Gå til innhold

Når er menn på sitt kjekkeste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at menn er godt voksne. Men min smak har jo variert alt etter hvilken alder jeg er i selv. Smaken min i menn har fulgt min egen alder.

I dag er jeg 52, og alt under ca 45 hos en mann blir for "babyface" for meg nå. Liker at det er litt gråstenk i håret og i skjeggstubbene. Det er sexy, det. Jeg vil si at menn mellom 42-55 er kjekkest eller barskest!

Kan selvfølgelig se at yngre menn på kanskje 25-28 er pene eller kjekke, men det blir for ungt.Det bare...nei. Minner meg om sønnen min liksom.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.4.2019 den 9.24, AnonymBruker skrev:

Tja, hele veien, men på forskjellig måte. Unge menn, under tredve er gjerne utrolig pene med flott kropp. Gjerne skøyeraktig glimt i øynene. Men mangler gjerne visdom og erfaring som er med i en kjekkhetsfaktor. De mangler gjerne en grunnleggende trygghet også. Rundt førti og gjennom førtiårene har de gjerne fått dette men veldig opp og ned hvor godt de ellers har holdt seg, mange blir litt dvaske, eller overdriver utseende og det tar litt bort i fra selvsikkerheten deres synes jeg, om de blir for striglet. 55 pluss og oppover får gjerne en utrolig flott selvsikkerhet og trygghet, de utstråler en avdempet "maktposisjon" nesten uansett hva de har gjort i livet, bare på forskjellig måte. 

Anonymkode: 1082c...5d5

😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer med min alder. Da jeg var 20 så var menn på 40 gamle og ikke attraktive, men nå som jeg er i 30-årene så er de veldig kjekke og attraktive :)

Nå synes jeg at menn tidlig i 20-årene er altfor unge til at jeg synes de er attraktive, men sånn seksuelt sett så kan menn i slutten av 20-årene være veldig kjekke.

Men akkurat nå så synes jeg nok at menn fra 30-45 er på sitt kjekkeste.

Anonymkode: 90f15...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35-50 med endel slengere opp til 60. For noen er det nettopp alderspreget som gjør dem kjekke. La for leeenge siden merke til at folk (gjelder kvinner også men i særlig grad menn) som så helt alminnelig ut når de var unge ofte så stadig flottere ut ettersom de ble eldre. Krever selvfølgelig at de tar bittelitt vare på seg selv. Det går ofte (nei, ikke alltid!) motsatt vei med de som ser flott ut som ung. 

Anonymkode: dd26b...f6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen er kjekkest i 20 årene og noen i 30 årene, de færreste i 40 årene.

Synes menn kan forfalle så utrolig fort til tider. Menn jeg møtte for 5 år siden som ikke er til å kjenne igjen men dama er som før..allikavel så er de kravstore til vårt utseende men ser ut som draugen sjøl.

Anonymkode: 731b2...ca7

Huff, her lukter det bitterhet lang vei..😂

Anonymkode: 5a060...ac1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Det er fordi så mange ikke passer på seg selv. Men de som GJØR det, er kjekkest rundt 35!

Dessverre... Det er et fåtall av menn som er kjekke i 50-60 åra. Kjekke for alderen, kanskje... Men der stopper det. Og så menn fra Hollywood da, men hvor naturlig vakker han er fra naturens side er jo en helt annen sak 😊

Anonymkode: a63af...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre... Det er et fåtall av menn som er kjekke i 50-60 åra. Kjekke for alderen, kanskje... Men der stopper det. Og så menn fra Hollywood da, men hvor naturlig vakker han er fra naturens side er jo en helt annen sak 😊

Anonymkode: a63af...549

Vi snakket om 35, ikke 60 ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent utseendemessig er menn kjekkest når de er 25. Men da har de for lite erfaring og kunnskap til å være interessante på andre måter eller over tid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 40 til ca 55-60. Synes mange menn ser mer mandige ut etterhvert som de blir litt eldre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er de?

Anonymkode: 78f4f...471

Når de er snille, trofaste og ærlige!

Anonymkode: 8c7a5...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har masse selvtillit, som helst skal være velfundert. Dette er uavhengig av alder.

Anonymkode: dac99...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når de har masse selvtillit, som helst skal være velfundert. Dette er uavhengig av alder.

Anonymkode: dac99...3bc

NESTEN uavhengig av alder.

Anonymkode: dac99...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 30-40. Etter det går det stort sett veldig fort nedover. 

Anonymkode: 707a5...e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 23 og synes menn fra min alder til 30 er de kjekkeste. 

Anonymkode: b4404...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kritt skrev:

Sånn rent utseendemessig er menn kjekkest når de er 25. Men da har de for lite erfaring og kunnskap til å være interessante på andre måter eller over tid.  

De er kanskje penest når de er 25, men absolutt ikke mest tiltrekkende. Jeg liker voksne menn, ikke gutter. Heller en mann med litt mage og tynn i håret enn en søt liten "guttunge". 

 

Anonymkode: fe2d1...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig mange i 20-35 års alder som svarer her. For med større aldersspredning i alder på KG-brukere i tråden så ville svarene blitt mer ulike og. For jeg regner ikke med at jeg er så ulik andre kvinner ; at smaken forandrer seg med årene. 

Da jeg var 20 så var vel en 50-åring nesten " døden nær" og slett ikke ett seksuelt objekt. Mens nå når jeg nærmer meg 50 så ser jeg kjekke menn helt opptil mange og 60 år. 

En mann trenger ikke være " supermodellkjekk" for å være kjekk. Og selvtillit og glimt i øyet kan heve en manns kjekkhet mange hakk. 

Anonymkode: 1fa93...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-30. Men er kjekke menn i 30-40 årene også. Men generelt sett, på sitt kjekkeste, vil jeg si 25-30.

Anonymkode: 29def...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...