at det er sårt det du har opplevd og jeg forstår veldig godt det sinnet du har mot elskerinnen i dette tilfellet. Det er ingen tvil om at kvinner/menn som går inn i et form for forhold til de som allerede er i et forhold er egoistiske. De forstår ikke hva det er de faktisk er med på å ødelegge, selv om de faktisk ikke har noen forpliktelser. Om de i det hele tatt kjenner at det går litt utover samvittigheten vil jeg tro at er veldig individuelt. Samtidig så er det mannen din som har gjort noe helt utilgivelig (i mine øyne). 

 

Jeg hadde hatt vanskeligheter med å gå videre etter et sånt svik, ville bare sende deg en klem.

Anonymkode: 0f35c...68c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha lyst er ikke det samme som å gjøre det. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å dele bildene. Nå har vel hun ikke helt brydd seg om at hun har vært medskyldig i å muligens ødelegge familien vår. Og jeg har heller ingen ansvar for henne. Like lite som hun føler for oss.

Anonymkode: ba30e...03c

Det er bra at du ikke synker så lavt.

Du aner ikke hva mannen din har fortalt eller sagt til henne heller, kan hende han har malt et bilde av deg som fienden. Er helt enig i at det er jævlig råttent gjort av henne dog. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg Ts, jeg håper at du finner styrke til å komme deg ut/videre fra dette forholdet. Tillit er fundamentet i et forhold som er helt nødvendig for at det skal fungere. Jeg forstår at det er sårt det du har opplevd og jeg forstår veldig godt det sinnet du har mot elskerinnen i dette tilfellet. Det er ingen tvil om at kvinner/menn som går inn i et form for forhold til de som allerede er i et forhold er egoistiske. De forstår ikke hva det er de faktisk er med på å ødelegge, selv om de faktisk ikke har noen forpliktelser. Om de i det hele tatt kjenner at det går litt utover samvittigheten vil jeg tro at er veldig individuelt. Samtidig så er det mannen din som har gjort noe helt utilgivelig (i mine øyne). 

 

Jeg hadde hatt vanskeligheter med å gå videre etter et sånt svik, ville bare sende deg en klem.

Anonymkode: 0f35c...68c

Takk. Ser for meg at det blir noen turer på familievernkontoret og vi må jo finne ut hvordan vi har kommet hit. Skikkelig vanskelig er det. Tillit er jo en grunnsten i et godt forhold, samtidig har det vært et langt og godt ekteskap. Uff, det kan bli skilsmisse (orker ikke tanken) eller vi kommer styrket ut av det (mye jobb og kamelsvelging). Det føles iallefall ut som vi har mye smerte fremfor oss.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 taktisk lurt å ikke si noe til mannen før man har fått sannheten fra kvinnen eller eventuelt innstallert spion program på telefonen og fått mere greie på hva som egentlig foregår

Anonymkode: 4066f...258

Det er helt, helt ulovlig å overvåke ektefellen på denne måten. 

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jabx skrev:

Kjære deg, hun sender nakenbilder!

Kjære deg, søt hersketeknikk btw., Er fremdeles kun den som er utro som er den skyldige

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han. Jeg var naiv nok til å tro at jenter som jobbet i mannsdominerte miljøer prøvde å passe ryktet sitt. Jeg har bildebevis og kjenner jeg har lyst å ødelegge for henne. Forstår ikke hvordan man kan gå så knallhardt etter en gift mann. Joda, vi var inne i en vanskelig periode, men allikevel, gift og har barn. For alt jeg vet er det på grunn av henne at ting har vært vanskelig her hjemme. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg har lyst til å redde ekteskapet. Han er min store kjærlighet. Men ja, har lyst at alle skal få vite hvilken hore hun er.

Anonymkode: ba30e...03c

Vær ærlig med deg selv kjære deg. Ingen kvinner sender nakenbilder til en mann uten at det har vært sex inne i bildet.

Skjønner på det du skriver at du ikke er klar for å gå fra ham. Du er i en sjokkfase, hvor syndebukken blir kollegaen. Du vet innerst inne at det er mannen din som har gjort noe galt, men det er en hard erkjennelse å ta inn over seg. 

Vil også be deg tenke over: hva er det du 

Tenk deg 1 år fram i tid hvis du fortsetter forholdet. Han drar på jobb, du sitter igjen skjelvende,sjalu og ødelagt. Selvtillitten er på bristepunktet og dagene er forferdelige. Du får ikke sove, for du tenker bare på henne og hvordan hun prøver å få tak i mannen din.

Så begynner du å Google henne. På Facebook, Instagram og ellers. De 14 dagene/3 ukene han er borte, dreier livet seg om hva som skjer der ute. Når han er hjemme, er du lettet og glad, men samtidig uttrygg og knust. Du leter etter tegn i ansiktet hans på at han elsker deg, og kanskje du sjekker telefonen når du kan. 

Sakte blir du en du ikke er, en du har ledd av på fest og kalt sjalu og gal. Å gå blir helt utenkelig, men å bli er enda verre. Noe er ødelagt, men det er ikke han som må lide for konsekvensene. For han får jo bare oppleve den fantastiske konen sin som gir sex oftere enn før, og som oppvarter hele tiden. Sakte men sikkert reduseres du til ingenting.

mens han har et fantastisk liv. Koser seg offshore, og har en kone som er mer villig hjemme. Et luksusliv. 

Vær så snill kjære deg, om du ikke velger å tro på så mye, så tro ihvertfall oss som har vært der før deg. Akkurat nå skyter du på feil blink (henne), mens det i virkeligheten et han som er ulven i fåreklær.

Ingen kvinnelig kollega sender nakenbildeR (i flertall) til en kollega uten sex. Jeg vil på det sterkeste råde deg til å snakke med noen om dette- venninne, etc. Du trenger noen som sier dette til deg flere ganger og om og om igjen. Du må ikke lure deg selv til å tro at det er noe annerledes enn det er. 

Kjære deg, mannen din er utro. Det svir, gjør vondt og er ødeleggende. Men du trenger ikke flere bevis, å ødelegge for henne eller å rettferdiggjøre ham.

Noen ganger i livet er man i en relasjon med  noen over år som viser seg å være en annen enn det du har trodd. Ingen kan egentlig kjenne en annen person helt ut, og du må ikke utelukke at mannen din har sider du ikke har vært klar over. 

Kjære kjære deg, og alle dere andre som utsettes for liknende; når noen viser deg sitt sanne jeg gjennom handling; TRO dem på det!

ønsker deg lykke til❤️

 

Anonymkode: 840b7...431

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse. Vil også be deg tenke over: hvilken rolle tror du at mannen din har i det? 

 

Anonymkode: 840b7...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig usannsynlig ut.

Du som kvinne burde vite at ingen kvinner sender nakenbilder til menn de ikke er sammen med. Så disse bildene har han fått enten fordi han har lurt henne, eller stjålet bildene ved å hacke hennes telefon eller fått bildene av noen som hacket hennes telefon.

Anonymkode: 9ee86...38e

Som kvinne bør du vite osv osv....

Husk at kvinner er ikke en homogen gruppe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jabx skrev:

Hun har også lagt seg etter ham. Hvem som gjorde det først er irrelevant. Det er fortsatt feil å legge seg etter noen som er i et fofhold.

Nei

Det er kun den som er utro som har skyld

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Ser for meg at det blir noen turer på familievernkontoret og vi må jo finne ut hvordan vi har kommet hit. Skikkelig vanskelig er det. Tillit er jo en grunnsten i et godt forhold, samtidig har det vært et langt og godt ekteskap. Uff, det kan bli skilsmisse (orker ikke tanken) eller vi kommer styrket ut av det (mye jobb og kamelsvelging). Det føles iallefall ut som vi har mye smerte fremfor oss.

Anonymkode: ba30e...03c

Jeg forstår deg veldig godt. Dets om er viktig nå er å ta en ting av gangen ellers vil du bli helt utbrent. Jeg er selv midt i et samlivsbrudd, (skyldes ikke utroskap). Jeg kjørte meg helt fast, det var så mange bekymringer og alt kom på en gang. Til slutt følte jeg at jeg mistet meg selv oppi alle bekymringene/problemstillingene som oppstod og som jeg så for meg at ville oppstå. Ta en dag av gangen, sett deg delmål for hvordan du skal møte hverdagen. Har du noen å snakke med? 

Fv.kontoret høres bra ut, bare husk det at din mann har sin versjon av historien, noen ganger kan det føles som å snakke til en vegg, (det følte jeg da min eksmann og keg prøvde å kommunisere). Jeg lærte fort at alt har noe med måten man legger frem problemet på. Du har barna dine som vil ta mye fokus, men du skal også ta hensyn til deg selv i denne prosessen. Mange av oss har også en tendens til å overanalysere, (jeg sikker ikke at du gjør det, men det er noe jeg har en tendens til å gjøre). Derfor er det viktig at man fokuserer på et og et problem av gangen, da vil det bli lettere for deg å møte hverdagen. Klem til deg.

Anonymkode: 0f35c...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær ærlig med deg selv kjære deg. Ingen kvinner sender nakenbilder til en mann uten at det har vært sex inne i bildet.

Skjønner på det du skriver at du ikke er klar for å gå fra ham. Du er i en sjokkfase, hvor syndebukken blir kollegaen. Du vet innerst inne at det er mannen din som har gjort noe galt, men det er en hard erkjennelse å ta inn over seg. 

Vil også be deg tenke over: hva er det du 

Tenk deg 1 år fram i tid hvis du fortsetter forholdet. Han drar på jobb, du sitter igjen skjelvende,sjalu og ødelagt. Selvtillitten er på bristepunktet og dagene er forferdelige. Du får ikke sove, for du tenker bare på henne og hvordan hun prøver å få tak i mannen din.

Så begynner du å Google henne. På Facebook, Instagram og ellers. De 14 dagene/3 ukene han er borte, dreier livet seg om hva som skjer der ute. Når han er hjemme, er du lettet og glad, men samtidig uttrygg og knust. Du leter etter tegn i ansiktet hans på at han elsker deg, og kanskje du sjekker telefonen når du kan. 

Sakte blir du en du ikke er, en du har ledd av på fest og kalt sjalu og gal. Å gå blir helt utenkelig, men å bli er enda verre. Noe er ødelagt, men det er ikke han som må lide for konsekvensene. For han får jo bare oppleve den fantastiske konen sin som gir sex oftere enn før, og som oppvarter hele tiden. Sakte men sikkert reduseres du til ingenting.

mens han har et fantastisk liv. Koser seg offshore, og har en kone som er mer villig hjemme. Et luksusliv. 

Vær så snill kjære deg, om du ikke velger å tro på så mye, så tro ihvertfall oss som har vært der før deg. Akkurat nå skyter du på feil blink (henne), mens det i virkeligheten et han som er ulven i fåreklær.

Ingen kvinnelig kollega sender nakenbildeR (i flertall) til en kollega uten sex. Jeg vil på det sterkeste råde deg til å snakke med noen om dette- venninne, etc. Du trenger noen som sier dette til deg flere ganger og om og om igjen. Du må ikke lure deg selv til å tro at det er noe annerledes enn det er. 

Kjære deg, mannen din er utro. Det svir, gjør vondt og er ødeleggende. Men du trenger ikke flere bevis, å ødelegge for henne eller å rettferdiggjøre ham.

Noen ganger i livet er man i en relasjon med  noen over år som viser seg å være en annen enn det du har trodd. Ingen kan egentlig kjenne en annen person helt ut, og du må ikke utelukke at mannen din har sider du ikke har vært klar over. 

Kjære kjære deg, og alle dere andre som utsettes for liknende; når noen viser deg sitt sanne jeg gjennom handling; TRO dem på det!

ønsker deg lykke til❤️

 

Anonymkode: 840b7...431

Jeg et ikke Ts, men dette var et veldig fint svar.

Anonymkode: 0f35c...68c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller mannen inn her? Vil han fortsette å være gift? Det er svæææææært usannsynlig at det kun har vært noe fra hennes side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg et ikke Ts, men dette var et veldig fint svar.

Anonymkode: 0f35c...68c

Enig, signerer det jeg også, og har vært gjennom det selv. 

Anonymkode: 4066f...258

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Først og fremst vil jeg takke for de som har støttet meg i dag. Jeg begynte nesten å føle at det er normalt og ok å sende nakenbilder til gifte menn. Jeg har full rett til å være rasende på begge. Han har brutt tillit og hun for å være et ludder (bra ord som ble brukt tidligere i tråden). Jeg vil redde ekteskapet siden jeg elsker han og tror han elsker meg også. Nei, jeg vet det! Statistikk sett blir det utroskap i omtrent 50% av parene som har vært gift så lenge som oss. Så vi får se... Men er rett og slett sjokkert over at avsenderen av bildene har fått så mye støtte. Klart mannen min er hovedproblemet, men han kan jeg ta på hjemmebane.

Anonymkode: ba30e...03c

Du har misforstått en god del av innleggene her. Jeg har ikke lest et eneste innlegg som støtter henne, heller ikke ''mye støtte''. Ingen støtter det hun har gjort, men mange reagerer på hvordan du retter sinnet ditt mest på henne og mye mindre på mannen din. Altså mange reagerer på at du nærmest unnskylder ham til tider, mens du kaller henne det ene og det andre. Jo, det er helt forståelig at du velger å rette sinnet mot henne, men du bør innse at ut fra dine innlegg får mange følelsen av at du ikke er like sint på din mann.

Det å påpeke at du bør rette sinnet mot mannen din betyr ikke og kan ikke tolkes som støtte for det hun har gjort. Men for deg personlig og deres forhold er hun mindre relevant enn han. Du styrker ikke ekteskapet deres ved å legge mesteparten av skylden på henne. Da lukker du øynene for det mannen din har gjort og neste gang blir det en annen kvinne. Skal du hate alle kvinner mens du undervurderer din manns rolle og skyld i det hele?

Etter mer enn 15 år ekteskap i en lignende situasjon ville jeg for det meste vært sint på min mann og mye mindre på henne. Husk, du skrev at din mann har oppmuntret henne. Dette burde vekke deg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha lyst er ikke det samme som å gjøre det. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å dele bildene. Nå har vel hun ikke helt brydd seg om at hun har vært medskyldig i å muligens ødelegge familien vår. Og jeg har heller ingen ansvar for henne. Like lite som hun føler for oss.

Anonymkode: ba30e...03c

Flott at du påpeker at hun er medskyldig i å muligens ødelegge familien din. Den klart skyldige er nemmelig mannen din. 

Anonymkode: 208fb...79a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at du er sint på henne, selv om det er mannen sin skyld. Det må være så mye lettere å bli sint på den som man føler er på sitt "territorium", den som prøver å ta noen som skulle være din. Når du konfronterte henne så hadde du kanskje håpet at hun skulle be om unnskyldning og holde seg unna, for man skulle jo håpe at en medsøster hadde sympati for din situasjon og ekteskap. Men mest sannsynlig så er hun også forbannet og litt bekymret, for at mest sannsynlig har mannen din gitt henne løfter og elskerinnetalen, så når du kontaktet henne så fant hun ut at bildet han hadde malt av ekteskapet deres ikke var sant. Eller bare at hun var irritert over at han ikke gjemte nakenbildene han hadde bedt om bedre, og nå er de i hendene på en illsint og bedratt kone, og hun er bekymret over hva som kan skje med de.

Hun har kanskje ikke den beste moralen. Men det er mannen din som går etter henne, han ber om bilder av henne naken. Og gudene vet hva han har fortalt henne om dere, og hva de har gjort på jobb. Han har sviktet og ydmyket deg, for hans handling fikk deg til å ringe henne for å prøve å skremme henne bort. Så innerst inne vet du at han kommer ikke til å avvise eller kutte henne ut. Man kan ikke stjele en mann, han går villig. Så selv om det er lettere å være sint på henne, så er det han som er dritten.  Du sier at du ikke ønsker å konfrontere han i påskeferien, det står det respekt av. Jeg tror nok ikke jeg hadde klart å holde på fasaden i din situasjon. Men han vet nok at konfrontasjonen kommer, du har ikke sagt noe, men hun har garantert gitt han ett forvarsel.

Du bør også finne ut om han er verdt å tilgi, om det er det han skulle ønske. For hvordan kan du stole på han igjen? Hadde det ikke vært henne, så hadde det nok vært noen andre.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, " gi meg styrke". Hvilepuls på over 100, snart ikke spist en matbit, ute å røyker mer enn jeg burde...

Tilbakemelding fra andre. Så nydelig glød du har i huden, du nærmest stråler. Du er så vakker! Du ser så vital ut. Osv osv...

Jeg har bare lyst å legge meg og skru av lyset. Bli der resten av påsken.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si, " gi meg styrke". Hvilepuls på over 100, snart ikke spist en matbit, ute å røyker mer enn jeg burde...

Tilbakemelding fra andre. Så nydelig glød du har i huden, du nærmest stråler. Du er så vakker! Du ser så vital ut. Osv osv...

Jeg har bare lyst å legge meg og skru av lyset. Bli der resten av påsken.

Anonymkode: ba30e...03c

Du er sterkere enn du tror!❤️

Anonymkode: 840b7...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si, " gi meg styrke". Hvilepuls på over 100, snart ikke spist en matbit, ute å røyker mer enn jeg burde...

Tilbakemelding fra andre. Så nydelig glød du har i huden, du nærmest stråler. Du er så vakker! Du ser så vital ut. Osv osv...

Jeg har bare lyst å legge meg og skru av lyset. Bli der resten av påsken.

Anonymkode: ba30e...03c

Jeg skjønner deg godt. Sender over masse styrke! ❤️

Anonymkode: 249a2...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...