Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og der var ikke jobbtelefon forresten

Anonymkode: ba30e...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. 

Anonymkode: ba30e...03c

Hun har rett. Hun sendte bildene oppfordret av ham. Du må ta dette med ham. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han. Jeg var naiv nok til å tro at jenter som jobbet i mannsdominerte miljøer prøvde å passe ryktet sitt. Jeg har bildebevis og kjenner jeg har lyst å ødelegge for henne. Forstår ikke hvordan man kan gå så knallhardt etter en gift mann. Joda, vi var inne i en vanskelig periode, men allikevel, gift og har barn. For alt jeg vet er det på grunn av henne at ting har vært vanskelig her hjemme. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg har lyst til å redde ekteskapet. Han er min store kjærlighet. Men ja, har lyst at alle skal få vite hvilken hore hun er.

Anonymkode: ba30e...03c

du virker sint på henne, men ikke ham. jeg ville ha vært sint på mannen min, ikke en dame som jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 3bc30...1de

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du er sint på henne. Du er ikke glad i henne, du er glad i mannen din, og det er veldig mye lettere å være forbannet på en person du hverken kjenner eller er glad i. 

Som mange andre skriver her, og som du også peker på selv, så han han faktisk oppfordret henne til å sende bilder. Da er det ikke bare damen som har sendt bilder du bør være sint på, men mannen din. 

Anonymkode: 01bcc...658

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig sint på mannen min. Skuffet og såret. Samtidig har vi vært i lag lenge nok til å vite at det går opp og ned her i livet. Jeg forstår ikke at man kan la vær å bry seg om at noen er opptatt. 

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ødelegge ryktet hennes? Det er da mannen din som er idioten her. Ja, man går ikke etter gifte menn. Men det er MANNEN din som er i et forhold. Tror du heller skal la sinnet ditt gå utover han. 

Anonymkode: 02dd9...9e7

Det er begges feil. Hun er ett ludder med manglende empati og moral.

MEN mannen til ts er den som fortjener raseriet. Siden det er han ts er gift med. 

Ts, mannen din er utro. Han har slettet sporene sine, men beholdt bildene hennes som runkemateriiale.

Ts, du må snakke med mannen din.

Anonymkode: 18c41...82f

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selvfølgelig sint på mannen min. Skuffet og såret. Samtidig har vi vært i lag lenge nok til å vite at det går opp og ned her i livet. Jeg forstår ikke at man kan la vær å bry seg om at noen er opptatt. 

Anonymkode: ba30e...03c

Hvis dere begge vet at det går opp og ned her i livet, hvorfor valgte han å gå til noen andre? Spørsmålet er ikke hvorfor HUN semder bilder, men hvorfort HAN mottar sånne bilder. Det er ytterst få som mottar sånnr bilder uten å ha gitt den andre inntrykk av at det er ønskelig.

Har du lyst til å være sammen med en mann som tyr til andre når livet er vanskelig? Er det en mann man kan stole på? 

Anonymkode: d9424...300

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han. Jeg var naiv nok til å tro at jenter som jobbet i mannsdominerte miljøer prøvde å passe ryktet sitt. Jeg har bildebevis og kjenner jeg har lyst å ødelegge for henne. Forstår ikke hvordan man kan gå så knallhardt etter en gift mann. Joda, vi var inne i en vanskelig periode, men allikevel, gift og har barn. For alt jeg vet er det på grunn av henne at ting har vært vanskelig her hjemme. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg har lyst til å redde ekteskapet. Han er min store kjærlighet. Men ja, har lyst at alle skal få vite hvilken hore hun er.

Anonymkode: ba30e...03c

Alltid den andre kvinnen som får skylden. Hold styr på deres egne menn og plei deres eget forhold, så lar han seg sikkert ikke friste av andre han møter på! 

Hun vet kanskje ikke at han er gift. Han kan også ha vært den som startet med å gi henne oppmerksomhet.

Anonymkode: 680f1...28d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt du har rett til å være sint på hvem du vil, ingen som kan si at du ikke får lov til å være sint, eller hvem du skal være sint på.

men,

Tenk litt over hva første prioritering bør være her. Du bør ta dette med mannen din og få ordnet opp i det først, det er jo han som har størst skyld her, og det er slett ikke sikkert det er hun som har lagt seg etter han, og det hadde jeg ikke giddet bruke energi på å finne ut av en gang for det får du nok aldri ett tilfredstillende svar på. Har selv opplevd å få skylden for at en gift mann prøvde seg, i dette tilfellet ble han avist, men det var allikevel jeg som fikk all skyld av kona. Vet at det er enklere å skylde på en utenforstående, men det er allikevel mannen din som har gått over streken og svekket tilliten i forholdet deres. Ta en prat og prøv å ikke vær sint, om du merker at han lyver (stol på magefølelsen) så kan du si at du reiser og kommer tilbake for å snakke videre når han er villig til å legge alle kortene på bordet.

Den hevnen hadde jeg lagt på is for øyeblikket, kommer sjelden noe godt ut av hevn tanker.

Anonymkode: 71fa0...3c7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber selv offshore, er jo noen kvinner der ute. Har selv hatt fast elskerinne selv der ute, hennes sivilstatus visste jeg ingenting om. Selv var jeg single.

Koselig med offshoredame da, sex hver dag i 14 dager 🙂 Så 4 uker uten sex..rimelig klar for jobben da!

Anonymkode: 7848b...3cd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Ja, hun har dårlig moral, men det er mannen som er problemet her. Kvinner er kvinners verste fiende altså. Han er jo utro mot deg. Å oppmuntre andre til sende nakenbilder er i alle fall utroskap etter min bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært dame som jobber off shore. Og det er maaange gifte menn som prøver seg hele tiden. Jeg er ikke singel og derfor ikke interessert i noe, men hadde hatt mange muligheter som singel. Veldig mange av de kvinnelige kollegaene mine som er single som liker det, og benytter seg godt av det..

Anonymkode: 680f1...28d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotYou
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber selv offshore, er jo noen kvinner der ute. Har selv hatt fast elskerinne selv der ute, hennes sivilstatus visste jeg ingenting om. Selv var jeg single.

Koselig med offshoredame da, sex hver dag i 14 dager 🙂 Så 4 uker uten sex..rimelig klar for jobben da!

Anonymkode: 7848b...3cd

Hun var ikke en elskerinne når du er singel, og ikke vet noe om hennes sivilstatus. Dere var fuckfriends da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selvfølgelig sint på mannen min. Skuffet og såret. Samtidig har vi vært i lag lenge nok til å vite at det går opp og ned her i livet. Jeg forstår ikke at man kan la vær å bry seg om at noen er opptatt. 

Anonymkode: ba30e...03c

Ja, hun mangler nok litt moral, men det hadde vært null problem hvis ikke mannen din hadde villig deltatt. Det er han som sårer deg....

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NotYou skrev:

Hun var ikke en elskerinne når du er singel, og ikke vet noe om hennes sivilstatus. Dere var fuckfriends da.. 

Jo, vi var elskere.

FF er litt fjortis å si.

Anonymkode: 7848b...3cd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, gg2kgg2k skrev:

hu dama har ikke gjort noe feil

 

eneste personen som har gjort noe feil her er mannen din

Det er feil å legge seg etter noen som er i et forhold.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at dette kunne bli et problem i det heletatt. Jeg trodde det var null toleranse for slikt offshore. Nå ser jeg hvor naiv jeg har vært. Jeg trodde det var damene hjemme som var utro, så feil kan man ta. Kommer til å ta en til prat med mannen etter påske. Vil prøve å ha en fin familietid. For de som sier man må ta vare på forholdet kan jeg si at mannen har fått mer sex enn noen jeg kjenner.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:

Det er feil å legge seg etter noen som er i et forhold.

For alt vi vet var det han som la seg etter henne...

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet var det han som la seg etter henne...

Anonymkode: b42fe...2b4

Så da er det liksom greit å bli med på utroskap?  Mannen er utro og den med størst ansvar, men hun er med på å ødelegge et forhold, en familie og et menneske. 

Anonymkode: 4d701...282

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...