Gå til innhold

Datt din utkårede bare ned i fanget på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg noengang finner meg er kjæreste, har aldri vært i et forhold. Hatt flere FF og har en nå, virker ikke som jeg finner noen som vil noe mer, så har slått meg til ro med at det er det nærmeste jeg kommer et forhold. 

Flere rundt meg finner kjærester i hytt og pine, og ingen av dem er på nettdating. Jeg er selv sosial, i tillegg til jobb og studier, men kommer aldri noen min vei.

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 2d17b...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk så datt han rett i fanget på meg. Jeg hadde fest hjemme og en venn tok han med. Litt utpå kvelden velta stolen han satt på og rett i fanget på meg. Jeg var absolutt ikke på utkikk etter kjæreste og hadd gitt helt opp å noen gang møte en skikkelig god mann. 

 

Anonymkode: a7c29...2f1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min viste seg og være en utrolig god venn som hadde vært litt redd for å vise følgene sine. Men alle finner sine til sin tid, ikke stress så mye med det for det tiltrekker seg også feil gutter (de som bare vil hanky panky). Erfaring tatt fra mine single dager er ikke gi musa opp ved første møte, det gjør deg mindre spennende og til et lett ligg. Og da er det ingen som vil ta seg tid til å finne ut av hva slags flott menneske du er og faktisk falle for deg 😘

Anonymkode: 11b14...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte ja. Kjent hverandre i 20 år,  hatt kjærester og fått barn på hver vår kant.  En kaffekopp og det var gjort.  Så aldri den komme 😊

Anonymkode: 8e609...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lete for å finne en god mann å elske. Var innom et par psychoer og en brødskalle før jeg visste hva jeg skulle leter etter og hva jeg ville ha. 

Traff sambo (over 10 år nå) på nett første gang.  

Anonymkode: 02590...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min utkårede datt også ned i fanget på meg. Riktignok ikke så bokstavelig men i alle fall i overført betydning. Ingen av oss trengte å jobbe hardt for å få den andre. Vi møttes tilfeldig gjennom felles kjente og det var bare gjensidig tiltrekning fra første stund. Men jeg tenkte også som TS i årevis, for vi var voksne, over 30 begge to, da vi møttes.

Anonymkode: aae48...c33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne og kjæresten hennes kom hjem til meg for et lite vorspiel før vi skulle på byen. De hadde med seg en kamerat av ham. Vi har nå både barn og barnebarn. :)

Anonymkode: fdb1b...f3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat! Jeg sjekket ham opp. Var på tur til annen by, og hadde sverget på at jeg skulle sjekke opp den flotteste mannen vi traff på. Bare på gøy, for ingen ønsker vel i utgangspunktet en kjæreste i en helt annen by. 

Det var ham det! Flotteste mannen vi så. Jeg gikk rett bort til ham, og vi danset og hadde det moro resten av kvelden. To uker senere kom han til meg, og så gikk det etterhvert som det gikk. :)

Jeg hadde vel neppe vært så løssluppen i egen by, og det var akkurat det at det skulle være så uforpliktende og med en jeg neppe traff igjen jeg følte meg fri til å la alle hemninger fare. 

Jeg tror slikt ofte skjer når man minst venter det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Var på et stort arrangement, med hver vår vennegjeng uten felles bekjente. Satt med ryggen mot hverandre på hvert vårt bord, reiste oss samtidig fra bordet, kom såvidt borti hverandre, begynte å prate. Husker jeg allerede da tenkte "der var du jo". Ingen usikkerhet i fortsettelsen, ingen "når er det passende å svare", eller "er jeg for mye på nå", bare sikkerhet om at det var oss. Dette er 15 år siden. 

Anonymkode: 8616a...ed7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel han datt ned i fanget på meg i betydningen at ingenting var vanskelig. Det har ikke vært noen idiotisk drakamp eller berg-og-dal-bane, som noen unge jenter assosierer med romanse. Jeg har aldri tvilt på hvor mye han likte meg. 

Når det er sagt satt jeg ikke hjemme i stuen foran netflix mens han droppet ned i fanget, eller slang meg i fanget til første og beste på byen. Vi matchet på tinder, han ba meg på date, jeg kledde meg opp og gjorde meg så flott jeg kan bli, var en god og underholdende date. Så ble det en date, og en til. Rundt 5. date hadde vi sex, da jeg følte meg trygg på ham. Så gikk det videre derfra.

Anonymkode: c6dfa...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt. Var på et stort arrangement, med hver vår vennegjeng uten felles bekjente. Satt med ryggen mot hverandre på hvert vårt bord, reiste oss samtidig fra bordet, kom såvidt borti hverandre, begynte å prate. Husker jeg allerede da tenkte "der var du jo". Ingen usikkerhet i fortsettelsen, ingen "når er det passende å svare", eller "er jeg for mye på nå", bare sikkerhet om at det var oss. Dette er 15 år siden. 

Anonymkode: 8616a...ed7

Blir så glad av å høre om sånne historier. Kanskje det finnes håp for TS og meg å 😊 Håper det en dag, at han jeg faller for og forelsker meg i, ikke er gift, eller ikke har følelser for meg. Har truffet nok av de nå.

Anonymkode: d6cd3...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og her er posten om du vil skryte at du er monogam med unge og har stabilisert deg for å bli til støv (dvs døden) Lykke til mine kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte mannen min for 10 år siden, på bussen. Han var med en felles kamerat av oss, og derfor kom vi i snakk. Begge følte en tiltrekning med en gang, og siden har det vært oss. 

Anonymkode: 617b5...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min vinket til meg fra baren 😂 og så ble det oss etter en stund. Vi måtte ordne opp på hver vår kant først.

Anonymkode: 4f7a1...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, han gjorde faktisk det 😛 plutselig var han bare der. 

Anonymkode: 38849...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min utkårede hadde ingen store planer om å være min utkårede, så det krevde en god del jobbing og kurtisering for å overbevise. Og jeg er kvinne ;) 

Anonymkode: b4a03...e67

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min "utkårede" hopper on my c#ck annenhver dag, så det er ikke noe stress. Så nå er vi forlovet (så lenge hun hopper på den minst like ofte). 

 

Anonymkode: 6164c...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Min "utkårede" hopper on my c#ck annenhver dag, så det er ikke noe stress. Så nå er vi forlovet (så lenge hun hopper på den minst like ofte). 

 

Anonymkode: 6164c...25e

Who said romance is dead?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var aktivt på sjekker'n og klar for forhold i over et år før jeg traff henne. Hadde ikke møttes om jeg ikke var på utkikk og gikk inn for det.

Anonymkode: 1f67d...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Vi møttes på tinder og planla å møtes på byen samme helg. Der snakket vi sammen en times tid før vi dro rett hjem til han. Vi var så godt som sammen fra den kvelden. Gikk utrolig mye lettere enn jeg trodde, men tanke på hvor mange som insisterer på å ikke ligge på første møte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...