Gå til innhold

Flere som er alene i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter generelt med ensomhet og høytidene er ekstra ille. Jeg jobber riktig nok litt i påsken, men jeg jobber kun deltid da jeg er delvis sykemeldt, delvis pga. depresjon, som kommer delvis fra at jeg er ensom... Siden jeg jobber kun deltid så ser jeg jo ikke så mye til kolleger, og er ofte alene på jobb. jeg har ikke familie, alle mine venner er reist på påskeferie... Jeg har problemer med en ankel så legen ville jeg skulle holde meg mest mulig i ro når jeg ikke er på jobb, så ingen tur i marka. Jeg har totalt mistet interessen i hobbyene mine, og må jeg se en film/serie til eller spille TV-spill et eneste sekund til skriker jeg! Åhh...

Anonymkode: badb0...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er alene jeg også 😔 Har vært alene hele påsken nå 😔 Strålende vær og jeg har gjort... Ingenting... Er ufattelig tungt... Veldig vondt å se alle bilder osv som florerer i sosiale medier. Prøvd å se på filmer og gjøre praktiske ting... Men, er utrolig vondt å være alene i slike høytider... Noe jeg er ofte...

Sender deg en klem 

Anonymkode: 2b5ed...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor med familien, men har ingen venner og de i familien liker å holde seg for seg selv og har egne venner å bruke tid på framfor et barn/søsken som er Viggo. Men jeg trener, leser, pleier huden, setter nye planer og mål for uka som er i vente, lager mat osv. Livet er hva du gjør det til. Jeg er i midten av tjueårene og har innsett at jeg kanskje aldri vil få noen venner, helt ok, da må jeg bare gjøre det beste ut av min alenetid. For eksempel ta med deg en bok og PC, sett deg ned på en cafe, gå en tur i parken, tren osv

Anonymkode: f8204...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at folk er alene ved høytider. Før var jeg veldig flink til å se filmer, serier, spill, gå tur osv., trives i mitt eget selskap. Men det er omtrent det jeg har gjort de siste 10 årene, de som liksom skal være de beste årene i livet ditt. Jeg skriker om jeg må gjøre noe mer av det der!

Anonymkode: badb0...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...