Gå til innhold

Kjørelærer som ikke følger opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på kjørelæreren, han sier jeg ikke gjør noe feil. Jeg hadde idag tentamen med annen lærer , men da ble det en del jeg måtte rette av små ting. Jeg sender melding til min lærer , og sier den andre anbefalder utsetting av førerprøve. Og om vi kan ringes fordi jeg pga min prestasjonsangst tok det ganske ille opp at jeg ikke enda er klar. 

Han svarer ikke , og sier bare at jeg må utsette innen 48 timer, og at de sikkert skal snakke sammen. Jeg hører ingenting mer. Føler jeg senser at han ikke er så interessert, og det er vanskelig. Jeg trenger virkelig en lærer som følger opp og snakker med meg, motiverer. 

Er det for mye å be om ? Kanskje han ble overgitt fordi jeg ikke da trenger kjøretimen han satt opp før oppkjøringen.

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt lærer.

Anonymkode: b1a35...84a

Ja du synes??

 

Sist time sto jeg å ventet ti min inn i timen ,han hadde parkert helt i enden av p plassen vi skulle møtes, jeg kunne jo ikke vite han sto der. Han ringte når det var bare en halvtime igjen en timen. 

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom i utgangspunktet en uke til oppkjøring. 

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er liksom i utgangspunktet en uke til oppkjøring. 

Anonymkode: e0c3b...008

Hvorfor byttet du ikke for lenge siden da?

Anonymkode: b1a35...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor byttet du ikke for lenge siden da?

Anonymkode: b1a35...84a

Fordi jeg har hatt lenge opphold i kjøringen grunnet ulike årsaker ,og oppsøkte en ny lærer som jeg ble anbefalt. 

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tentamen???? 

Jeg tok nettopp teoriprøven og skal deretter på sikkerhetskurs på bane etter påsken. Har ikke en gang hørt snakk om noe tentamen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Tentamen???? 

Jeg tok nettopp teoriprøven og skal deretter på sikkerhetskurs på bane etter påsken. Har ikke en gang hørt snakk om noe tentamen.

 

Tentamen er en valgfri time som man gjerne har med annen kjørelærer enn sin egen, for å bli litt mer vant med annen lærer før selve oppkjøringen. 

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tentamen er en valgfri time som man gjerne har med annen kjørelærer enn sin egen, for å bli litt mer vant med annen lærer før selve oppkjøringen. 

Anonymkode: e0c3b...008

Ok det har ikke vi snakket om skal skje en gang. Man skal ikke trenge det, man modnes jo og skal fatte trafikken til oppkjøringsdagen.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du flere tråder om samme tema? :klo:

Anonymkode: 16320...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Ok det har ikke vi snakket om skal skje en gang. Man skal ikke trenge det, man modnes jo og skal fatte trafikken til oppkjøringsdagen.

Det er subjektivt. 

Du trenger ikke diskutere det med meg.

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du flere tråder om samme tema? :klo:

Anonymkode: 16320...0c3

Fordi jeg følte den andre tråden ikke var helt tilspisset temaet for denne tråden  , jeg har tenkt litt frem og tilbake ikveld.

Anonymkode: e0c3b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...