Gå til innhold

Jeg er invitert i bryllupet, men ikke samboer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.4.2019 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Tipper bruden og ts sin samboer har en forhistorie som de ikke vil røpe..... 

Anonymkode: 35dc5...cc4

Det er mulig. Men om det stemmer ville det vel nesten vært bedre å invitert, og så latt som om alt var normalt, heller enn å gjøre som nå hvor alle kommer med spekulasjoner og skjønner at det er ugler i mosen.. 

 

Anonymkode: a0954...e99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis alle de andre er invitert med +1 så skal du også få lov! Gjør hun det til et problem så hadde jeg sagt at jeg ikke hadde anledning til å komme.... 
Det hadde kunnet vært forståelig mtp plassmangel om det var en liten feiring med 10 venninder og familie , og ikke noe mer pga økonomi men om til og med single, og flertallet av de andre i par får ha med +1 så hadde jeg blitt veldig fornærmet og lurt på om hun hadde noe i mot akuratt min kjæreste, eller lurt på om vi virkelig var så nære venner som jeg trodde vi var. Kan det være at hun ser på deg som mer en bekjent? 

Anonymkode: d4416...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 0.09, Ullvott skrev:

Kan dere gi dere med avsporingen om det å lage scene i en annens bryllup som hevnmetode? Den er for det første uinteressant i denne sammenhengen og for det andre er temaet utdebattert og vel så det nå. 

Kanskje TS kan komme på banen igjen? 

ENIG!

Anonymkode: b4676...523

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryllupet hadde jeg glatt droppet, og jeg hadde heller ikke giddet bruke mye tid på å pleie det såkalte vennskapet. For når bruden bruker unnskyldningen «det er ikke plass» når enslige venninner får ha med +1, så ljuger hun TS rett opp i fjeset og det helt uten å blunke. Ergo ingen virkelig venninne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tatt det opp med bruden en gang til TS?

Jeg tror nok ikke jeg hadde klart å møtt opp i et bryllup etter en sånn behandling, uansett hva svaret fra bruden nå blir? Og mitt vennskap med brudeparet hadde jeg nok latt skli ut til intet.

Anonymkode: 8115f...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Gud, så teit.

Deg om det:-)

Anonymkode: 3dc21...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for brukerdebatt, tilsvar, avsporing og spekulasjoner. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en dårlig venninne, og jeg hadde droppet det bryllupet. Samme skjedde med meg og det ble begynnelsen på slutten for vårt nære vennskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 15.4.2019 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Hadde det hvert en forhistorie hadde det hvert greit. Men når våres singel venninner kan ta med seg en pluss en som ikke en gang bruden kjenner så kan ikke adferd eller annet spille inn.  Min samboer er godt likt av alle, han blir invitert på alt annet i forbindelse med min venninne.  Bare ikke denne etterfesten. 

TS

Anonymkode: ceb87...8e4

Hmm kanskje noe har skjedd mellom de to som ingen andre vet?... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...