Gå til innhold

Hva synes du om da vinci koden? Er den verdt å lese?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri lest den. Virker som mange ser på den som «søppel». Hva mener du?

Anonymkode: 30bec...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig, jeg har derimot fått inntrykk av at den har blitt rost opp i skyene og regnes som den beste i serien osv. Jeg synes den er helt ålreit, absolutt verdt å lese, men den kommer ikke opp mot Engler og Demoner etter min mening. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket den første gangen jeg leste den, synes den var klein andre gangen jeg leste den. Det gikk over ti år mellom så jeg tror det at jeg ble eldre og mer erfaren gjorde at boka ikke bergtok meg lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Dan Brown, så mener den er verdt det. 

Anonymkode: ea983...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FrankDrebin said:

Merkelig, jeg har derimot fått inntrykk av at den har blitt rost opp i skyene og regnes som den beste i serien osv. Jeg synes den er helt ålreit, absolutt verdt å lese, men den kommer ikke opp mot Engler og Demoner etter min mening. 

Enig.

Men så er det også slik at om man har lest én bok av Dan Brown har man praktisk talt lest alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden jeg leste den, men jeg likte den da. 

Anonymkode: 7b091...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Enig.

Men så er det også slik at om man har lest én bok av Dan Brown har man praktisk talt lest alle.

Ser den, er mye som går igjen. Dog synes jeg historiene med Robert Langdon er underholdende til tross. Har riktignok ikke fått somlet meg til å lese "Opprinnelse" ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns den var bra. Engler og Demoner er bedre da. 

Anonymkode: 0e009...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den! Spennende og underholdende. Ganske grei påskekrim siden den er ganske lettlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Meh, en eneste stor hype...              

Anonymkode: 3daee...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du liker religion, symbolisme og mysterier, er den verdt en titt. Synes den trådte litt i ung voksen territorium til tider, men var ellers interessant. Jeg leste den på engelsk, så kan ikke si noe om oversettelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker plottet, men jeg liker ikke måten Dan Brown skriver på. Eller muligens er det oversetterens måte å oversette på jeg ikke liker. Jeg synes rett og slett språket er uengasjerende. 

Tror kanskje det jeg syntes var morsomst med hele boken var måten den fulgte teoriene i "Hellig blod, hellig gral" på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...