Gå til innhold

sex med naboejnta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, din treskalle. Hun er ikke et barn. Jesus,...folk på 17 er ikke barn lenger, de er ungdommer, unge voksne. Barn var hun da hun var 11-12. Puberteten starter tidlig hos jenter, og de fleste er ferdige rundt 16-19 alderen med puberteten. Noen er late-bloomers og begynner ikke før de er 14. Men å kalle 17 åringer for barn...tåpelig. 

Anonymkode: f9407...ecb

For ett svar... sier mer om deg. Moren din er sikkert stolt. 

jo da, en 17 åring er et barn, PR lovmessig definisjon. Du kan sikkert (?) mye, men å heve deg over liven er desverre ikke en av dem.

 

Anonymkode: c580c...c2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk tar skade av å date/ha sex med jevnaldrende også, og en kan føle seg skitten og angre etterpå. Alderen har lite å si når det gjelder slikt. 

Anonymkode: f9407...ecb

Virkelig? Argumenterer du det samme når det kommer til å ha sex 5-åringer? "Man kan jo ta skade av å ha sex som 30-åring også, både psykisk og fysisk"?

Forstår du virkelig ikke at noen er mye mer sårbare enn andre? Det er derfor vi har lover og regler mot å utnytte disse menneskene. Selvom jeg fikk mensen som 12-åring og var ferdig vokst som 16-åring, så betyr det IKKE at jeg var klar for et forhold med en 39-åring da jeg var 17. Jeg TRODDE det selv, og brukte veldig mye kefter på å overbevise mannen jeg var med, men jeg var langt fra moden. Det var en diger makforskjell mellom oss og jeg ble utnyttet på mange måter uten at han direkte mente å utnytte meg. 

De aller fleste er ikke modne i hodet før uti 20-årene, mange bruker faktisk lenger tid enn det. 

Anonymkode: 44d59...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Rent bortsett fra at dette høyst sannsynlig er tull så er diskusjonen interessant. Hvorfor er stor aldersforskjell verre enn ingen aldersforskjell?

Anonymkode: a927e...fe3

Stor aldersforskjell er verre når den yngste er en ung tenåring. 

Anonymkode: 9c777...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde den deiligste sexen med nabojenta, heldigvis har jeg ikke så mye kontakt med foreldrene hennes som bor i samme oppgang. Men hun er 17 år og jeg er 40, så det er jo ikke ulovlig selv om aldersforskjellen er stor. Hun virker voksen for alderen og virker nesten erfaren i senga også. Jeg ønsker at vi elsker igjen, men vet ikke om det er så lurt å fortsette. 

Anonymkode: 384ea...56d

Lucid dream, tror jeg det kalles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rent bortsett fra at dette høyst sannsynlig er tull så er diskusjonen interessant. Hvorfor er stor aldersforskjell verre enn ingen aldersforskjell?

Anonymkode: a927e...fe3

Nå er jeg en av dem som både aksepterer og forsvarer stor aldersforskjell. Men når en er 40 år så vil en helst beskytte barn( ikke myndig = barn), og ikke utnytte deres manglende evne til å tenke konsekvenser. En ting er at så voksne mennesker kan ha lyst. Helt greit. Men en gjør ikke som en vil med så unge mennesker. De kan faktisk få senskader psykisk av det. I vår kultur så forventer vi at voksne tar vare på de som er så mye yngre. 

Glad jeg ikke er mann og stor og sterk og faren til denne jenta. Selv om historien ikke er sann. Jeg hadde klikka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Million skrev:

For en bløff. 

Dream on, pal!

Hvorfor sier du det? Det kan vi jo ikke vite.

Dessuten er det ikke så utenkelig at ei på 17 har sex med en 40-åring. Det skjer nok mer enn man tror, selv om de aller fleste 17-åringer ikke kunne tenkt seg det.

Anonymkode: 3e203...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 2.30, AnonymBruker skrev:

Meld deg på politistasjonen øyeblikket! Det er nå du har mulighet til å gjøre opp for deg og gå videre i livet!

Anonymkode: 2416d...9cf

Det er ikke ulovlig å ha sex med ei på 17. 

Anonymkode: 5f11b...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

..loven..

Anonymkode: c580c...c2d

Den seksuelle lavalder i Norge er 16, altså om dette er sant så er ingen norske lover blitt brutt.

Anonymkode: 5f11b...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjert!😂

Det er ikke en mann på 40 som skrev det innlegget😂

Anonymkode: e0414...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...