Gå til innhold

Sinsiew venter på andremann 😊


Sinsiew

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Godis skrev:

Tenk så mye man gleder seg til graviditeten, og så bringer den ofte med seg et helt lass av plager 😁 Trøsten får være at det lille underet som finner sted inni deg nok kommer til å veie opp for både gravidplager og kommende søvnløse netter m.m. 😍 Bekkenplager høres riktignok helt grusomt ut! 

Høres koselig ut å tenke på barnenavn! Har dere gutt eller jente fra før? Og var dere lett enige når det skulle velges navn da? 😊 

Haha, ja er rart med det! Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve dette igjen og er virkelig lykkelig om dagen. Men plagene, de kan dra dit peppern gror😂 

Vi har ei jente :) Navnet hadde vi klart lenge før hun i det hele tatt var påtenkt, og det var aldri en tvil hos noen av oss når hun kom ut. Hun var som skapt for navnet vi hadde forelsket oss i. Navnet hennes har vært mitt yndlings navn siden jeg selv var barn :)

Guttenavnet vi nå er enige om er hans yndlings navn fra en et spill. Jeg likte det ikke før, men det har vokst på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Sinsiew skrev:

Haha, ja er rart med det! Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve dette igjen og er virkelig lykkelig om dagen. Men plagene, de kan dra dit peppern gror😂 

Vi har ei jente :) Navnet hadde vi klart lenge før hun i det hele tatt var påtenkt, og det var aldri en tvil hos noen av oss når hun kom ut. Hun var som skapt for navnet vi hadde forelsket oss i. Navnet hennes har vært mitt yndlings navn siden jeg selv var barn :)

Guttenavnet vi nå er enige om er hans yndlings navn fra en et spill. Jeg likte det ikke før, men det har vokst på meg :)

Haha, vi får alle be plagene dine om å komme seg bort 👌 

Oii, så koselig! Artig når det bare klaffer 😍 Tror jeg også måtte ha tilvenningstid på et navn fra et spill, men så artig at du liker det nå! Da får det være spennende å se om det blir en gutt eller ikke 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Godis skrev:

Haha, vi får alle be plagene dine om å komme seg bort 👌 

Oii, så koselig! Artig når det bare klaffer 😍 Tror jeg også måtte ha tilvenningstid på et navn fra et spill, men så artig at du liker det nå! Da får det være spennende å se om det blir en gutt eller ikke 🤔

Det er, heldigvis, et så vanlig navn at det er mange som heter det både i Norge og utlandet :P Så vanlig at det er blant topp 50 navn i Norge 2018 😂 

Ja! Hittil tror faktisk alle som vet om graviditeten at det blir gutt. Er nok et tegn på at vi trenger mer testosteron i familien 😂 Men det viktigste er jo selvfølgelig at baby er frisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det er, heldigvis, et så vanlig navn at det er mange som heter det både i Norge og utlandet :P Så vanlig at det er blant topp 50 navn i Norge 2018 😂 

Ja! Hittil tror faktisk alle som vet om graviditeten at det blir gutt. Er nok et tegn på at vi trenger mer testosteron i familien 😂 Men det viktigste er jo selvfølgelig at baby er frisk 😊

Det var flaks da 😂 

Oi, såpass! Da ligger det kanskje noe i det 😊 Tenker dere å få vite kjønn i løpet av graviditeten, eller la det være et spenningsmoment til fødselen?❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Godis skrev:

Det var flaks da 😂 

Oi, såpass! Da ligger det kanskje noe i det 😊 Tenker dere å få vite kjønn i løpet av graviditeten, eller la det være et spenningsmoment til fødselen?❤

Jeg vil vite ^^ Vi satser på at vi får vite det ved neste ul 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0 og formen er bra! 

Vondt bekken, men that's it. Noen innfall av kvalme, men det varer så kort at jeg ikke tar det med i beregningen. 

Jeg er så oppblåst! Bestekompisen min kommenterte det her om dagen. Han lo, og spurte om jeg er sikker på at det ikke er 5 inni der sånn at det kan sees tidlig 🙄 Jeg har også fått klengenavnet "tjukka" i vennegjengen 😂

Nå kan jeg nesten ikke vente med å fortelle om graviditeten til alle! 

Lille spira vår💚 Dette er så bra og jeg gleder meg sånn til å kjenne liv ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+0 og 23 dager til ul! 

Nå begynner tiden endelig å gå litt fortere. Sjansen for sa er jo ganske minimal, og jeg har stor tro på at det står fint til inni der :) Spent på å se hvordan bønna har det! 

I dag er lillegull syk. Hun våknet i natt av at hun hostet til hun brakk seg, og tempen viste 39.9. Ikke godt, stakkars :(

Så i dag har vi sett Frozen, Brave, Lilo og Stitch og det er blitt masse sofakos. Ikke hverdagskost lengre, så på en måte koser jeg meg og stjeler til meg så mange nusser og klemner jeg bare kan. Det er ikke så ofte hun har tid til slikt om dagen :P

Nå sover hun endelig litt. Men snorker som en mann. Håper natten i dag blir litt bedre så kroppen hennes får slappet av litt og roet ned. 

Det blir i hvert fall ikke bhg resten av høstferien. Vi skal kose oss hjemme bare vi to 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sinsiew skrev:

10+0 og 23 dager til ul! 

Nå begynner tiden endelig å gå litt fortere. Sjansen for sa er jo ganske minimal, og jeg har stor tro på at det står fint til inni der :) Spent på å se hvordan bønna har det! 

I dag er lillegull syk. Hun våknet i natt av at hun hostet til hun brakk seg, og tempen viste 39.9. Ikke godt, stakkars :(

Så i dag har vi sett Frozen, Brave, Lilo og Stitch og det er blitt masse sofakos. Ikke hverdagskost lengre, så på en måte koser jeg meg og stjeler til meg så mange nusser og klemner jeg bare kan. Det er ikke så ofte hun har tid til slikt om dagen :P

Nå sover hun endelig litt. Men snorker som en mann. Håper natten i dag blir litt bedre så kroppen hennes får slappet av litt og roet ned. 

Det blir i hvert fall ikke bhg resten av høstferien. Vi skal kose oss hjemme bare vi to 😊 

God bedring til den syke 💕 Spennende når det nærmer seg UL 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Godis skrev:

God bedring til den syke 💕 Spennende når det nærmer seg UL 👌

Takk ❤ Ja, her vokser guttefølelsen mer og mer for hver dag også, så blir spennende å se!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

11+4. 

Uken har vært preget av sorg, begravelse og familiesammenkomst. 

En berg og dalbane, og jeg som er så hormonell har hulket meg gjennom størstedelen av dagene. 

Jeg har aldri mistet noen nære før. Sist jeg var i begravelse til et familiemedlem, var for 21 år siden. Da døde min oldemor. 

Det er så ufattelig tungt. Ikke nare for ædi hun som døde er en jeg har kjær, men også fordi det minner om at mine besteforeldre er blitt gamle. 

Men sånn er livet. Døden er uunngåelig uansett hvordan man vrir og vender på det. 

Nå er det tid for ny uke: i morgen har jeg jobbintervju. Tirsdag skal vesla til bestemor og vi skal ut å spise, onsdag er det møte på kvelden og til helgen er det duket for babyfest hvor vi skal feire den lille som kommer i desember. 

Godt tia flyr, for jeg syns to uker til tul virker så utrolig lenge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en fantastisk dag! 

Jeg har fått jobb, jeg har spist middag helt alene med mannen min OG jeg fant hjertelyd med doppler ❤ 

Jeg fant hjertet "hans" med én gang, nede ved venstre side, rett over beinet. Ikke til å ta feil av 😍 

Nå går det i "han". Jeg er så sikker på at det er gutt 🙈 Vi har til og med blitt enige om guttenavn 😅 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om at du har mistet et familiemedlem ❤️ Det er tungt, men som du sier så er det desverre en del av livet. 

Gratulerer med jobb, det er nok en god følelse! Når skal du på ultralyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er virkelig ikke godt å miste noeb man har kjent hele livet. Vi trøster oss med at hun valgte det selv. Hun ville ikke leve med mer smerter - og vi støtter henne i avgjørelsen. 

Takk! Det er moro og veldig slitsomt 😅 Ul er neste fredag 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tungt med når døden plutselig blir veldig nær. Høres ut som du greier å ha et fornuftig forhold til det, men det er også helt greit å være lei seg selv om vedkommende valgte det selv... 

Gratulerer med jobb, lyd på doppler og kjærestekveld ❤ Veldig spent på om du kjenner rett at det blir gutt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 17.46, Godis skrev:

Så tungt med når døden plutselig blir veldig nær. Høres ut som du greier å ha et fornuftig forhold til det, men det er også helt greit å være lei seg selv om vedkommende valgte det selv... 

Gratulerer med jobb, lyd på doppler og kjærestekveld ❤ Veldig spent på om du kjenner rett at det blir gutt 🤞

Jeg har aldri kjent på følelsen før og håper jeg ikke får kjenne den igjen på mange, mange år. 

Man kan ikke annet enn å ha et fornuftig forhold til døden, for er det en ting som er helt sikkert så er det at vi alle skal dø. Det føles egentlig godt å ha blitt trygg på døden. Det er leit, det er ikke alltid at døden slår ned rettferdig(unge som dør, sykdom osv), men det må nødvendigvis være helt greit. Uten døden hadde vi ikke levd, rett og slett. 

Ja, herlighet, bare en hel dag igjen så får vi se den lille i magen. Det føles helt sykt! Tenk at vi skal ha en til. Det er helt absurd, veldig skummelt og gjør meg så utrolig lykkelig 😍 Nå er vi 7 for gutt og 1 for jente i familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0. 

Ny jobb går fint. Har allerede jobbet nesten 4 timer mer enn først antatt, hver dag 😂 Blir mer penger, rett i bhgkassa. Det er en pengesluker ass!

Bekkenet er egentlig helt forjævlig vondt, for å være ærlig. Om jeg legger meg på sofaen kommer jeg meg søren ikke opp igjen 🙈 

Men magen har kommet! Måtte si det til resten av familien i helgen, for jeg kan rett og slett ikke skjule det. Magen er gigantisk, og jeg kjenner livmora mye høyere oppe enn hva den var på samme tidspunkt med vesla. Til sammenligning er magen min nå like stor som den var i uke 24 sist.. Er det egentlig mulig?!? 

Ellers sover jeg helt forferdelig. Er oppe minst to ganger for å tisse mellom 00-06, og så våknet jeg minst en gang av mareritt(alltid noen som dør. Sist ut var mannen som fakt ned en sjakt mens 113 hadde lagt ned telefonlinja si og gått over til en app hvor man kunne trykke på stedet man befant seg. I drømmen hadde jeg ikke internett og kunne derfor ikke bruke appen = for sen hjelp og mannen døde mens jeg ikke fikk gjort noe med det) og minst to ganger "bare fordi". Dritt altså. 

Ellers er kvalmen ikke-eksisterende, humøret midt på treet og nå må jeg binge watche en serie så jeg er oppdatert til panelet jeg skal på neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tul i dag! 

Alt så fint ut 😍 Så fin lita tulle inni der! Masse spark og masse liv ❤ Livmoren min står høyere nå enn på samme tid sist. Det har jeg merket godt selv, for den siste tiden har magen virkelig kommet frem. Jeg kunne til og med kjenne sparket som kom mot den ul-tingen. Det var stor stas! 

Det føltes så naturlig da han sa det var ei jente. Litt sånn "selvfølgelig skal vi være jenteforeldre", som om noe annet hadde vært feil 😛 

Selvfølgelig kunne han ikke si det helt sikkert enda, men han sjekket flere ganger og sa mer enn en gang at "dette er jente". 

Vi fikk mange perfekte bilder, så nå skal vi kose oss med de 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+1

Nå har jeg begynt å kjenne liv! Små bevegelser og små "spark". Jeg gleder meg skikkelig til det kan kjennes utenpå så mannen også får ta del. Han er misunnelig, så her er det forbudt å snakke om det til mannen også kan kjenne 😂 

Han elsker virkelig denne perioden. Hvor vi er over den største faren, og han kan ligge å kose, snakke og kjenne etter den lille mageboeren 😍 

Ellers skal jeg snart på min første ferie helt alene. Jeg grugleder meg. Det blir drithardt å være borte fra toåringen i en hel uke, men det blir så sykt moro å oppleve det jeg skal! Og vesla kommer til å kose seg så mye med pappa og besteforeldre, så det er nok mer ille for meg enn for henne 😂

Jeg er i mye bedre form om dagen, men har hatt en del episoder med blodtrykksfall. Håper det holder seg stabilt. Ellers blir det blodoverføring når jeg kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😊 Jeg har ikke fått med meg at du har denne dagboken før nå!? 🙈 Så gøy da kan jeg jo følge med på deg her også 😊 

Så utrolig det må være å kjenne spark og liv! Det gleder jeg meg enormt til selv❤ er det normalt å kjenne det så tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Hei! 😊 Jeg har ikke fått med meg at du har denne dagboken før nå!? 🙈 Så gøy da kan jeg jo følge med på deg her også 😊 

Så utrolig det må være å kjenne spark og liv! Det gleder jeg meg enormt til selv❤ er det normalt å kjenne det så tidlig? 

Hehe, det er ikke lett å få med seg hvem som har dagbok og ikke :P

Har du flyttet over til "gravid"? Når er ul i dag? Jeg er skikkelig spent på om de kan se kjønn hos deg ^^ Tror du venter en liten gutt 💙

Jeg fikk beskjed om at det fint er mulig som flergangs når jeg var på tul, for jeg spurte. Kjente sparkene så "godt" når hun sparket på ulapparatet, så da nevnte jeg det 😊 

Nå gleder jeg meg enormt til å dele opplevelsen med mannen og lilletupp 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...