Gå til innhold

«Avhengig» av likes på KG, flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men så en dokumentar på NRK nylig om hvorfor folk blir hekta på likes. Det aktiverer dopaminsenteret, belønningssenteret i hjernen som rusmidler og mestring(mestring er knytta til selvverd og glede) aktiverer. 
 

Anonymkode: 6f38e...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likes gir anerkjennelse og bekreftelse på det man skriver er bra, riktig og/eller humoristisk. 
Hadde ikke denne funksjonen vært på dette forumet, så ville det vært lite medlemmer her kontra i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være avhengig av likes betyr jo at man da skriver ting en vet eller tror blir likt, så da er det ikke alltid ærlige innlegg en skriver. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor likes betyr noe. Syns det er fint å få når jeg tror jeg har skrevet noe bra, særlig ting som jeg har tenkt over. Vanligvis får jeg likes på ting jeg nesten har glemt at jeg har svart på. 

Anonymkode: 42ebe...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og derfor skriver jeg alltid som anonym.

Anonymkode: 5d205...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og tenker alle som trykker liker har lyst til å ligge med meg.

Anonymkode: 4ad76...17d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei. Selv om jeg har mange....  Er man førstemann som legger ut et bra innlegg i en ny tråd får man ofte 50+ likes.  Så ikke så vanskelig å få likes hvis man er aktiv.  Bryr meg ikke så mye, men det er moro hvis en slumper over gamle tråder og ser på gamle innlegg at man har fått endel plusser.

Man må være først og helst litt frekk. 

Anonymkode: a28d1...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må være først og helst litt frekk. 

Anonymkode: a28d1...4f5

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snart har 10 millioner likes, som meg, så slutter man å bry seg.

Anonymkode: df804...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over dobbel så mange likes som innlegg, det viser da at jeg er populær her inne 😜

Anonymkode: 8a50f...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Minoriteten har alltid rett!

Neida, bare tuller. Selvsagt liker jeg bekreftelse.

Anonymkode: be13a...4c1

Mtp saueflokk-mentaliteten så er det absolutt er sannhet i dette.

Han som mente at jorden var rund når de andre mente den var flat stod vel ganske alene en lang stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2019 at 1:57 AM, AnonymBruker said:

Er det flere her som er veldig opptatt av å få likes på det dere legger ut her? 

I am😂

Anonymkode: fbd17...665

Opptatt og opptatt. Jeg ser alltid på varslene om det ligger noe der. Videre på evt antall likes. Jeg har betydelig flere innlegg enn likes, jeg skulle gjerne hatt det omvendt.

Hvorfor skriver du som AB her egentlig?

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har over dobbel så mange likes som innlegg, det viser da at jeg er populær her inne 😜

Anonymkode: 8a50f...3f0

For meg er det motsatt. I starten var jeg veldig opptatt av å få mest mulig innlegg, brydde meg ikke så mye om likes...hvis det i det hele tatt var mulighet for likes da jeg ble medlem, - har det vært mulig hele tiden? I starten brukte jeg telletråder og ordleker som bare det for å få opp antall innlegg. Nå har jeg slutta med det, og er innom de trådene med "10 likes for at neste kan telle" sånn i tide og utide for å se om jeg har sjansen der :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har over dobbel så mange likes som innlegg, det viser da at jeg er populær her inne 😜

Anonymkode: 8a50f...3f0

Samme som med meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser enkelte brukere her på forumet som stadig vekk besøker alle de telle-trådene med Likes her på forumet. Da er man temmelig patetisk på jakt etter å skrape til seg flest mulig sånne "likes" altså!              

I tillegg henger en del av dem noen ganger i for eksempel i denne tråden. Hvor de kan skryte uhemmet av seg selv. Se så forbanna flotte tsll jeg har!                              

"likes" og falsk anerkjennelse altså...                             

Anonymkode: 67de1...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser enkelte brukere her på forumet som stadig vekk besøker alle de telle-trådene med Likes her på forumet. Da er man temmelig patetisk på jakt etter å skrape til seg flest mulig sånne "likes" altså!              

I tillegg henger en del av dem noen ganger i for eksempel i denne tråden. Hvor de kan skryte uhemmet av seg selv. Se så forbanna flotte tsll jeg har!                              

"likes" og falsk anerkjennelse altså...                             

Anonymkode: 67de1...165

Selv synes jeg det er gøyere å telle enn å rakke ned på mennesker. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SVK skrev:

 Selv synes jeg det er gøyere å telle enn å rakke ned på mennesker. :)

Hvis det bare er selve tellingen som betyr noe, så kan man vel slå seg løs i alle de hundre og ørten andre telle-trådene også? Ikke bare de få trådene hvor sanking av "likes" er målet.                                           

Men ettersom enkelte personer  hovedsaklig bare henger i de telle-trådene med likes, så virker det som om de ekstremt opptatt av alle "likserne" sine.                                                    

Anonymkode: 67de1...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.4.2019 den 9.11, Anim92 skrev:

Jeg var det. Men så ble jeg lei varslene (jeg er ganske aktiv)...

Du kan skru av varslene i innstilinger :)

Anonymkode: a2bfa...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker likes :nigo:

Men er jo på ingen måte avhengig av dem, skriver mye under AB hvor man vel ikke får eventuelle likes på sin profil (?) og er langt fra å ta steget over i de absurde telletrådene. Bare fint å se når noen er enige eller syntes det jeg skrev var bra. Tommel opp for likes!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...