Gå til innhold

Liten valp falt fra stor høyde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi hadde med oss vår lille toy puddel valp på hytta. Her er det flere verandaer og det er stor huller i rekkverket. Da vi var redd for at han skulle klare å falle igjennom rekkverket holdt vi ham i bur og inne i hytta. Dessverre klarte den lille krabaten å smette ut i full fart da døra ble åpnet litt, han tok løpefart for å hoppe ned to ganske høye trinn , men så var farten så høy at han fortsatte å ski rett under rekkverket og falt 1,5-2 meter ned! Vi ble jo kjempe forskrekket og redde. han pep da det skjedde, men kom seg fort opp på beina og løp i en krok. Han skalv en stund etter at dette skjedde, men viste ingen som helst smerte da vi rørte og tok på ham. Han tok imot godbit som han fikk og gikk etterhvert og løp på gulvet igjen. Nå er vi hjemme og han virker Ok, veldig trøtt men kanskje ikke så rart etter en lang dag på er nytt sted og en traumatisk hendelse. Det hender han gir fra seg er lite pip når han beveger på seg (har skjedd 5 ganger). Mulig han har fått blåmerke, forslått seg litt. Han piper ikke når vi tar på. Jeg ringte selvfølgelig dyrlegevakten etter det skjedde, hun mente det hadde godt greit. Men jeg er så utrolig bekymret! Hvordan kan det være mulig at det skal ha gått bra å falle fra en så stor høyde! Han har spist, tisset og bæsjet etter dette helt greit, klarer likevel ikke å ta øynene mine fra ham der han ligger på fanget mitt. Noen som vet om noen spesielle tegn vi må se etter om noe ikke skulle være greit?

Anonymkode: e7059...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen bein er brukket eller forstuet utifra beskrivelsen din. Valpen din har nok bare slått seg en del. Gi den noen dager med ro så går dette veldig fint tror jeg. Ved brå forandringer ville jeg dratt til veterinær. 

Anonymkode: 612de...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...