Gå til innhold

Hva synes du om denne kommentaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sa nylig etter at jeg hadde klaget litt på mitt eget utseendet: «når man er forelsket så er alt terningkast 6». 

Jeg ble fornærmet av den setningen der, og følte at han kun synes jeg flott pga av hans følelser for meg. Han ble da sur på meg for at jeg ble fornærmet. Så nå har vi dårlig stemning. Han mener at han ikke mente det sånn...

Hvem var frekk her? 😕

Anonymkode: aa055...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Jeg synes da virkelig det får være måte på å ta alt i verste mening. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen var frekke, men du oppfører deg tåpelig....

Anonymkode: 5e1be...414

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Jeg kunne ha funnet på å si det samme. For meg er kjæresten den vakreste mann i verden. Men vet jo innerst inne at han ikke er det for alle i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Verste mening? Det var jo frekt! Hva om han ikke kjente meg da. Hadde jeg ikke vært så fin da? 

Man vil heller høre: «uavhengig av mine følelser for deg så er du i mine øyne terningkast 6». TS

Anonymkode: aa055...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vinky skrev:

Kan skjønne at den ikke var så morsom å høre jeg da😅 

Akkurat! Jeg er så fornærmet, for objektivt sett i mine øyne er han super kjekk uavhengig av mine følelser for han 😪

Han prøvde etterpå å hente seg inn med å si at han selvsagt syntes jeg var like fin selv før vi ble sammen... 

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Verste mening? Det var jo frekt! Hva om han ikke kjente meg da. Hadde jeg ikke vært så fin da? 

Man vil heller høre: «uavhengig av mine følelser for deg så er du i mine øyne terningkast 6». TS

Anonymkode: aa055...5c6

Post et bilde, så skal du få ærlige og objektive tilbakemeldinger. 

Anonymkode: b5f6c...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Verste mening? Det var jo frekt! Hva om han ikke kjente meg da. Hadde jeg ikke vært så fin da? 

Man vil heller høre: «uavhengig av mine følelser for deg så er du i mine øyne terningkast 6». TS

Anonymkode: aa055...5c6

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat! Jeg er så fornærmet, for objektivt sett i mine øyne er han super kjekk uavhengig av mine følelser for han 😪

Han prøvde etterpå å hente seg inn med å si at han selvsagt syntes jeg var like fin selv før vi ble sammen... 

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Tror nok han har formulert seg litt feil. Hadde ikke laget noe mer styr ut av dette. Er vel en grunn til at begynte å treffe deg fra første stund?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat! Jeg er så fornærmet, for objektivt sett i mine øyne er han super kjekk uavhengig av mine følelser for han 😪

Han prøvde etterpå å hente seg inn med å si at han selvsagt syntes jeg var like fin selv før vi ble sammen... 

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Menn tenker ikke så mye før de snakker, og han ble jo sammen med deg, så du er jo da en sekser for han uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke kjente deg? Altså, han forelsket seg i deg. Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv. 

Anonymkode: 22747...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Hva er det å bli fornærmet av? Skjønner ingenting jeg. Bli mer glad i deg selv og ikke bli fornærmet for den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som synes jeg er den som overreager her.

Si meg, synes dere det er greit å lyve? Ja for han har tidligere sagt at jeg akkurat er hans smak, og nå sier han plutselig at jeg er en sekser pga hans følelser for meg? Og så når jeg reagerer med å bli fornærmet så tar han det tilbake igjen?

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ALLE kvinner vil jo at mannen skal synes at de er maks attraktive uavhengig av følelsene han har. Hvis ikke vil jo ikke mye holde forholdet sammen om følelsene plutselig svikter og man plutselig ikke synes kjæresten er så fin lengre??

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ALLE kvinner vil jo at mannen skal synes at de er maks attraktive uavhengig av følelsene han har. Hvis ikke vil jo ikke mye holde forholdet sammen om følelsene plutselig svikter og man plutselig ikke synes kjæresten er så fin lengre??

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Men altså.. Jeg klarer jo ikke å bedømme hvilket terningkast samboeren min er uten forelskelsen. Jeg synes han er en sekser, innser at andre synes noe annet fordi alle har ulik smak, men hva akkurat han hadde vært for akkurat meg uten forelskelse/tiltrekning, det aner jeg ikke, men jeg ser jo at han ikke er den absolutt peneste i hele verden. 

Om forholdet og følelsene er bygget på hvor pen han synes du er, så har dere uansett et problem som er langt større enn hva han synes om utseendet ditt dersom følelsene blekner. Det han sa var jo ikke vondt ment, sannsynligheten er svært liten for at dere ville vært sammen nå dersom det var slik at han syntes du var stygg da dere møttes. Jeg innser at jeg ikke er verdens fineste, hverken for kjæresten min eller andre menn, men jeg er mer enn fin nok for ham likevel. Det er en pakke man velger, ikke en enkelt egenskap. Jeg er helt ordinær av utseende, som de fleste av oss. Tro på at han velger deg, med det utseendet du har, fordi du er den han aller helst vil være sammen med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ALLE kvinner vil jo at mannen skal synes at de er maks attraktive uavhengig av følelsene han har. Hvis ikke vil jo ikke mye holde forholdet sammen om følelsene plutselig svikter og man plutselig ikke synes kjæresten er så fin lengre??

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Kjære vene, innser du at du blir eldre for hvert sekund?? Så du vil ikke se lik ut for alltid! 

Følelser svikter ikke sånn plutselig, og gjør de det så er det du holder på med en av grunnene til at det skjer. Altså du må tåle en spøk og tåle at andre er mer attraktive enn deg. Sånn er realiteten i det virkelige liv ! 

 

Anonymkode: bcb9a...844

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten min sa nylig etter at jeg hadde klaget litt på mitt eget utseendet: «når man er forelsket så er alt terningkast 6». 

Jeg ble fornærmet av den setningen der, og følte at han kun synes jeg flott pga av hans følelser for meg. Han ble da sur på meg for at jeg ble fornærmet. Så nå har vi dårlig stemning. Han mener at han ikke mente det sånn...

Hvem var frekk her? 😕

Anonymkode: aa055...5c6

Dette hadde vært så jævli uaktuelt 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ALLE kvinner vil jo at mannen skal synes at de er maks attraktive uavhengig av følelsene han har. Hvis ikke vil jo ikke mye holde forholdet sammen om følelsene plutselig svikter og man plutselig ikke synes kjæresten er så fin lengre??

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Hvis følelsene i et forhold skulle svikte, så hjelper det lite hvor fin, pen, kjekk partneren er. I et langvarig forhold er det andre viktige ting som betyr mer og hvis det ikke er på plass så fungerer det ikke uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...