Gå til innhold

Hvorfor får noen til kjærligheten? Synes faktisk vi er noen tapere vi som ikke gjør det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ER folk som får det til. Folk som er ettertraktet.

Men selv er føler jeg aldri at jeg er den som er utvalgt for den jeg liker. Jeg liker ikke noen lett, så jeg er ikke så aktiv på datingmarkedet. Men kjærligheten går jo aldri min vei, og jeg vet ikke om det er selvoppfyllende profeti.

jeg hater meg selv og har gjort det i mange år. Jeg aner ikke hvordan det er å faktisk være sammen med den man liker.

jeg er ikke den de uansett virker til å være stolte av å ha... men så treffer de neste jente og hun skal vises frem.

Så....det er jo et tegn på at vi er tapere når det er så vanskelig å finne noen som faktisk liker oss..? 

Anonymkode: b2605...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må få opp selvtilliten. Hvis du hater deg selv vil du automatisk avvise når du møter noen som liker deg, fordi du føler du ikke fortjener det. Du må jobbe med deg selv. 

Jeg har en søster som sier hun har uflaks og aldri finner den rette. Men hver gang en mulighet dukker opp så leter hun etter feil og problemer og så glapp den kjærligheten da. 

Anonymkode: 10597...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hvis du vil anse deg selv som en taper du hater så.. da tror jeg du blir veldig lite sjarmerende for noen som helst. Makan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt: Du liker kun de som er mer attraktiv enn deg selv. De vil på sikt ikke være interessert i å slå seg ned med deg.

Hvis du ikke klarer å like de som liker deg må du nesten se deg i speilet og komme ned på jorda. Det er faktisk ikke noe mer synd på deg enn på såkalte incels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anusnym skrev:

Enkelt: Du liker kun de som er mer attraktiv enn deg selv. De vil på sikt ikke være interessert i å slå seg ned med deg.

Hvis du ikke klarer å like de som liker deg må du nesten se deg i speilet og komme ned på jorda. Det er faktisk ikke noe mer synd på deg enn på såkalte incels.

Det var den jævla mannen som tok kontakt, men nå er det nesten 4 år siden og han har ikke tatt kontakt siden sist oktober. 

Anonymkode: b2605...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anusnym skrev:

Enkelt: Du liker kun de som er mer attraktiv enn deg selv. De vil på sikt ikke være interessert i å slå seg ned med deg.

Hvis du ikke klarer å like de som liker deg må du nesten se deg i speilet og komme ned på jorda. Det er faktisk ikke noe mer synd på deg enn på såkalte incels.

Tror ikke det handler om å komme seg ned på jorda du, voks opp.

Anonymkode: 9766a...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var den jævla mannen som tok kontakt, men nå er det nesten 4 år siden og han har ikke tatt kontakt siden sist oktober. 

Anonymkode: b2605...5f0

Hva snakker du om? 

Anonymkode: 10597...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? 

Anonymkode: 10597...5a4

jeg svarte en annen. Som mener at jeg sikter for høyt. Jeg la ikke merke til mannen en gang.
Det er mange som over ligaen min og jeg orker de ikke. 
Jeg orker ingen "Ken" for å  si det slik.

Anonymkode: b2605...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var den jævla mannen som tok kontakt, men nå er det nesten 4 år siden og han har ikke tatt kontakt siden sist oktober. 

Anonymkode: b2605...5f0

Hm vet ikke helt om jeg henger med på hva du snakker om her. Men uansett: Jeg prøver ikke være slem med deg, jeg er heller ikke så attraktiv som jeg skulle ønske jeg var.

Dette er viktig å forstå:

Menn kontakter damer over en lav sko, det er de nødt til siden de stort sett blir avvist. De er og nødt til å være veldig på og prøve å kurtisere, selv om de ikke er stormforelsket.

Menn kan ligge med damer som er langt mindre attraktiv enn seg selv. Det samme med kortvarige forhold.

Disse to aspektene gjør at noen damer ikke aksepterer menn på samme "nivå".

Jeg er klar over at du vil avfeie alt det her, kanskje er det ikke relevant for dine problemer heller. Men tenk litt på det, kanskje det kan hjelpe deg tross alt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg svarte en annen. Som mener at jeg sikter for høyt. Jeg la ikke merke til mannen en gang.
Det er mange som over ligaen min og jeg orker de ikke. 
Jeg orker ingen "Ken" for å  si det slik.

Anonymkode: b2605...5f0

Hvem orker du da? 

Anonymkode: 10597...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...