Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎15‎.‎04‎.‎2019 den 14.04, Medullaoblongata skrev:

Jeg finner faktisk ikke noen feil i mitt innlegg når det gjelder og/å. Bøye ordet og ikke? Skjønner ikke. 

du har helt rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Spørsmålet var uansett rettet til menn. 

Anonymkode: e7650...0cf

Det vet jeg. Jeg valgte å ignorere det. Jeg svarer i hvilke tråder jeg vil på et kvinneforum. Du får spørre på Mannegruppa Ottar hvis du bare vil ha svar fra menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Det vet jeg. Jeg valgte å ignorere det. Jeg svarer i hvilke tråder jeg vil på et kvinneforum. Du får spørre på Mannegruppa Ottar hvis du bare vil ha svar fra menn.

Klart du kan svare hva du vil, men er jo litt "god dag mann økseskaft" å svare på helt andre ting en hva det blir spurt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Shapiro said:

Klart du kan svare hva du vil, men er jo litt "god dag mann økseskaft" å svare på helt andre ting en hva det blir spurt om.

Gjorde jeg det, mener du? Jeg svarte på hva jeg synes er turnoff, jeg. Beklager om du ikke likte svaret mitt, men jeg gjorde altså det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Gjorde jeg det, mener du? Jeg svarte på hva jeg synes er turnoff, jeg. Beklager om du ikke likte svaret mitt, men jeg gjorde altså det.

Jeg likte svaret ditt. Hva får det til ikke å tro noe annet? Det jeg mente med god dag mann økseskaft var at du svarte på noe helt annet en det som ble spurt om. Syns du da var sjarmerende som gjerne ville være med å svare uansett selv om det ikke var så relevant for spørsmålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shapiro said:

Jeg likte svaret ditt. Hva får det til ikke å tro noe annet? Det jeg mente med god dag mann økseskaft var at du svarte på noe helt annet en det som ble spurt om. Syns du da var sjarmerende som gjerne ville være med å svare uansett selv om det ikke var så relevant for spørsmålet. 

Men jeg svarte jo på spørsmålet. Jeg var bare ikke mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, hind skrev:

Men jeg svarte jo på spørsmålet. Jeg var bare ikke mann. 

Du har helt rett. Du var bare i en annen målgruppe spørsmålet var retter det og det er helt greit for min del, men hadde jeg vært interessert selv i hva menn synes er turnoff og spurt ville jeg syntes det var unødvendig at jenter hadde svart hva de tenker er turnoff når jeg ikke spør om det. 

Det er ikke meningen å skape dissonans i deg og jeg skjønner du har behov for å forsvare deg, men jeg er ikke fienden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shapiro said:

Du har helt rett. Du var bare i en annen målgruppe spørsmålet var retter det og det er helt greit for min del, men hadde jeg vært interessert selv i hva menn synes er turnoff og spurt ville jeg syntes det var unødvendig at jenter hadde svart hva de tenker er turnoff når jeg ikke spør om det. 

Det er ikke meningen å skape dissonans i deg og jeg skjønner du har behov for å forsvare deg, men jeg er ikke fienden din. 

Virker jeg sint og i forsvar? Det er helt feil i så fall. Jeg sitter faktisk her og ler litt av hele greia. Det skal mye til for å få meg i ulage, så du skal ikke bekymre deg for det :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Virker jeg sint og i forsvar? Det er helt feil i så fall. Jeg sitter faktisk her og ler litt av hele greia. Det skal mye til for å få meg i ulage, så du skal ikke bekymre deg for det :pinar:

Hvor henter du sint fra og hvorfor sitter du å ler for deg selv? Du virker jo nærmest litt psykotisk(sier det litt tullete)

Endret av Shapiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Shapiro said:

Hvor henter du sint fra og hvorfor sitter du å ler for deg selv? Du virker jo nærmest litt psykotisk(sier det litt tullete)

:balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Blondt hår.

Kort hår.

Anonymkode: ded36...ff5

Huff, nå ble jeg trist😥 har langt blondt hår. Født sånn og kler ikke mørkt. Huff og huff

Anonymkode: 22ed1...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg bar jo en norsk fri kvinne vettu.... vi skal drikke alkohol (ja vi skal faktisk drikke alkohol! Drikkepresset rår enda, når jeg sier jeg ikke drikker så vil de faen meg betale en hver til meg!?) , vi skal ha ons, vi skal kle oss som billige horer, bare for å bevise friheten våres. Men jeg er hverken bekvem med å kle meg som ei tøs eller ha ons eller være drita full. 

Ei bruker keg sminke.

Anonymkode: 0bebd...0da

Ikke sant. Sånne "venner" der de plutselig er: "men det var ikke riktig mann, det", liksom. Slike "venner" trenger man definitivt ikke. Ellers helt enig i det du påpeker - det virker som om den såkalte "friheten" måles i å etterligne og overgå "bad boys" i oppførsel der "bad girl og ordet bitch" bæres med stolthet. Er en mann full, så skal den "moderne kvinnen" overgå han og bli minst like full og har han utdanning, så skal hun slå han i det også. Hvis en mann er en idiot, så satser hun på å bli enda større idiot, osv. Kopiering og etterligning hele tiden. Jobber han 75 timer i uka, så skal hun jobbe 80 timer i uka for å "slå han" på det også.  Altså ingen balanse lenger, men "konkurranse" i etterligning. 

Har en mann vært i 10 forskjellige land, så skal den moderne kvinnen ha vært helst i 25 land. Må jo "slå mannen" på dette området også. For ikke å snakke om antall sexpartnere. Har han hatt 8, skal hun ha 10 her også - må jo slå han på dette området også. Ord som "fuck boy" er blitt populære blant slike kvinnfolk, der mannen er blitt et slags kjøtt. 

Det er krigføring i hodet på mange av disse såkalte kvinnene - der de skal "slå" mannen på absolutt alt og disse kvinnfolkene tror at samfunnet blir bedre av å holde på slik. 

Anonymkode: 44f68...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 13.17, OlsenHansen skrev:

Fri til hva? Suge flere pikker på en gang? Havne på grøftefylla? Være utro uten konsekvenser?

Uavhengig? Det er bedre å slave for en fremmed mann enn å oppdra barna til sin egen mann?

Og jeg regner med det er kjekkere å være lenket til rushtrafikk, arbeidspress og søvnmangel enn å holde sitt eget kjøkken og sine egne barn?

Single kvinner er forøvrig nesten uten unntak miserable.

Dette.

Kan også legge til at altfor mange kvinner (men ikke alle), følger flokken og hva "venninner" og andre måtte mene, og siden vi bor i et land der indirekte krigføring mot menn er på moten, slik at mannen skal slås på absolutt alle arenaer og statistikk (uansett hvor stort eller lite det måtte bety), så har de fått for seg at det er dette som er det "riktige livet" å leve, samtidig som det oppstår flere og flere tunge psykiske lidelser som følge av dette. 

Det å være "uavhengig" ser ut til å være det at hun skal innom senga til 20 sexpartnere før hun har fylt 25 - 30 år, så begynner hun å jakte etter en "perfekt mann". Disse kvinnfolkene lurer på hvorfor menn ikke gidder å ha disse "restene" i et ekteskap - som det statistisk sett er stor sjanse for at det ender opp med skilsmisse uansett.

Er vel Sex og Singelliv som er favorittserien til disse - og den slags søppel. Samantha er vel forbildet, tenker jeg.

Ikke rart at det føles for mange menn at man får en velbrukt Volkswagen Golf som "selges" til Ferrari pris og som ellers er like kravstor i hverdagen som det å vedlikeholde et Boeing passasjerfly helt alene. 

Anonymkode: 44f68...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/15/2019 at 12:17 PM, AnonymBruker said:

Døde ekorn..? Synes det ligner på velfungerende fluefangere.

Anonymkode: 8c543...74c

Hah! Hadde falske øyevipper en liten stund fordi jeg hadde ei venninne som holdt på med det og trengte noen å øve seg på. Gikk på gaten og lukket øynene da en flue var på vei, endte med at jeg fanget den med vippene og det gjorde alt bare verre... :rolleyes: Reiv av meg de siste vippene, for ble ganske gæren av noen lange og korte og endte opp uten øyenvipper en stund. Noen kler det synes jeg, men det er få.

Anonymkode: a05e4...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanlig fyr

Botox, påmalte øyenbryn, dårlig ånde, baksnakking, skravling om det frivoløse, manglende kontroll på følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at alt av personlige hygiene er en selvfølge her, så det jeg tenker som turn off går først og fremst i overdreven bruk av sminke og annet dilldall. Sminke er fint i blant, men jeg synes at "less is more". Jeg synes også det er utrolig lite tiltrekkende med uvitenhet og mangel på kunnskaper. Lav intelligens er en skikkelig turn off, med andre ord. En person som ikke følger med på hva som skjer i verden eller kan begrunne sine synspunkter på meninger. Av mer overfladiske ting så har jeg ingen interesse for slanke, tynne, synlig trente eller litt fyldige jenter. Enten skal de være veldig fyldige, eller mer enn det for å vekke min interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snus, og piercing og ekstrem farget hår.

Anonymkode: 617a7...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er man bra nok?

Anonymkode: c5ab5...c04

Man kan tydeligvis aldri bli bra nok for menn virker det som..

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...