Gå til innhold

Datt din utkårede bare ned i fanget på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, møttes på fest. Visste hvem han var, men hadde aldri snakket med han før denne festen. Fant tonen, fortsette å holde kontakten og etter 2 år i avstandsforhold flyttet vi sammen. Det er 5 år siden vi flyttet sammen, i dag er vi gift og har 1 barn 😊

Anonymkode: a2013...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, min utkårede hadde ingen store planer om å være min utkårede, så det krevde en god del jobbing og kurtisering for å overbevise. Og jeg er kvinne ;) 

Anonymkode: b4a03...e67

Forteeell

Anonymkode: 32fe9...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Ja, gjorde egentlig det 😊 møttes på fjortisfest da jeg var 15. Ble kjærester etter å ha hengt sammen i noen måneder. Det ble raskt samboerskap, og i dag, 12 år etter er vi godt gifte småbarnsforeldre :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt meg faktisk på fanget til den fremmede som senere ble kjæresten. Så ja, bokstavelig talt :P 

Anonymkode: c7abc...013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på et politisk diskusjonsforum, bestemte oss for å treffes for å se en film vi begge var interesserte i og så var det det. Jeg hadde også et slags "Hei, her er du jo!"-øyeblikk i det jeg så ham for første gang, og han sier han hadde noe tilsvarende. Og mellom oss har det heller aldri vært noe usikkerhet eller "spill", vi hadde veldig mye kontakt fra og med første kvelden vi møttes, det var ingen som trengte å lure på hva den andre følte. Helga etter kom han til meg for å se en film torsdagskvelden, og så ble han bare der til over helga, med en tur hjemom for å hente klær. Vi flyttet sammen et halvt år etterpå og giftet oss da vi hadde vært sammen i et år og 9 måneder.

Anonymkode: 4c1b1...c63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen min møttes på trappa utenfor biblioteket. Hun som skulle åpne der hadde forsovet seg, så vi ble stående noen minutter og vente sammen. Innen døra ble låst opp, var det gjort. Vi var gift i over 10 år. 

Jeg og min nåværende ble liggende i sykehussenger ved siden av hverandre i en ukes tid. Men det trengtes ikke mange timene før vi begge skjønte at dette var den rette, til tross for både oppkast, bekken og usexy sykehusskjorter. Vi har vært samboere i sju år og gifter oss til høsten. 

Så ja, noen ganger detter den rette rett ned i fanget på en. 

Anonymkode: e47b4...fb6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bokstavelig talt. Vi fikk hverandre til bords i et bryllup. Hadde aldri møtt hverandre før, han var en studiekamerat av brudgommen som bodde på en helt annen kant av landet. Vi fant tonen umiddelbart og oppdaget at vi hadde mange felles interesser, synspunkter og verdier i løpet av kvelden. Vi var nok ganske så asosiale ovenfor de andre som satt ved samme bord, siden vi omtrent bare snakket oss i mellom og deltok svært lite i den øvrige samtalen. Før kvelden var omme utvekslet vi kontaktinformasjon og det ble mange lange telefonsamtaler i ukene som fulgte og vi reiste begge på besøk til hverandre. Det tok ikke lang tid før vi innså at dette var mer enn "bare" vennskap. Nå har vi vært sammen i over 10 år og gift i snart fem av dem.

Anonymkode: c6ea6...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg ville ikke sagt at han falt ned i fanget mitt, men da vi først innså at det kunne bli noe mellom oss føltes det nesten litt sånn. Vi hadde kjent hverandre i flere år, og begge hatt kjærester på hver vår kant. Jeg hadde også en samboer jeg var sammen med i to år. Men så begynte vi plutselig å snakke en del, og det virket som om det klaffet. Så var vi ute på en bar med noen venner etter jeg hadde en eksamen. Etter en del å drikke fortalte jeg ham at jeg var interessert i et forhold med ham. Vi dro hjem til ham og tilbringte resten av helga der. Så var det egentlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. :)

han jeg er sammen med nå, møtte jeg via tinder, av alle ting. :ler: men det var aldri noe tvil om at vi likte hverandre, å ting gikk veldig naturlig. :)

men jeg har vært i et par dårlige forhold før han, å truffet noen drittsekker på min vei. Men tinder var liksom den plassen jeg forventet minst av alt å finne min kjære. Men jeg har aldri noen gang vært så forelsket som jeg er nå, og jeg har aldri hatt det så bra i livet, som jeg har med han :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste kjærestene mine datt ned i fanget mitt. Har nesten aldri vært singel i mitt liv over tid. Menn er som regel seriøse og vil noe mer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bokstavelig faktisk. Hadde gitt opp alt håp, og der satt han. 

Anonymkode: a9b3e...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eller det er jo alltid tilfeldigheter som gjør at man møtes? For meg i hvert fall. Det at man er på samme sted til samme tid. Jeg har ikke møtt noen over nett enda, men det kan nok litt sånn der også kanskje?

Det er ikke nødvendigvis slik at man får god kontakt med alle på nett, men man kan jo få det i virkeligheten. Nå resonnerer jeg meg bare frem til hva som kan være logisk, men det må også være noe som gjør at man gir noen en sjanse og noen ganger kan det sikkert være at man har like god kontakt på nett som i virkeligheten.

Ja, men uansett så har det vært tilfeldig at jeg har møtt de jeg har blitt sammen med. Med forrige eks var jeg usikker på om han likte meg etter å ha truffet han på en konsert og blitt med på nach etterpå, men bestemte meg for å sende en melding og det resulterte i et 10 år langt forhold.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert og det er at "den utkårede datt bare ned i fanget" og "den utkårede kommer når en minst venter det" gjelder i stor grad bare for kvinner. Det er jo fordi menn initierer kontakt i 95% av tilfellene.

Jeg tror det er ganske så vanlig at den utkårede bare detter ned i fanget på kvinner. Jeg har hørt flere historier der kvinnen ikke forventer å bli sjekket opp og at mannen ikke var attraktiv, men at de har endt opp i langvarig forhold. Jeg tror forøvrig at det er derfor det bare blir ONS dersom kvinnen blir sjekket opp av en attraktiv mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skjedde i alle fall veldig uventet. Vi begge har trent i samme klubb i flere år, hvor det er et lite treningsmiljø. Jeg var god venn med søsteren hans, så jeg tenkte aldri på ham på den måten. Hadde aldri lagt merke til ham. Vi var i samme vennegjeng i klubben. Vi begynte å tilfeldigvis møte hverandre på bussen på vei til trening en periode, og begynte å prate mer sammen da. Så videreførte vi praten vi på trening, og det ble etter hvert mer og mer snakking sammen. Da det var julebord for klubben sa det klikk, og han flyttet nærmest inn hos meg på dagen. 😂😄

Anonymkode: cb323...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 13.18, Lee Jones skrev:

En ting er sikkert og det er at "den utkårede datt bare ned i fanget" og "den utkårede kommer når en minst venter det" gjelder i stor grad bare for kvinner. Det er jo fordi menn initierer kontakt i 95% av tilfellene.

Jeg tror det er ganske så vanlig at den utkårede bare detter ned i fanget på kvinner. Jeg har hørt flere historier der kvinnen ikke forventer å bli sjekket opp og at mannen ikke var attraktiv, men at de har endt opp i langvarig forhold. Jeg tror forøvrig at det er derfor det bare blir ONS dersom kvinnen blir sjekket opp av en attraktiv mann.

Hmm... så vi kan aldri få attraktive menn er det det du sier? 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Mysticgirl said:

Hmm... så vi kan aldri få attraktive menn er det det du sier? 😂 

Kvinner kan lett som bare det ha sex med menn som er MER attraktive enn dem selv. Men ikke et seriøst forhold, her er menn mer opptatt av å finne noen på samme nivå.

Hvis man som kvinne lurer på hvorfor alle man møter bare er interessert i å være ff og ikke gå inn i et seriøst forhold... Så er det så enkelt som at du kun er interessert i menn som er over "din liga".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anusnym skrev:

Kvinner kan lett som bare det ha sex med menn som er MER attraktive enn dem selv. Men ikke et seriøst forhold, her er menn mer opptatt av å finne noen på samme nivå.

Hvis man som kvinne lurer på hvorfor alle man møter bare er interessert i å være ff og ikke gå inn i et seriøst forhold... Så er det så enkelt som at du kun er interessert i menn som er over "din liga".

Merkelig at jeg har en mann som jeg mener er laangt over min liga.. men men..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokstavelig talt for min del. Var på et utested, kona var der også og ble dyttet til av noen (ikke med vilje). Jeg fanget henne opp. Det er 22 år siden nå :) 

Anonymkode: 53f8f...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Hmm... så vi kan aldri få attraktive menn er det det du sier? 😂 

Jeg mente at det ofte ender med tilfeldig sex, ghosting og sexfella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...