Gå til innhold

.


eplejus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, eplejus skrev:

Ville dere fortsatt å være med noen etter at de har tatt kvelertak på deg ganske hardt og slått deg med flat hånd 4 ganger? Han var full og vil si han hadde god grunn til å være sur på meg (Var utro for lenge siden og fortalte ikke om det før da) Tror ikke at han kommer til å gjøre meg noe igjen. Tror jeg trakk i akkurat de «rette» trådene om dere skjønner? Føler at det hele var og blir en engangsgreie. Han har sagt selv at han er villig til å sende seg selv i fengsel for det han har gjort og at han elsker meg over alt på jord. Noen som har vært i lignende situasjon? Usikker på om jeg klarer helt å se alvoret men jeg prøver, vet jeg har en tendens til å ikke gjøre det. Føler meg helt rar av det hele. Men jeg elsker han fortsatt og kommer aldri til å slutte å elske han. Vi har bestemt oss for å se fremover og vet at vi kan ha det helt fantastisk sammen men ønsker veldig gjerne å høre erfaringer, tanker eller lignende historier fra andre. 

Høres ikke helt ut som en match made in heaven hvis du er utro, han slår deg og dere har viktige samtaler i fylla  

Anonymkode: d5baa...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Hadde annullert hele forholdet. 

Anonymkode: 94f24...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er fullt mulig å tilgi begge deler. Hverken utroskapet eller at han slo deg med flat hånd er optimalt på noen måte, men jeg kan jo skjønne reaksjonen når han blir møtt med dette og samtidig var beruset. Jeg forsvarer ikke handlingen, men skjønner at det er mulig å handle på den måten i den settingen. 

Det virker jo som han angrer og om dere vil bevege dere fremover sammen, så er det mulig. Ville likevel lagt ned regler du ikke bryter i forholdet om noe lignende skjer en gang til. mange ville nok hatt nulltollerenase for begge deler  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...