Gå til innhold

Jeg har ingen makt over deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gjesterom. Han som leier rom hos henne kom, trodde ikke at hun var drittings, var her nesten 2 timer, siste 20 min satt hun på fanget hans og klina.  Jeg følte jeg måtte passe på henne, og at det var bedre at hun drakk lett øl 2.4 prosent enn noe sterkere og rave rundt i byn. 

Anonymkode: 9ab69...9fd

"Når jeg fortalte det.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Akkurat ja. Lyver og forteller dritt. Tar utgangspunkt i at det ikke er noe hold i det hun forteller. 

 Har lest det siste du skrev og synes du håndterer det bra. Prøv å ikke bli for frustrert over løgnene slik at du føler en trang til å svartmale henne. Da vil hun få "rett" fordi du reagerer som hun har sagt. Alle ser at det ikke er noe hold i påstandene hennes om du fortsetter å ikke la deg knekke. 

Aller helst ville jeg kuttet ut en slik venninne, men jeg vet at alt er ikke svart-hvitt, mye som spiller inn. 

Lykke til ts. 

Jeg prøver aldri svartmale, jeg er en person som lar være å forsvare meg selv om jeg vet noen prater drøyt om meg, bli jeg spurt forklarer jeg min side. Jeg er kjent for å være en som ikke liker å snakke med noen bak ryggen, det ER noe jeg virkelig prøver å unngå, siden jeg mener det er bedre å ta opp med den det gjelder.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok begge ute av livet mitt nå.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dr. Ops skrev:

Høres ikke ut som et sunt og gjensidig vennskap, men heller slitsomt hvis du må hele tiden forholde deg til en person som vil ha makt over deg. 

Her ville jeg tolket det bokstavelig og som en venninne som egentlig ikke vil deg noe godt, kun ha en å styre/ha makt over. 

Kan hende jeg tar fullstendig feil, men vær forsiktig. Sånne type mennesker kan være meget giftige uten at du selv merker det. 

skrevet til henne at vi trenger en pause, og jeg synes ikke at hun (og han som har forelsket i henne) har tatt pris på at jeg passet på henne i hele kveld, og hvs hun har lyst å prate drit om meg , må det bli uten meg,

Vært oppførsel fra begge som gjør at jeg ser spillet, også sendt melding til han at jeg ikke er tilgjengelg for tips og råd fohold til henne, ikke intressert i deres drama eller hva det enn er. Ganske dritt lei.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Hadde blitt veldig satt ut om en venninne kom på døra mi dritings og sa sånt. Virker som om hun har problemer og er frekk og litt uberegnelig? Ville nok holdt avstand, og hvertfall sagt at jeg ikke ville ha henne dritings på døra! 

skrevet til henne at vi trenger en pause, og jeg synes ikke at hun (og han som har forelsket i henne) har tatt pris på at jeg passet på henne i hele kveld, og hvs hun har lyst å prate drit om meg , må det bli uten meg,

Vært oppførsel fra begge som gjør at jeg ser spillet, også sendt melding til han at jeg ikke er tilgjengelg for tips og råd fohold til henne, ikke intressert i deres drama eller hva det enn er. Ganske dritt lei.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

og det irriterrer meg sa en venninne.

Hvordan tolke det?

Anonymkode: 9ab69...9fd

Det er sider ved deg som hun ønsker  å  styre, men ikke kan. Og det irriterer henne. Kanskje hun irriterer seg over noe, din måte å sminke deg på eller kle deg på, eller en mening eller to du har som hun kunne ønsket å forandre. Alt er mulig. Men med en slik uttalelse tror jeg bestemt det er ting hun ønsker å forandre ved deg, og derfor er den manglende makten til det irriterende for henne.

Har hun sagt noe til deg noengang om at "ikke gjør sånn eller sånn" eller "det er typisk deg å si at...."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS, er du mann/gutt?

- bær over med meg men det har litt å si..

Dersom dere har ulikt kjønn, har det slått deg at hun kanskje kan prøve få din interesse og at hun nå har rota det litt til for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år, full hjemme hos deg, og snakker om makt over andre...høres skikkelig lavmåls ut, aldri blitt voksem. Er dette en gjeng voksen-Navere? Ingen jobb, eller noe fornuftig å finne på? 

Anonymkode: 5c143...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg treffer spikeren på hodet her, men... Eksen min så på vennskap som maktspill. Hun la veldig mye energi i å ha maktovertak over venninnene sine. Høres veldig rart ut, men det var noe hun fyrte på. Å være den dominante i sosiale lag, å alltid være den med mest informasjon om de ulike venninnene, detaljer som å vite ting om kjærestene deres som de ikke vet selv og "droppe" disse på riktig tidspunkt for å signalisere makt. Og én dame vi begynte å henge endel med etter at vi flyttet, fikk hun aldri overtak over. Og det ble som en liten besettelse.

Ganske sykt, men sånn var hun...

Anonymkode: 6c02c...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Det er sider ved deg som hun ønsker  å  styre, men ikke kan. Og det irriterer henne. Kanskje hun irriterer seg over noe, din måte å sminke deg på eller kle deg på, eller en mening eller to du har som hun kunne ønsket å forandre. Alt er mulig. Men med en slik uttalelse tror jeg bestemt det er ting hun ønsker å forandre ved deg, og derfor er den manglende makten til det irriterende for henne.

Har hun sagt noe til deg noengang om at "ikke gjør sånn eller sånn" eller "det er typisk deg å si at...."?

Nei, det har hun aldri sagt . Hun leker leker, skal ikke svare ,skal ikke si ifra om hun kommer, tør ikke presentere andre venner, bekjente vi har prater hun drit on meg for at de ikke skal meg (tror jeg) samme gjør hun med andre. Mistet mange venner.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

40 år, full hjemme hos deg, og snakker om makt over andre...høres skikkelig lavmåls ut, aldri blitt voksem. Er dette en gjeng voksen-Navere? Ingen jobb, eller noe fornuftig å finne på? 

Anonymkode: 5c143...a8e

Hun har fulltidsjobb utdannelse og tjener ganske bra.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carrot skrev:

Hei TS, er du mann/gutt?

- bær over med meg men det har litt å si..

Dersom dere har ulikt kjønn, har det slått deg at hun kanskje kan prøve få din interesse og at hun nå har rota det litt til for seg selv?

Vi begge er heterofile kvinner. Jeg har samboer. 

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg treffer spikeren på hodet her, men... Eksen min så på vennskap som maktspill. Hun la veldig mye energi i å ha maktovertak over venninnene sine. Høres veldig rart ut, men det var noe hun fyrte på. Å være den dominante i sosiale lag, å alltid være den med mest informasjon om de ulike venninnene, detaljer som å vite ting om kjærestene deres som de ikke vet selv og "droppe" disse på riktig tidspunkt for å signalisere makt. Og én dame vi begynte å henge endel med etter at vi flyttet, fikk hun aldri overtak over. Og det ble som en liten besettelse.

Ganske sykt, men sånn var hun...

Anonymkode: 6c02c...63e

Jeg tror du treffer spikeren på hodet.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Carrot skrev:

Hei TS, er du mann/gutt?

- bær over med meg men det har litt å si..

Dersom dere har ulikt kjønn, har det slått deg at hun kanskje kan prøve få din interesse og at hun nå har rota det litt til for seg selv?

For de ikke slå like meg eller jeg ikke skal loke de skulle det stå.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi begge er heterofile kvinner. Jeg har samboer. 

Anonymkode: 9ab69...9fd

Ok, som sagt er det viktig info for relasjonen dere imellom..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de ikke slå like meg eller jeg ikke skal loke de skulle det stå.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Denne skjønte jeg ikke?

 

Personlig ville jeg nok faset ut noen som åpenbart forsøkte manipulere og kontrollere meg uansett årsak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Carrot skrev:

Ok, som sagt er det viktig info for relasjonen dere imellom..

Denne skjønte jeg ikke?

 

Personlig ville jeg nok faset ut noen som åpenbart forsøkte manipulere og kontrollere meg uansett årsak.

Hun prater dritt meg for å forsikre seg at de ikke liker meg og den andre veien, når hun ser vi kommer god overens.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun prater dritt meg for å forsikre seg at de ikke liker meg og den andre veien, når hun ser vi kommer god overens.

Anonymkode: 9ab69...9fd

Nå er hun sur siden jeg ringte min samboer og henne rom kamerat som hun player til å tro at det kan være et forhold med henne  og så hun var dritings kan dere komme hit og hjelpe meg  ....

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Carrot skrev:

Ok, som sagt er det viktig info for relasjonen dere imellom..

Denne skjønte jeg ikke?

 

Personlig ville jeg nok faset ut noen som åpenbart forsøkte manipulere og kontrollere meg uansett årsak.

Sa ikke så.  Helvetet Google translator :)

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Carrot skrev:

Ok, som sagt er det viktig info for relasjonen dere imellom..

Denne skjønte jeg ikke?

 

Personlig ville jeg nok faset ut noen som åpenbart forsøkte manipulere og kontrollere meg uansett årsak.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er hun sur siden jeg ringte min samboer og henne rom kamerat som hun player til å tro at det kan være et forhold med henne  og så hun var dritings kan dere komme hit og hjelpe meg  ....

Anonymkode: 9ab69...9fd

 

Anonymkode: 9ab69...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, venninner som prøver å bestemme over meg har jeg blitt kvitt for lenge siden. Det er noe dritt når alt skal skje etter deres pipe og når man våger å gi det minste inntrykk av at man vil noe annet enn det de vil blir det bråk.

Deilig å slippe sånt og faktisk respektere hverandres ønsker og bli enige om noe alle liker istedenfor. Være moden og god venn kalles det. Ordentlige venner prøver ikke å ha makt over hverandre.

Anonymkode: e6607...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...