Gå til innhold

Ååh jeg får "aldri" lappen !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år , har frem og tilbake i perioder holdt på med lappen, jeg har hatt fem forskjellige lærere!!! Og tre stryk. 

Jeg har fått barn, blitt lite energi til øvelse, jeg overvurderer nivået , og tenker jeg er klar, blir sendt til oppkjøring og stryker. Jeg har tre stryk på disse ti årene. Sist gang mente læreren at jeg girte for mye, jeg fikk beskjed om å klage, men gikk selvsagt ikke gjennom. 

Jeg tror prestasjonsangsten ødelegger for meg! 

Idag hadde jeg kjøre- tentamen med annen lærer, full av angst og anspent, selvsagt ikke bestått. Han fant noe nytt å øve på. Idag var det at jeg må legge meg til høyre i høyre svinger ,og venstre i venstre svinger. Jeg spør hvor lang tid elever pleier øve på slikt "problem", han svarer ca. 3 uker med øvelse hjemme, og ukentlige timer. Jeg er student og har mamma permisjon. Jeg må overkjøre når babyen skal sove. Uff! Oppkjøring er etter påske, og den må avlyses IGJEN.

Jeg vil bare få lappen!!! Jeg kjører jo forsvarlig, og har kjørt med barna i bilen fem år frem og tilbake til ting vi skal. Jeg forstår det selvsagt må være perfekt. 

Anonymkode: 45f68...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensor selvsagt, mente jeg girte for mye.

Anonymkode: 45f68...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta automatlappen, så klart! Snart fins det vel ikke girbiler uansett....

Anonymkode: 47dd3...0cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta automatlappen, så klart! Snart fins det vel ikke girbiler uansett....

Anonymkode: 47dd3...0cd

Vi har ikke råd til å kjøpe ny bil med automatgir nå.

Anonymkode: 45f68...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke råd til å kjøpe ny bil med automatgir nå.

Anonymkode: 45f68...01d