Gå til innhold

På hytta med svigerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Du siterer meg og en AB, mener du meg personlig eller folk generelt? 

Ok, så du skjønte hva jeg mente.

AB, deg generelt.

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så du skjønte hva jeg mente.

AB, deg generelt.

Anonymkode: cabe6...0f9

Jaha. Hadde sikkert vært enklere å forstå hva du prøver å si om du skriver mer korrekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Jaha. Hadde sikkert vært enklere å forstå hva du prøver å si om du skriver mer korrekt. 

Og der kom den... Ja, jeg må være et troll eller en jævla person siden jeg skriver dårlig, du hadde vært litt integritet forhold til de andre og innrømmet at du skjønte godt hva jeg skrev. Lavmål kommentar.

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer det nok enda mer herlig og troverdig tilleggsinfo. som handler om at noen er multihndikappet og noen har ME og plutselig er en ufør og har brukt hele trygda på dyyyyr spekeskinke pga. den frekke og kravstore svigerinnen.

 

Meh.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom den... Ja, jeg må være et troll eller en jævla person siden jeg skriver dårlig, du hadde vært litt integritet forhold til de andre og innrømmet at du skjønte godt hva jeg skrev. Lavmål kommentar.

Anonymkode: cabe6...0f9

Nei, jeg er faktisk ikke helt sikker på om du mente meg personlig eller folk generelt på KG. Du skriver uforståelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ella Ellefantella skrev:

Jeg skjønner deg kjempegodt! Jeg stod en gang i to timer og vasket opp på en hytte uten strøm eller vann, bare fordi verten hadde brukt helt insane mange greier for å lage mat og dessert. Hvilket alle selvsagt hyllet, dette var hennes måte å skinne på. Men et dårlig valg på en hytte uten vann og strøm! Nå var dette heldigvis ikke nærmeste familie, så vi kunne bare velge vekk å være der så ofte.

Min eksfamile var også sånn, men var hensynsfulle og alle hjalp til og ingen ble vekket, så det var bare hyggelig.

Likevel kjente jeg at jeg ble litt lei av min eksmann når han skulle lage så mye ut av allting, siden jeg og ungen bare ville ha en skive og løpe ut. Det sa jeg aldri, fordi jeg ikke ville være utakknemlig, men det gjør at jeg lett kan leve meg inn i din situasjon.

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre annet enn å si det på en fin måte.

Også ble jeg veldig glad for at jeg har bypåske uten masse folk😎

Sender styrke!

this

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Nei, jeg er faktisk ikke helt sikker på om du mente meg personlig eller folk generelt på KG. Du skriver uforståelig. 

Ja, ikke sant, det var derfor du faktisk skjønte hva jeg skrev som du innrømte ;)

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant, det var derfor du faktisk skjønte hva jeg skrev som du innrømte ;)

Anonymkode: cabe6...0f9

Skriver jeg også uforståelig siden du åpenbart ikke skjønner hva jeg skriver...? Eller spiller du dum? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Antoinette skrev:

Snart kommer det nok enda mer herlig og troverdig tilleggsinfo. som handler om at noen er multihndikappet og noen har ME og plutselig er en ufør og har brukt hele trygda på dyyyyr spekeskinke pga. den frekke og kravstore svigerinnen.

 

Meh.

 

 

snart kommer en geit med i bilde 😂

Anonymkode: cabe6...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg TS ville jeg sagt i fra om at jeg ville sove og ikke vekkes til frokost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svigerfar på 80+ dårlig til beins. Og en nyoperert mann er grunn til at de ikke bidrar. Jeg er overhodet ikke sjalu kan bare ikke forstå at man må dille så forbannet mye.  Hva er galt med vanlig Norvegia og gilde skinke? 

Anonymkode: 52ce8...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nerine_ skrev:

Skriver jeg også uforståelig siden du åpenbart ikke skjønner hva jeg skriver...? Eller spiller du dum? 

Du skjønte hva jeg mente, det innrømte du ved spørsmålet ditt. Eller så hadde du vel ikke spurt??

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skjønte hva jeg mente, det innrømte du ved spørsmålet ditt. Eller så hadde du vel ikke spurt??

Anonymkode: cabe6...0f9

Som sagt, jeg forstår fortsatt ikke om du mente meg personlig eller folk generelt på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk blir irritertert over at osten ligger på fat, dandert med druer, da har en ikke mye å engasjere seg i. Ja, med unntak av oppvasken da.... nå går det faktisk å vaske opp mens den andre står med maten også, så blir det ikke så mye etterpå.

Anonymkode: bd715...006

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Som sagt, jeg forstår fortsatt ikke om du mente meg personlig eller folk generelt på KG. 

Hva er det med saken å gjøre? Bare det skrive det du gjør nå og ved å stille det spørsmålet viser jo at jeg skriver ikke helt uforståelig som du driver å påstår.

Anonymkode: cabe6...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det med saken å gjøre? Bare det skrive det du gjør nå og ved å stille det spørsmålet viser jo at jeg skriver ikke helt uforståelig som du driver å påstår.

Anonymkode: cabe6...0f9

Ikke helt uforståelig nei, men ganske. Kan du ikke svare på spørsmålet mitt? Meg eller generelt på KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og da må det selvsagt være troll..

Jeeezes KG.

Anonymkode: cabe6...0f9

Nei, det handler om at de første svarene ikke går i favør av ts, da kommer tilleggsinfo for å snu det. Hvis du har vært her en stund, så vet du at dette er ganske vanlig. 

Anonymkode: 26cdc...496

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ikke helt uforståelig nei, men ganske. Kan du ikke svare på spørsmålet mitt? Meg eller generelt på KG? 

Herregud.

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det handler om at de første svarene ikke går i favør av ts, da kommer tilleggsinfo for å snu det. Hvis du har vært her en stund, så vet du at dette er ganske vanlig. 

Anonymkode: 26cdc...496

Jeg har vært på kg i noen år, jeg er enig at noen ganger kan det være tegn på et troll, men ikke alltid.  Jeg går aldri ut ifra at det gjør at jeg tror det er et troll,men om historien skurrer eller det er et eller annet som ikke stemmer. Ikke bare fordi det kommer ny informasjon, jeg ser på sammenghet av hva som blir skrevet. 

Anonymkode: cabe6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp med stor bunke papp-tallerkener, og si til svigerinnen din at dere skal bruke disse i ferien for å slippe å bruke timevis på oppvask. 

Anonymkode: b0216...0d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...