Gå til innhold

Russetiden og russemusikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjerne diskuter rundt dette!

Jeg har meninger rundt dette, å jeg lurer virkelig på hvorfor ikke fol tar strengere tak i holdninger rundt det. Det er veldig mannsdominerende. Når det synges om at jenter bare er horer som er skapt for å bli pult og menn er konger. eller at feite stygge jenter fåkke bli med å rulle. Er dette virkelig OK???? Synes det er helt forkastelig, ikke bare det men det er ekstremt mye voldtekter rundt denne tida

Noen busser har skjema du må fylle ut for å bli med å rulle med dem feks du må skrive under om du er under 60kg, høyde. hvor mange du har pult osv. (gjelder ofc jenter)  Noen bruker også at du må dra opp tskjorta di for guttene skal vurdere hvem som har deilige pupper. Ei jeg kjente måtte også ligge med busslederen om hun skulle få bli med å rulle? men hun ville ikke da. 

Sånn vet foreldre at russetiden er så forkastelig som dette, vet dere foreldre egentlig hva dere setter barna deres utpå

å til dere som har tid bare gjerne lytt til teksten på denne, et eksempel på en tragisk russelåt folk bruker tusenvis av kroner på 

 

 

 

Anonymkode: 21785...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"stygge feite damer fåkke pikk, ja jeg snakker til deg så bare stikk"

Anonymkode: 21785...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er blitt et trasig sted hvor ingen har respekt for hverandre og egoismen ruler. I dag er sex som prates om og kjærlighet som er blitt tabu. Følelser skal man ikke ha, kjærlighet er livsfarlig og noe dritt. I dag er det om å gjøre å ligge rundt uten noe mål og mening, er ikke så viktig hvem man deler noe så intimt og privat med, her skal det pules. One night stands med random mennesker er viktig mens det å bli kjent me noen for noe varig og ekte er ut. 

Anonymkode: 2de67...27a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser bare den mentale alderen på disse barna.

Anonymkode: 9ab47...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...