Gå til innhold

Har muligens misforstått og skammer meg litt.. 🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega har snappet mye de siste ukene, og jeg har blitt singel. Har vel kanskje selv vært litt ivrig på snæpping men sender samme bilder rundt til alle, men hva om han ikke mener noe med det mest sannsynlig.. Det er jo så flaut😪 Det har stoppet litt opp de siste dagene og han her ikke sendt noe, og jeg føler meg bare dum.

Og nå overtenker jeg sikkert bare og tenker ingen menn ever vil ha meg, at jeg ikke er pen nok, etter jeg måtte dumpe min forrige kjæreste som var utro først og flørtet med andre på sosiale medier.. 

Anonymkode: 8ae18...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp snappingen en ukes tid da, og så send en helt uskyldig som åpenbart er til alle..

Det er absolutt ikke sikkert han mener noe med snappingen, man kanskje han er litt interessert? Du er i alle fall akkurat blitt singel, så da lønner det seg å ta det litt rolig uansett.

 

Anonymkode: 4883f...178

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp snappingen en ukes tid da, og så send en helt uskyldig som åpenbart er til alle..

Det er absolutt ikke sikkert han mener noe med snappingen, man kanskje han er litt interessert? Du er i alle fall akkurat blitt singel, så da lønner det seg å ta det litt rolig uansett.

 

Anonymkode: 4883f...178

Altså, han er rimelig kjapp å svare stort sett. Men det er jo sikkert vanlig?! Vet det er lurt å ta det rolig ja. Har ikke lastet ned feks tinder av en grunn😊 

Anonymkode: 8ae18...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet snapper han like mye, han legger bare ikke til deg på lista. 

Jeg hadde noen runder med å drite meg ut på den måten og svare på alle snapper fra noen, før jeg skjønte at det ikke egentlig var meg han sendte de til og at han ikke forventet at jeg måtte svare på de.. 🙈

Anonymkode: d5100...c9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet snapper han like mye, han legger bare ikke til deg på lista. 

Jeg hadde noen runder med å drite meg ut på den måten og svare på alle snapper fra noen, før jeg skjønte at det ikke egentlig var meg han sendte de til og at han ikke forventet at jeg måtte svare på de.. 🙈

Anonymkode: d5100...c9f

Ja, det er jo pinlig🤭

Anonymkode: 8ae18...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger alt for mye i snapchat! Du er desperat etter bekreftelse. Prøv å få litt selvtillitt å tenk at du trenger ikke menn sin oppmerksomhet og bekreftelse for å ha det bra som nysingel! 

Ingenting å skamme seg over, men lurt å lære av. Hvis ikke ender du opp i unødvendige hekter og blir såra hver gang du har en god snap-tone med noen, og føler deg avvist og dumpa hver gang du innser at de ikke mente noe med det. 

Anonymkode: d4203...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet snapper han like mye, han legger bare ikke til deg på lista. 

Jeg hadde noen runder med å drite meg ut på den måten og svare på alle snapper fra noen, før jeg skjønte at det ikke egentlig var meg han sendte de til og at han ikke forventet at jeg måtte svare på de.. 🙈

Anonymkode: d5100...c9f

Ok. Hvis man får en Snap fra en gutt så betyr det ikke at den egentlig er til deg? Eller at han sender samme til flere, men hvorfor gjøre det da? Da har jeg driti på draget tydeligvis for har snappet med en fyr i noen uker som har sendt meg ting men de var ikke til meg da?😕😓

Anonymkode: 8a4f8...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvis man får en Snap fra en gutt så betyr det ikke at den egentlig er til deg? Eller at han sender samme til flere, men hvorfor gjøre det da? Da har jeg driti på draget tydeligvis for har snappet med en fyr i noen uker som har sendt meg ting men de var ikke til meg da?😕😓

Anonymkode: 8a4f8...db9


Det er helt vanlig å masse-sende til mange. Noen gjør det for å øke snapscoren sin, noen gjør det fordi de er veldig sosiale av seg, noen gjør det fordi de vil dekke et bekreftelses og bli-sett behov, og noen gjør det fordi de er avhengig av sosiale medier og ser på det som en konkurranse med seg selv om mest mulig aktivitet betyr at man er mest mulig kul eller viktig. I dag er folk så hektet på dette her at det blir som et dop de blir avhengige av fordi det gir dopamin i hjernen av å se hvor mange som har sett snappen din , se hvordan snapscoren øker, få likes eller kommentarer tilbake osv. 
Fellesnevneren er at det har mer med de selv å gjøre, enn med deg å gjøre så du skal aldri legge noe særlig i snaps på den måten. 

Anonymkode: d4203...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det er helt vanlig å masse-sende til mange. Noen gjør det for å øke snapscoren sin, noen gjør det fordi de er veldig sosiale av seg, noen gjør det fordi de vil dekke et bekreftelses og bli-sett behov, og noen gjør det fordi de er avhengig av sosiale medier og ser på det som en konkurranse med seg selv om mest mulig aktivitet betyr at man er mest mulig kul eller viktig. I dag er folk så hektet på dette her at det blir som et dop de blir avhengige av fordi det gir dopamin i hjernen av å se hvor mange som har sett snappen din , se hvordan snapscoren øker, få likes eller kommentarer tilbake osv. 
Fellesnevneren er at det har mer med de selv å gjøre, enn med deg å gjøre så du skal aldri legge noe særlig i snaps på den måten. 

Anonymkode: d4203...032

Ok.

Nå føler jeg meg dum da...trodde det var vanlig å svare på snaps man får, men man kan jo ikke vite om han sender til deg eller deg og flere så da er det jo litt dumt at jeg svarer hver gang, han må jo tro jeg er desperat eller noe.

Burde kanskje ikke svare på snapper fremover så han ikke tror jeg er overdrevent keen?

Anonymkode: 8a4f8...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av i forhold til snapchat. Skjønner ikke disse reglene, men snapper nesten bare med en venninne til vanlig og da er det veldig interne snapper så jeg vet de er til meg :P 

Får jeg en snap jeg vil svare på, svarer jeg. Uansett kjønn.

Anonymkode: 7f0d8...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av i forhold til snapchat. Skjønner ikke disse reglene, men snapper nesten bare med en venninne til vanlig og da er det veldig interne snapper så jeg vet de er til meg :P 

Får jeg en snap jeg vil svare på, svarer jeg. Uansett kjønn.

Anonymkode: 7f0d8...775

Han her sender også snapper der jeg ser han svarer spesifikt til meg da. Uansett er det jo kun ren underholdning egentlig 🙂

Anonymkode: 8ae18...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...