Gå til innhold

Når er menn på sitt kjekkeste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig mange i 20-35 års alder som svarer her. For med større aldersspredning i alder på KG-brukere i tråden så ville svarene blitt mer ulike og. For jeg regner ikke med at jeg er så ulik andre kvinner ; at smaken forandrer seg med årene. 

Da jeg var 20 så var vel en 50-åring nesten " døden nær" og slett ikke ett seksuelt objekt. Mens nå når jeg nærmer meg 50 så ser jeg kjekke menn helt opptil mange og 60 år. 

En mann trenger ikke være " supermodellkjekk" for å være kjekk. Og selvtillit og glimt i øyet kan heve en manns kjekkhet mange hakk. 

Anonymkode: 1fa93...8b7

Synes faktisk ikke supermodellkjekke menn er så tiltrekkende. Liker ikke at de er for perfekte. Liker menn med et maskulint utseende og utstråling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Thyra skrev:

Synes faktisk ikke supermodellkjekke menn er så tiltrekkende. Liker ikke at de er for perfekte. Liker menn med et maskulint utseende og utstråling. 

Nei, det er jeg helt enig i, de blir altfor glatte etter min smak. Må ha litt karakter og særpreg. 

Anonymkode: 1fa93...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er de?

Ha ha ha dette er umulig å svare på, det kommer jo an på øyet som ser. I følge min forhenværende kone var det sikker da jeg traff henne, nå? Ikke vet jeg, det kommer vel an på personen som jeg skal date. Det hun ser er det hun får uansett når i livet dette skjer. Om jeg så veldig digg ut for 20 år siden,betyr ikke det en dritt idag når jeg søker en ny partner. Alltid nuet som teller uansett, og hvilke personer som vurderer det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, og begynner å merke spriket i preferanser hos venninnene mine som er single. Selv har jeg alltid vært tiltrukket av eldre menn, men i tjueårene var det rett og slett ikke sosialt akseptert å date 40-åringer, selv om det var de jeg hadde lyst på. Nå er jeg såpass voksen at folk ikke bryr seg. Har satt 38-50 på Tinder. For meg blir ikke menn sexy før de nærmer seg 40. Liker menn, og ikke gutter. Sånn er det bare.

Mens enkelte venninner går for yngre menn. Ei er sammen med en på 24. Skjønner ikke greia, men sånn er det med preferanser. Hvem vet hvorfor man liker det man liker. 

Anonymkode: 3a3ea...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotYou

Tror aldri jeg har sett en kjekk mann over 50.. Mulig det endrer seg når jeg blir eldre selv, men jeg ser det bare ikke. Alle minner om pappa på ulike vis :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel mellom 25-30- De fleste menn som ikke aktivt tar vare på kroppen sin forfaller som regel etter den alderen om de ikke har gode gener. De får pondus og mister hårmanken. De kan fortsatt se bra ut om de har hår og et sunt kosthold som bevarer kroppen sånn passelig slank og unngår den karakteristiske magen de ofte får.

Anonymkode: 0fce8...2e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig mange i 20-35 års alder som svarer her. For med større aldersspredning i alder på KG-brukere i tråden så ville svarene blitt mer ulike og. For jeg regner ikke med at jeg er så ulik andre kvinner ; at smaken forandrer seg med årene. 

Da jeg var 20 så var vel en 50-åring nesten " døden nær" og slett ikke ett seksuelt objekt. Mens nå når jeg nærmer meg 50 så ser jeg kjekke menn helt opptil mange og 60 år. 

En mann trenger ikke være " supermodellkjekk" for å være kjekk. Og selvtillit og glimt i øyet kan heve en manns kjekkhet mange hakk. 

Anonymkode: 1fa93...8b7

Enig i det du skriver, like fullt synes jeg menn er kjekkest når de er 25, om en bare tenker på utseendet. Selv er jeg dobbelt så gammel og foretrekker av flere grunner litt eldre menn 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endrer seg jo med min alder, men jeg har alltid likt eldre enn meg. Da jeg var i tyveårene datet jeg jo jevnaldrende også, men foretrakk da 30-40. Nå er jeg 35 og en i tyveårene er fullstendig uaktuelt, jevnaldrende kan gå, men foretrekker nå 40-50. 

Så i snitt gjennom mitt liv så er menn på 40 de mest attraktive da :fnise:

Anonymkode: fbcde...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...