Jump to content
AnonymBruker

Pigmentbart

Recommended Posts

AnonymBruker

Så har jeg fått pigmentbart igjen! Hver eneste vår kommer den frem. Jeg har brukt SPF 50 på overleppa og likevel får jeg en stygg brun bart. Hva skal man gjøre?😫

Anonymkode: 8e322...694

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spør en hudlege.

Anonymkode: 52466...c9b

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har jeg fått pigmentbart igjen! Hver eneste vår kommer den frem. Jeg har brukt SPF 50 på overleppa og likevel får jeg en stygg brun bart. Hva skal man gjøre?😫

Går du på hormonpreventiv? Jeg fikk pigmentbart da jeg gikk på P-piller. Den forsvant når jeg gikk over til å bruke pessar.

Anonymkode: d2363...eca

AnonymBruker

Jeg får også dette, og bruker spf 50. Det er krise!! Forøvrig dukket det opp første gangen i fjor, etter at jeg sluttet på hormon prevensjon. 

Anonymkode: 5f3b3...c6c

AnonymBruker

Jeg går på p-piller ja. Kan faktisk ikke huske at jeg fikk bart før jeg begynte på pillen. Men er skaden allerede skjedd for denne sommeren? Hvis jeg slutter på p-piller nå. 

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på p-piller ja. Kan faktisk ikke huske at jeg fikk bart før jeg begynte på pillen. Men er skaden allerede skjedd for denne sommeren? Hvis jeg slutter på p-piller nå. 

Hvis du slutter med P-piller nå og fortsetter å bruke solfaktor 50, så vil pigmenteringen gå tilbake. «Eaven Brighter» skal hjelpe til med å forebygge og fjerne pigmentering. Jeg syns det hjelper, jeg har fått mindre pigmentering. Dessverre kan man ikke lenger kjøpe det i norske apotek, men kan kjøpes på nett. https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/dagkremer/eucerin-even-brighter-clinical-day-cream-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIq-mqn_XS4QIVTZSyCh3sFw_dEAQYAiABEgKW5fD_BwE

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du slutter med P-piller nå og fortsetter å bruke solfaktor 50, så vil pigmenteringen gå tilbake. «Eaven Brighter» skal hjelpe til med å forebygge og fjerne pigmentering. Jeg syns det hjelper, jeg har fått mindre pigmentering. Dessverre kan man ikke lenger kjøpe det i norske apotek, men kan kjøpes på nett. https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/dagkremer/eucerin-even-brighter-clinical-day-cream-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIq-mqn_XS4QIVTZSyCh3sFw_dEAQYAiABEgKW5fD_BwE

Tusen takk! Det er verdt et forsøk hvertfall! Jeg ser jo ut som en tenåringsgutt som nettopp har fått litt hårvekst på overleppa🤣😫

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også dette, og bruker spf 50. Det er krise!! Forøvrig dukket det opp første gangen i fjor, etter at jeg sluttet på hormon prevensjon. 

Anonymkode: 5f3b3...c6c

Så rart at det dukket opp da du slutter på hormonprevansjon🤔 kanskje du kan prøve kremen som Anonymbruker linket til? 

AnonymBruker

Jeg har også sånn pigmentbart og jeg hater den. Ser ut som en bart sånn som menn har. Jeg får den ikke bort.

Anonymkode: b1f4d...91b

AnonymBruker
På 15.4.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Den var utsolgt.

Anonymkode: b1f4d...91b