Gå til innhold

Var det kanskje jeg som var feilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Smerten han har inni seg"?? Hva faen vet du om at han sliter med noen jævla smerte inni seg bare fordi du selv er et aspeløv som begynner å grine av flau vind?? Du virker rett og slett helt ute og kan med fordel ta meldingen til din venninne på alvor og oppsøke terapi. Når venner av deg reagerer på at du er for sart er det kanskje på tide å ta meldingen fremfor å lulle seg inn i at det er alle andre det er noe galt med??

Det er ikke sunt eller et fnugg normalt å være så sart som det du er. Du virker som et totalt hysterisk kvinnemenneske. Jeg hadde blitt helt sprø og kan garantere for at jeg ville blitt sint og aggressiv av å måtte forholde meg til noen som som deg. Jeg er kvinne selv og får helt makk av kvinner som ikke tåler NOEN ting. Skaff deg ryggrad om du har tenkt å overleve i verden, for det kommer du ikke til å gjøre om du fortsetter med å ta på vei for alt. Da havner du å psykiatrisk. 

Anonymkode: 7ac74...f6c

Takk for svar, men kjenner meg ikke igjen i det du skriver.

41 minutter siden, Kontorotta skrev:

Dere passer ikke sammen. Kanskje er du litt oversensitiv, men det er deg og det er helt greit. Kanskje er han ok, men i forhold til deg er han for hissig. 

Du har hvert fall ingen skyld i hans utbrudd.

Men det kan være greit å oppsøke psykolog likevel. Det kan være greit å få luftet tankene dine. Og et annet kjent fenomen, er at kvinner som har vært sammen med voldelige menn, gjerne faller for samme typen mann igjen. Det er de som har blitt slått av en partner og når de endelig har kommet seg fra fra ham og er klar for nye mann, faller de for en ny mishandler.

Det handler ikke om at det er kvinnens feil, men kanskje de kan lære å luke ut disse mennene før de involverer seg med dem videre.

Jeg har aldri falt for voldelige menn tidligere da alle mine ekser har vært rolige introverte typer, han her viste denne aggressive siden først etter at vi var blitt sammen. Det var derfor jeg gjorde det slutt. Føler jeg har fått luftet mye tanker her inne allerede :) 

TS

 

Anonymkode: d86ac...761

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Smerten han har inni seg"?? Hva faen vet du om at han sliter med noen jævla smerte inni seg bare fordi du selv er et aspeløv som begynner å grine av flau vind?? Du virker rett og slett helt ute og kan med fordel ta meldingen til din venninne på alvor og oppsøke terapi. Når venner av deg reagerer på at du er for sart er det kanskje på tide å ta meldingen fremfor å lulle seg inn i at det er alle andre det er noe galt med??

Det er ikke sunt eller et fnugg normalt å være så sart som det du er. Du virker som et totalt hysterisk kvinnemenneske. Jeg hadde blitt helt sprø og kan garantere for at jeg ville blitt sint og aggressiv av å måtte forholde meg til noen som som deg. Jeg er kvinne selv og får helt makk av kvinner som ikke tåler NOEN ting. Skaff deg ryggrad om du har tenkt å overleve i verden, for det kommer du ikke til å gjøre om du fortsetter med å ta på vei for alt. Da havner du å psykiatrisk. 

Anonymkode: 7ac74...f6c


Skjønner at du mener dette som en velment wakeup call men prøv å velg fremtoningen din litt mer med omhu! 
Å drive å skrive at du får makk av kvinner som ikke tåler noen ting vil bare trykke ned kvinner i utsatte forhold enda mere ned, kanskje påvirker de til å tro at de må tåle å være med menn som trykker de ned og ødelegger de, og presser de tilbake i sånne forhold..... Så tenk deg litt om før du skriver sånne ting og kjefter på den måten du gjør, det skyver bare offrene inn i det dårlige forholdet igjen

Anonymkode: d069b...630

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Smerten han har inni seg"?? Hva faen vet du om at han sliter med noen jævla smerte inni seg bare fordi du selv er et aspeløv som begynner å grine av flau vind?? Du virker rett og slett helt ute og kan med fordel ta meldingen til din venninne på alvor og oppsøke terapi. Når venner av deg reagerer på at du er for sart er det kanskje på tide å ta meldingen fremfor å lulle seg inn i at det er alle andre det er noe galt med??

Det er ikke sunt eller et fnugg normalt å være så sart som det du er. Du virker som et totalt hysterisk kvinnemenneske. Jeg hadde blitt helt sprø og kan garantere for at jeg ville blitt sint og aggressiv av å måtte forholde meg til noen som som deg. Jeg er kvinne selv og får helt makk av kvinner som ikke tåler NOEN ting. Skaff deg ryggrad om du har tenkt å overleve i verden, for det kommer du ikke til å gjøre om du fortsetter med å ta på vei for alt. Da havner du å psykiatrisk. 

Anonymkode: 7ac74...f6c

Godt vi aldri noen gang trenger å forholde oss til hverandre, da jeg ikke er lesbisk. 

Anonymkode: d86ac...761

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal vurdere å gå tilbake til ham. Han vet hvordan du er og burde da være noe mer forsiktig i omgang med deg. Når ha så langt ikke har vist at han vil jobbe for at du skal ha det bra i forholdet så vil su jo bare gå tilbake  til å ha det dårlig i forholdet. Dere passer bare ikke sammen.

Anonymkode: 0d784...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

 


Nei nei nei nei og atter nei!  Du har traumebånd nå! Stockholmsyndromet! Du kan ikke fikse han! Ingen kan fikse han! Å dempe smerten hans er ikke ditt ansvar! Han forårsaker SÅ mye smerte i deg og du skal tenke på deg selv! Ofte når folk får raseriutbrudd så er det fordi de er ustabile og ikke har nok respekt for partneren sin til å beherske seg, ofte er det også fordi de har personlighetsforstyrrelser som de er avhengig av makt over andre ved å skremme de og få andre til å føle seg små så de kan føle seg store , og noen ganger er det fordi man føler seg krenket. Men du har ikke krenket han, du har ikke vært dårlig kjæreste mot han vet å gå eller være der, det er han som har vært dårlig kjæreste mot deg, og du skal være veldig glad for at du gikk fra han! 

Anonymkode: d069b...630

Halleluja:) er så enig, og glad på Ts vegne at hun også ser nyansene så klart- forsett med de du har gode relasjoner til og kutt ut de som gir deg dårlig energi, frykt osv. Dette er bare bra skritt i ny, oppbyggende vei for deg, Ts. Du har gjort helt rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...