Gå til innhold

Kanskje treffes idag - ikke hørt noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Chattet daglig  i ukesvis med en fra Tinder. Avtalt og møtes en gang før men kom noe i veien for hans del.

Avtalt sist uke at vi kunne treffes idag og han trodde det skulle passe. Og vi kunne avtale når det nærmet seg. Fortsatt daglig kontakt. Jeg spurte igår om det fortsatt passet men det hadde dukket opp to møter han måtte på i ettermiddag. Visste ikke klokkeslett enda.

Sa at jeg hadde fri hele dagen og kunne komme til området han bor. Men at han måtte bare si fra når han hadde fått tidspunkt for møtene og så kunne vi se om vi i det hele tatt rakk det idag. Han skulle si fra så snart han visste.

Nå er snart dagen gått og ikke hørt noe fra han idag.. ser scoren på snapchaten hans øker så han har jo vært aktiv. (Kommuniserer mest via snap).

Tipper han ikke er interessert eller alt for nervøs for å treffe noen i virkeligheten. Men likevel har vi chattet daglig i snart 3 mnd. Han kan jo bare si det om han ikke er interessert likevel.. sikkert vært travel, men man rekker vel å gi beskjed selvom..

Tenkte å vente noen timer til før jeg sendte melding og spurte hva det ble til.

Anonymkode: 30b89...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan ikke være veldig interessert hvis han ikke kontakter deg ang å treffes i dag... Jeg hadde latt dagen passere, og skrevet til han i morgen at han visst ikke er intr allikevel, og at du ønsker han lykke til videre.

 

Anonymkode: 5678c...61d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert og har en stygg måte å vise det på. 

Anonymkode: 17d60...a11

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende melding og spørre litt åpent om hva som skjedde? Eller si direkte at han ikke virker interessert så det er neppe vits å holde kontakten mer. I kveld eller i morgen?

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dødfødt. En som virkelig er interessert hadde plassert deg høyt opp på prioriteringslisten.

Jeg hadde takket for meg.

Anonymkode: a2ff0...c1c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sende melding og spørre litt åpent om hva som skjedde? Eller si direkte at han ikke virker interessert så det er neppe vits å holde kontakten mer. I kveld eller i morgen?

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

Det er poengløst å sende mld og spørre. Blir bare flere bortforklaringer. Er ganske tydelig hvordan han velger å ikke prioritere deg. 

Lykke til videre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som gir meg grunn til å tro at det har en naturlig forklaring, er at vi har chattet daglig i 3mnd, avtalt dag for å møtes før men kom noe i veien. Likevel ville han vi skulle prøve å få til å treffes en annen dag. 

Tror det er noe muffens.. ikke klar for å møte noen seriøst enda eller synes det er for skummelt når det kommer til stykket..

Skulle gjerne hatt en forklaring fra han før jeg gikk videre..

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som gir meg grunn til å tro at det har en naturlig forklaring, er at vi har chattet daglig i 3mnd, avtalt dag for å møtes før men kom noe i veien. Likevel ville han vi skulle prøve å få til å treffes en annen dag. 

Tror det er noe muffens.. ikke klar for å møte noen seriøst enda eller synes det er for skummelt når det kommer til stykket..

Skulle gjerne hatt en forklaring fra han før jeg gikk videre..

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

 

Send en melding i morgen, men ikke i dag. Og forbered deg på at han ikke er interessert... Når dere har chattet i 3 mnd tør han jo sende deg en melding! Kanskje han treffer andre og rett og slett må se hva som skjer der før han kan treffe deg?

 

Anonymkode: 5678c...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk  melding nå. Det hadde vært travelt med diverse og dermed ble det lkke tid.

Men kjenner tålmodigheten min er brukt litt opp. 

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk faktisk  melding nå. Det hadde vært travelt med diverse og dermed ble det lkke tid.

Men kjenner tålmodigheten min er brukt litt opp. 

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

"Ok, det var dumt, men kanskje til det beste. For jeg tror jeg avslutter kontakten vår her, jeg. Det ble litt for spesielt for meg å være noens pennevenn i all hovedsak. Lykke til videre!"

Anonymkode: 28a32...b71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk faktisk  melding nå. Det hadde vært travelt med diverse og dermed ble det lkke tid.

Men kjenner tålmodigheten min er brukt litt opp. 

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

Ja, det kan faktisk skje at man er busy og uventede ting dukker opp, men alle har tid til å sende en melding, tar sånn 15 sek liksom... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en av grunnene jeg ikke bruker tid på internett med flørting med et menneske jeg aldri har møtt, fordi når all tid er gått på, og det ender uten resultater, ja, da sitter man med en bi smak. 

Anonymkode: 6e34e...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som oftest lurt å ikke vente alt for lenge med å møtes når det gjelder nett-dating. Å bli litt kjent gjennom meldinger er bare fint det, men ofte får man ikke et helhetlig bilde av en person før dere møtes i virkeligheten. Det dere driver med nå ser ut som en evig sirkel av å avtale å møtes, men så er det alltid noe som kommer i veien fra hans side og du blir sittende og misbruke tiden på noe som mest sannsynlig ikke er verdt det.

Ville selv brutt kontakten og funnet noen som faktisk har muligheten til å møtes. 

Anonymkode: 025c7...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som gir meg grunn til å tro at det har en naturlig forklaring, er at vi har chattet daglig i 3mnd, avtalt dag for å møtes før men kom noe i veien. Likevel ville han vi skulle prøve å få til å treffes en annen dag. 

Tror det er noe muffens.. ikke klar for å møte noen seriøst enda eller synes det er for skummelt når det kommer til stykket..

Skulle gjerne hatt en forklaring fra han før jeg gikk videre..

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

Han chatter vel med flere kvinnfolk enn bare deg uten tvil...typisk mann....

Anonymkode: e2d28...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til han at jeg ikke orket å fortsett kontakten hvis vi ikke treffes ganske kjapt. Fordi det virket meningsløst å bare chatte uten å møte personen bak.

Han forklarte at det var så hyggelig å snakke med meg men for tiden var han veldig travel med jobb, frivillig arbeid, hussalg osv. Og de få ledige øyeblikkene ville han gjerne ta det med ro.

Tydeligvis ikke klar for noe seriøst per nå. Men jeg var tydelig fra dag én om at jeg ikke var ute etter bare noen å ha sex med. Likevel har han opprettholdt kontakt. Men han kunne jo sagt tidligere når jeg har spurt om å treffes, at det faktisk ikke passer han nå. I stedet for å unnskylde seg. 

Tror vi har matchet på et dårlig tidspunkt. Kanskje bedre om f.eks. et halvt år. Men tror jeg dropper kontakten. Kommer jo ingen vei.

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa til han at jeg ikke orket å fortsett kontakten hvis vi ikke treffes ganske kjapt. Fordi det virket meningsløst å bare chatte uten å møte personen bak.

Han forklarte at det var så hyggelig å snakke med meg men for tiden var han veldig travel med jobb, frivillig arbeid, hussalg osv. Og de få ledige øyeblikkene ville han gjerne ta det med ro.

Tydeligvis ikke klar for noe seriøst per nå. Men jeg var tydelig fra dag én om at jeg ikke var ute etter bare noen å ha sex med. Likevel har han opprettholdt kontakt. Men han kunne jo sagt tidligere når jeg har spurt om å treffes, at det faktisk ikke passer han nå. I stedet for å unnskylde seg. 

Tror vi har matchet på et dårlig tidspunkt. Kanskje bedre om f.eks. et halvt år. Men tror jeg dropper kontakten. Kommer jo ingen vei.

Ts.

Anonymkode: 30b89...74d

 

Min erfaring er at en del menn faktisk bare vil bruke nettdatingen til litt chatting og flørting. De lever aktive liv og har egentlig ikke masse tid til dating og damer... (gjelder sikkert motsatt vei også men det har jeg ingen erfaring med).

Jeg har skrevet med tre som alle var veldig "på", men som det var vanskelig å få noen avtale om å treffes med. Så til slutt fadet kontakten ut. 

Kanskje du bare skal dempe kontakten, og se om det er roligere om et halvt år og at dere da kan ta opp igjen kontakten?

 

Anonymkode: 5678c...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en følelse av at de fleste menn vil møtes så fort som mulig, og passer det ikke omtrent samme dag, så går de videre til neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg forklarte at jeg neppe ble å holde kontakten mer siden det aldri passet å møtes. Og dermed har jeg ikke kontakten han siden mandag.

Får likevel snap fra han, men også en av han selv med en litt trist bitmoji av meg og han. Virker som han vil opprettholde kontakten. Kan jo være at han var interessert men pga travelt liv nå, så vil han ikke involvere seg? 

Ellers er han veldig opptatt av bekreftelser og oppmerksomhet.

Off, burde glemme han ja. Men tror det er noe annet enn at han bare player.

Anonymkode: 30b89...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her.

Jeg forklarte at jeg neppe ble å holde kontakten mer siden det aldri passet å møtes. Og dermed har jeg ikke kontakten han siden mandag.

Får likevel snap fra han, men også en av han selv med en litt trist bitmoji av meg og han. Virker som han vil opprettholde kontakten. Kan jo være at han var interessert men pga travelt liv nå, så vil han ikke involvere seg? 

Ellers er han veldig opptatt av bekreftelser og oppmerksomhet.

Off, burde glemme han ja. Men tror det er noe annet enn at han bare player.

Anonymkode: 30b89...74d

Nei, dette er klassisk når de tror du er på vei til å skli av kroken.

Han prøver å holde deg varm slik at han kan eventuelt få deg til sengs senere uten å bruke så mye tid eller måtte skape en helt ny kontakt med noen andre.

Anonymkode: e8147...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg forklarte at jeg neppe ble å holde kontakten mer siden det aldri passet å møtes. Og dermed har jeg ikke kontakten han siden mandag.

Får likevel snap fra han, men også en av han selv med en litt trist bitmoji av meg og han. Virker som han vil opprettholde kontakten. Kan jo være at han var interessert men pga travelt liv nå, så vil han ikke involvere seg? 

Ellers er han veldig opptatt av bekreftelser og oppmerksomhet.

Off, burde glemme han ja. Men tror det er noe annet enn at han bare player.

Anonymkode: 30b89...74d

For travelt liv til en eneste date på tre måneder? Jobb: nja hvis det har oppstått noe akutt, hussalg: delvis, men egentlig ikke, frivillig arbeid: nei. Og det er faktisk en del helligdager nå der de fleste har litt tid til overs. Han har sikkert enten kontakt med flere eller så er han allerede i et  forhold, men trenger bekreftelse fra deg ...

Det er bare å gå videre. Finn noen som faktisk er villige til å gjøre plass til et par timer med deg i livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...