Gå til innhold

Hvorfor gjør damer seg til på bildene sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir tatt bilde av noen uten at de vet det, eller de blir med på et bilde..bildet legges ut på some
Kvinnen som ikke var klar over det: "slett det!" fordi hun ikke rakk å fikse håret, sminka hadde runnet litt eller det var ikke riktig vinkel for at hun skulle se slank nok ut.

På ALLE bildene sine omtrent, så er blikket falsk, munnen falsk (de gjør den litt større og smiler forsiktig så det ikke kommer noen rynke 😛 ) 

Retards..

Anonymkode: f3d47...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir tatt bilde av noen uten at de vet det, eller de blir med på et bilde..bildet legges ut på some
Kvinnen som ikke var klar over det: "slett det!" fordi hun ikke rakk å fikse håret, sminka hadde runnet litt eller det var ikke riktig vinkel for at hun skulle se slank nok ut.

På ALLE bildene sine omtrent, så er blikket falsk, munnen falsk (de gjør den litt større og smiler forsiktig så det ikke kommer noen rynke 😛 ) 

Retards..

Anonymkode: f3d47...644

De har vel noen forbilder som de hermer etter da sjø

38439873_1998447393538978_41095553359481

 

Anonymkode: 85169...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett ts, hvordan skal feministene håndtere dette fenomenet? Er det menn som tvinger dem til å posere kanskje?

Anonymkode: efcf8...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har helt rett ts, hvordan skal feministene håndtere dette fenomenet? Er det menn som tvinger dem til å posere kanskje?

Anonymkode: efcf8...67f

???

Anonymkode: 275b3...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett ts, hvordan skal feministene håndtere dette fenomenet? Er det menn som tvinger dem til å posere kanskje?

Anonymkode: efcf8...67f


Hvorfor er det bare feministene som skal lempes på det ansvaret å finne løsninger? Virker som det bare er feministiske kvinner og menn som har noen evner og intelligens i dagens samfunn

Anonymkode: caaf6...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For menn gjør seg aldri til på bilder eller? Trenger ikke å lete lenge for å se at mange menn gjør akkurat det samme som det du beskriver at flere kvinner gjør. Kanskje det ikke har noe med kjønn og gjøre i det hele tatt, men heller at folk er forskjellige? 🤔

Anonymkode: 1ec73...a64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså min grunn er iallefall at når jeg først skal ta bilde av meg selv eller bli tatt bilde av. Vil jeg selfølgelig vise frem min beste side. Selfølgelig fikser jeg håret vis det ser merkelig ut der og da. Jeg lager ikke trutmunn da eller stiller meg med puppa ut....men jeg kan innrømme at jeg presser magen inn😂👌👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.  Det ser utrolig dumt ut.  I blant kjenner jeg at jeg rødmer og blir varm i panna over hvor utrolig dumme disse unge jentene gjør seg. 

Jeg forstår at fjortiser er usikre på seg selv og kan trø i denne fella i en periode.  Dess mer sjokkerende er det når kvinner, gjerne i 30-40 års alderen, står fram med samme attitude.  Er de så billige som de markedsfører seg?  Eller er dette bare en trend i tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...