Gå til innhold

Pigmentbart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så har jeg fått pigmentbart igjen! Hver eneste vår kommer den frem. Jeg har brukt SPF 50 på overleppa og likevel får jeg en stygg brun bart. Hva skal man gjøre?😫

Anonymkode: 8e322...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har jeg fått pigmentbart igjen! Hver eneste vår kommer den frem. Jeg har brukt SPF 50 på overleppa og likevel får jeg en stygg brun bart. Hva skal man gjøre?😫

Anonymkode: 8e322...694

Går du på hormonpreventiv? Jeg fikk pigmentbart da jeg gikk på P-piller. Den forsvant når jeg gikk over til å bruke pessar.

Anonymkode: d2363...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også dette, og bruker spf 50. Det er krise!! Forøvrig dukket det opp første gangen i fjor, etter at jeg sluttet på hormon prevensjon. 

Anonymkode: 5f3b3...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på p-piller ja. Kan faktisk ikke huske at jeg fikk bart før jeg begynte på pillen. Men er skaden allerede skjedd for denne sommeren? Hvis jeg slutter på p-piller nå. 

 

Anonymkode: 8e322...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på p-piller ja. Kan faktisk ikke huske at jeg fikk bart før jeg begynte på pillen. Men er skaden allerede skjedd for denne sommeren? Hvis jeg slutter på p-piller nå. 

 

Anonymkode: 8e322...694

Hvis du slutter med P-piller nå og fortsetter å bruke solfaktor 50, så vil pigmenteringen gå tilbake. «Eaven Brighter» skal hjelpe til med å forebygge og fjerne pigmentering. Jeg syns det hjelper, jeg har fått mindre pigmentering. Dessverre kan man ikke lenger kjøpe det i norske apotek, men kan kjøpes på nett. https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/dagkremer/eucerin-even-brighter-clinical-day-cream-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIq-mqn_XS4QIVTZSyCh3sFw_dEAQYAiABEgKW5fD_BwE

Anonymkode: d2363...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du slutter med P-piller nå og fortsetter å bruke solfaktor 50, så vil pigmenteringen gå tilbake. «Eaven Brighter» skal hjelpe til med å forebygge og fjerne pigmentering. Jeg syns det hjelper, jeg har fått mindre pigmentering. Dessverre kan man ikke lenger kjøpe det i norske apotek, men kan kjøpes på nett. https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/dagkremer/eucerin-even-brighter-clinical-day-cream-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIq-mqn_XS4QIVTZSyCh3sFw_dEAQYAiABEgKW5fD_BwE

Anonymkode: d2363...eca

Tusen takk! Det er verdt et forsøk hvertfall! Jeg ser jo ut som en tenåringsgutt som nettopp har fått litt hårvekst på overleppa🤣😫

Anonymkode: 8e322...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også dette, og bruker spf 50. Det er krise!! Forøvrig dukket det opp første gangen i fjor, etter at jeg sluttet på hormon prevensjon. 

Anonymkode: 5f3b3...c6c

Så rart at det dukket opp da du slutter på hormonprevansjon🤔 kanskje du kan prøve kremen som Anonymbruker linket til? 

Anonymkode: 8e322...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånn pigmentbart og jeg hater den. Ser ut som en bart sånn som menn har. Jeg får den ikke bort.

Anonymkode: b1f4d...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hvis du slutter med P-piller nå og fortsetter å bruke solfaktor 50, så vil pigmenteringen gå tilbake. «Eaven Brighter» skal hjelpe til med å forebygge og fjerne pigmentering. Jeg syns det hjelper, jeg har fått mindre pigmentering. Dessverre kan man ikke lenger kjøpe det i norske apotek, men kan kjøpes på nett. https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/dagkremer/eucerin-even-brighter-clinical-day-cream-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIq-mqn_XS4QIVTZSyCh3sFw_dEAQYAiABEgKW5fD_BwE

Anonymkode: d2363...eca

Den var utsolgt.

Anonymkode: b1f4d...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.4.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Så rart at det dukket opp da du slutter på hormonprevansjon🤔 kanskje du kan prøve kremen som Anonymbruker linket til? 

Anonymkode: 8e322...694

Jeg fikk det også da jeg sluttet på p-piller :( Snufs! 

Anonymkode: a5e9f...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Den var utsolgt.

Anonymkode: b1f4d...91b

Jeg har nå sett den på et apotek, i tubeform.

Anonymkode: d2363...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...