Gå til innhold

Syns gynokolog hår i underlivet er ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid artig å se slike tråder der kvinnene febrilsk prøver å overgå hverandre i at gynekologen kunne ikke finne på å se på en fitte som noe seksuelt😂

Anonymkode: a2714...c5f

Jeg ser mange underliv i min jobb, har tilgode å få seksuelle tanker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hår er sunt for underlivshelsen. Tror gynekologer blir mindre imponert av glattbarbert, sånn sett.

Anonymkode: 90756...9b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge du ikke har stivnet avføring på hårene i underlivet eller lukter spesielt stramt, så kommer nok ikke han eller hun til å reagere på at du har kjønnshår. Har du normal hygiene, så går nok det fint. 

Anonymkode: 4442a...3fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Om hn synes det er ekkelt, så er hn barnslig og uprofesjonel. Da har hn valgt feil jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg ser mange underliv i min jobb, har tilgode å få seksuelle tanker. 

Det er da din opplevelse😊

Anonymkode: a2714...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da din opplevelse😊

Anonymkode: a2714...c5f

Og enhver annen profesjonell helsepersonell. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gynokologer ser jo kvinner som er like hårete som aper nedentil, nedover lår og bakover rompa (mener ikke å fornærme, bare illustrerer), de har sett alt!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår er sunt for underlivshelsen. Tror gynekologer blir mindre imponert av glattbarbert, sånn sett.

Anonymkode: 90756...9b7

Akkurat det samme jeg ville skrive. Håret har en funksjon, og glattbarbert gir mer problemer.

Anonymkode: e15e1...182

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha jobbet i helsevesenet i mange år, så har jeg lært (har lært mye, men for poengets skyld:) en ting. Det eneste jeg tenker når jeg ser en naken kropp er: er alt som det skal være? Er det sykdomstegn? Sier farge/lukt/sår etc noe som er relevant for å vurdere helsetilstand?

Hår, arr, appelsinhud, valker eller hva det måtte være, legger jeg ikke merke til. Det er bare en kropp og visuelle ting som ikke er relevante medisinske observasjoner, gir jeg blanke blaffen i. Jeg bryr meg om å trygge pasienten og ivareta hans eller hennes helse. Alt annet er uinteressant 😊

Jeg kan garantere deg at gynekologen gir blaffen i om du har hår eller ei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gynekolog, men jordmor, og jeg bryr meg virkelig ikke om "frisyren". Håret er der for en grunn, men det er likegyldig for meg om det er full busk eller brasiliansk voksing, for å si det sånn. Jeg er mer opptatt av det indre. 😉

Anonymkode: 253e3...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er så farlig så lenge du er nydusjet før timen. Det mener jeg er det aller aller viktigste. Har du superlange hår så er det jo greit å stusse litt men det er det veldig få som har.

Jeg barberer meg alltid før en gynekolog time, men det er mest fordi jeg gjør det til vanlig og ikke pga selve gynekologen. 

Anonymkode: 65033...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om gynekologer syns hår er ekkelt?? vet ikke hva de helt tenker. Men at de er hundre prosent likegyldig til ting. Tror jeg ikke på.. Sist jeg var til en ny gynekolog og vi pratet litt før jeg skulle opp i stolen. Ble det snakk om at jeg ikke hadde sex om ikke jeg hadde var sammen med en mann. Nevnte ikke hvor mange år siden jeg hadde hatt sex. Sa bare jeg har ikke sex for jeg har ikke kjæreste. Følte hun lurte på akkurat det. Hoppet oppi stolen å jeg ser gynekologen ser på mitt hårløse kjønn og spør meg: Hvor mange år siden er det du ikke har hatt sex sa du..?? Jeg stønnet og ble irritert over spørsmålet. Før jeg svarte 6 år tørt!  Da følte jeg gynekologen ble overrasket over at jeg var hårløs som ikke hadde sex på mange år. Hun kikket raske blikk på meg et par ganger før hun åpnet nebbet og gjorde jobben.Var der kun for rutinemessig celleprøve. Neste gang jeg skal dit og ja...jeg har fortsatt ikke hatt sex. Så kommer jeg ikke til å svare på hvor mange år det er. Kommet opp i 8 år uten sex. Fortsatt like hårløs. Kommer ikke til å bytte gynekolog for hun er verdens beste og forsiktige gynekologen jeg har møtt.

Anonymkode: ba764...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid artig å se slike tråder der kvinnene febrilsk prøver å overgå hverandre i at gynekologen kunne ikke finne på å se på en fitte som noe seksuelt😂

Anonymkode: a2714...c5f

Hva så?

Hvis du mener at vi luller oss inn i en illusjon, hvorfor er der viktig å få oss ut av denne illusjonen?  Kan du ikke la oss tro at gynekologen ikke ser noe seksuelt i undersøkelsen? 

En gynekologisk undersøkelse er ubehagelig nok fra før, om vi ikke skal begynne å bekymre oss for der seksuelle aspektet i tillegg. 

Anonymkode: 121e4...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste gangen jeg har blitt avvist av gynekologen var da jeg var syk. Jeg prøvde å ringe for å avlyse timen min fordi jeg fikk omgangssyke med diaré natten før. Dama i telefonen sa jeg måtte komme uansett hva slags sykdom jeg hadde, for neste ledige time var ikke før noen måneder senere. Så jeg reiste (tidenes jævligste tur for å snu i døra), gynekologen ville, forståelig nok, ikke være i nærheten av meg og jeg fikk time en uke senere. 

Hår og mens har aldri vært noe hinder. Men jeg pleier å ta en dusj før jeg reiser. 

Anonymkode: 3e4a1...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om gynekologen vil syns at det er ekkelt hvis jeg ikke fjerner alt håret i underlivet. Men jeg syns det klør så fælt når det vokser ut. Liker bare å fjerne litt på siden, og stusse.. Må jeg fjerne alt?

Anonymkode: dfd81...b4e

Er dette en spøk? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De eneste som skulle bry seg er creepy gynokologer som burde ha mistet jobben sin.

Og i det tilfellet så er det en fordel å ha full busk sånn at du ikke blir hans neste offer.

Anonymkode: 09258...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om gynekologen vil syns at det er ekkelt hvis jeg ikke fjerner alt håret i underlivet. Men jeg syns det klør så fælt når det vokser ut. Liker bare å fjerne litt på siden, og stusse.. Må jeg fjerne alt?

Anonymkode: dfd81...b4e

Gynekologer er vant til å se enklere ting. Om de syns hår er ekkelt må de finne seg en annen jobb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man synes så enkle ting er ekkelt, så ser jeg ikke at man overlever legeyrket og utdanningen der man er borti kropper som er kuttet av eller kuttet opp i biter, det er mye eklere med tarmer som stikker ut etter en bilulykke eller der bein stikker opp av huden fordi de er knekt ut av posisjon. 

Anonymkode: 2a73a...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Det er alltid artig å se slike tråder der kvinnene febrilsk prøver å overgå hverandre i at gynekologen kunne ikke finne på å se på en fitte som noe seksuelt😂

Anonymkode: a2714...c5f

Så kvinnelige gynekologer tenker også seksuelle tanker ved gynekologiske undersøkelser? Eller gjelder dette kun mannlige gynekologer?

Det er forskjell på jobb og fritid.

Anonymkode: 29641...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...