Gå til innhold

Bohemian Rhapsody- Flere som får angst av denne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke favorittlåta mi av Queen, men jeg synger med på alle stemmene og alt som mange andre hvis jeg først hører den. Liker queen, men synes de har mange som er bedre enn denne. Selv om den er ikonisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den trigger et eller annet i meg, akkurat som Phil Collins. Liker jo stemmen til Freddy Mercury, men den låta takler jeg ikke. Blir urolig og irritert. 

Anonymkode: a03ed...99d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å høre på Queen når jeg vasker opp eller sitter foran pc'en. Det ender opp med at jeg glemmer å gjøre det jeg faktisk skal gjøre og synger og danser rundt på gulvet mens Zalo skummet skvetter veggimellom med en innlevelse en musikal verdig.

Bohemian Rhapsody er et fantastisk stykke musikk 😄

Anonymkode: e72ad...ad7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg filmen for 2. gang 😍

Anonymkode: c4032...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Queen. Skiftet når de kom på radio/tv, i bil kunne jeg bli lettere bilsyk om jeg måtte høre på dem. 

I november så jeg filmen. Har hørt mye på Queen i ettertid. Frivillig. 

Anonymkode: bea8e...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

Elsker queen 🤩 synger med til sangene, spesielt når jeg er ute å kjører bil 😂 må se fantastisk smart ut for de som måtte se meg 😅

Endret av HappyWaffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri likt Queen. Skiftet når de kom på radio/tv, i bil kunne jeg bli lettere bilsyk om jeg måtte høre på dem. 

I november så jeg filmen. Har hørt mye på Queen i ettertid. Frivillig. 

Anonymkode: bea8e...c79

Kjenner meg igjen. Jeg har aldri hatt noe i mot Queen, men har heller aldri vært en fan. Etter å ha sett filmen elsker jeg dem. Virkelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaaat? Bohemian Rhapsody er jo hele klodens nasjonalsang - i hvert fall i min verden! Jeg elsker Queen, Freddie Mercury og akkurat denne låten trigger meg så utrolig mye - på en positiv måte.

Men skjønner for så vidt hva du mener, TS. Har noen artister og låter som jeg virkelig hater noe voldsomt. Aller mest James Blunt... grøss. Og Cardy B🤢.

Anonymkode: 434e5...baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den er fæl. Blir stresset av den, og teksten er ikke akkurat av det lystige slaget. Veldig mareritt-aktig sang.

Anonymkode: cdebc...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så allergisk mot Queen at jeg MÅ skru av når det kommer på radio. 

Anonymkode: 1443b...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
På 21.4.2019 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Liker å høre på Queen når jeg vasker opp eller sitter foran pc'en. Det ender opp med at jeg glemmer å gjøre det jeg faktisk skal gjøre og synger og danser rundt på gulvet mens Zalo skummet skvetter veggimellom med en innlevelse en musikal verdig.

Bohemian Rhapsody er et fantastisk stykke musikk 😄

Anonymkode: e72ad...ad7

Ikke ofte jeg ønsker å være en flue på veggen...

 -Bohemian Rhapsody er et fantastisk stykke musikk.

Edit: Ikke søl Zalo på oss fluer da, pls. ...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får ikke angst av en sang skrevet av noen av verdens beste rockeband.

Anonymkode: 97a7f...b98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.4.2019 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Rett etter jeg hadde postet skjønte jeg at folk kom til å henge seg opp i ordet angst... 

Jeg har aldri slitt med angst, så beklager til de som føler jeg misbrukte ordet. 

Når låten kommer på blir jeg stresset i kroppen og klarer ikke å roe meg før jeg får skrudd av skvipet!!

Anonymkode: 2eded...957

Kan være selve teksten som gjør deg urolig?  "i dont wanna die", "nothing really matters", "goodbye everybody, I gotta go", "sometimes I wish I was never born" - er ikke akkurat lystig å høre på!  Det kan være selve stemningen i sangen sammen med teksten som får frem en ekkel følelse hos deg. Og så går det over til en angsfølelse fordi ubehaget bare øker og øker, fordi tankene dine ubevisst svirrer omkring død eller livets meningsløshet 😄 Jeg kan bli litt nedstemt av å høre den sangen så synes ikke det er rart om noen blir urolig av å høre den også. 

Anonymkode: 54fa4...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns Bohemian Rhapsody er et mesterverk, og Queen var bare helt legend. De lager ikke musikk som det lenger. :(  Skulle av og til ønske jeg var gammel nok til å ha hatt muligheten til å se Queen live. Jeg har sett konserter på YouTube da, men det er ikke det samme. 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chiyo skrev:

Nei, jeg syns Bohemian Rhapsody er et mesterverk, og Queen var bare helt ledgend. De lager ikke musikk som det lenger. :(  Skulle av og til ønske jeg var gammel nok til å ha hatt muligheten til å se Queen live. Jeg har sett konserter på YouTube da, men det er ikke det samme. 

Kjempebra dokumentar om Queen på youtube. Så den nylig og syns den var bra, men måtte le da den gamle Eric Hall hevdet at Killer Queen handlet om ham 😂

 

Anonymkode: 97a7f...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...