Gå til innhold

Datt din utkårede bare ned i fanget på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, egentlig. Jeg hadde bestemt meg for å være singel etter mange uheldige opplevelser. Det var sommer, og en venninne av meg fikk besøk av sin bror. Ikke min type, men jeg var tydeligvis hans type 😂 Etter en litt fuktig kveld på byen havnet vi til sengs, og etter det var det oss i hele 5 år før det viste seg at han var en dritt å hadde holdt meg for narr i 5 år 🙄 Med han som jeg er sammen med nå måtte jeg jobbe for det. Vi hadde flørter i nærmere 6 mndr på jobb uten at det skjedde noe mer, jeg la han til SoMe og var vel kansje litt pågående, fikk sjeldent respons. Til slutt gidde jeg opp 😏 Da ble jeg plutselig interessant for han 😊 Så etter 6 mndr til ble vi sammen. 

Anonymkode: ae9b9...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/16/2019 at 1:18 PM, Lee Jones said:

En ting er sikkert og det er at "den utkårede datt bare ned i fanget" og "den utkårede kommer når en minst venter det" gjelder i stor grad bare for kvinner. Det er jo fordi menn initierer kontakt i 95% av tilfellene.

Jeg tror det er ganske så vanlig at den utkårede bare detter ned i fanget på kvinner. Jeg har hørt flere historier der kvinnen ikke forventer å bli sjekket opp og at mannen ikke var attraktiv, men at de har endt opp i langvarig forhold. Jeg tror forøvrig at det er derfor det bare blir ONS dersom kvinnen blir sjekket opp av en attraktiv mann.

 

6 hours ago, Anusnym said:

Kvinner kan lett som bare det ha sex med menn som er MER attraktive enn dem selv. Men ikke et seriøst forhold, her er menn mer opptatt av å finne noen på samme nivå.

Hvis man som kvinne lurer på hvorfor alle man møter bare er interessert i å være ff og ikke gå inn i et seriøst forhold... Så er det så enkelt som at du kun er interessert i menn som er over "din liga".

Hvorfor kan ikke dere to bare svare på spørsmålet i tråden isteden for å komme med sånne sure innlegg. Det er åpent så er ikke et spørsmål bare til kvinner.

Anonymkode: fdb1b...f3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre. Møttes gjennom felles venner ved en tilfeldighet. Begge fikk et godt øye til hverandre, vi ble sammen ganske raskt etter det. Det er nå 20 år siden. 

Anonymkode: 52f80...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte Mannen i mitt liv da jeg var 19. På det tidspunktet var han bare 16½, så noe forhold var uaktuelt da. Han var en kamerat av to bekjente av meg, så jeg traff han en kveld på vei hjem fra byen, da jeg støtte på denne ene bekjente av meg. Vi begynte og prate, endte på nachschpiel, og satt hele kvelden og natten og pratet. Han insisterte på å betale taxi for meg hjem, en perfekt gentleman hele tiden.

Tre år senere var han blitt gammel nok til å både kjøre og drikke alkohol, så da forandret saken seg. Endelig kunne vi bli kjærester! ❤️ Da var ikke to og et halvt års aldersforskjell "feil vei" så farlig lenger.

De neste sju årene var vi sammen flere ganger enn jeg klarer å telle. Innimellom hadde jeg (og sikkert han) andre småforhold og sånt. Men vi endte alltid opp sammen igjen etter en tid. Men dessverre endte våre forhold på samme måte hver bidige gang; pga hans sykelige sjalusi gjorde jeg det slutt.

I dag er det over 20 år siden siste gang vi var i et forhold. Men jeg har aldri sluttet å elske fyren. Jeg har vært gift og i en forhold i 18 år (som ikke var lykkelig overhodet). Han (Mannen i mitt liv) har aldri hatt noen virkelig lange forhold, et par-tre på ett år eller to. Ett på 3 måneder. Det er alt. Han er liksom evig ungkar.

Jeg ble skilt i 2016.

Mellom oss (Mannen i mitt liv og jeg) kommer det aldri til å bli noe igjen, dessverre må jeg vel si, men det er fra hans side at det ikke kan bli noe igjen. Han er likevel en veldig god venn av meg og vi treffes i blant, eller chatter på tlf. innimellom. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...