Jump to content
Sicci

Cecilie Ask på snap

Recommended Posts

Sicci

Noen som vet hvor det har blitt av cecilie Ask på snap? Null aktivitet der på lenge og den offentlige instagrammen er vekke? 🤷‍♀️

Fortsetter under...

Guest Snusmumriken87

Alle trenger pauser av og til 😉

Heeipådeg

Håper hu kommer tilbake om ikke lenge 😄. Det er noe som mangler når Hu ikke snapper😱

Miss.Wildfox

Hun må vel gjøre opp for seg før hun tør vise seg på snap.

Sicci
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun må vel gjøre opp for seg før hun tør vise seg på snap.

Hva har jeg gått glipp av?🤭

Sicci
13 timer siden, Heeipådeg skrev:

Håper hu kommer tilbake om ikke lenge 😄. Det er noe som mangler når Hu ikke snapper😱

Enig😁

Annonse

Kragebein
Posted (edited)

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning.

Kragebein, adm

Edited by Kragebein

Guest Serra

Nå er a telbake

Anonym1990.
4 minutter siden, Serra skrev:

Nå er a telbake

Okei 😉

Wonka

Hvem er det?

Mynona

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod. 

Litenoggod

Ser at frøken Ask skal være gjeste snapper hos joviale mammaer. Blir spennende å se hva hu forsvarer seg med 

Rihay

Jeg reagerer på at hun virker litt...fjortis? Får inntrykk av at hun søker desperat etter oppmerksomhet (enten i form av sympati for har vært syk OL, skryt og å imponere for å ha det ryddig heeeele tida, dansemoves, osv - vet at jeg kan la vær å følge henne viss dette plager meg, men må få lov å kommentere ting som ikke er skryt også).  

Jeg må bare si at jeg digga Cecilie, snakka rett fra levra og var veldig morsom. Men blitt ganske negativ, synes jeg. 

Også mista hun meg litt når hun skulle (på en tullete måte) få følgerne hennes til å vippse mora hennes penger på bursdagen for å kjøpe nye sko. Men vi skulle selvfølgelig få følge skokjøpet på snap! ...viss vi la mora til. 

Syns det blei litt usmakelig. 

That said så syns jeg fortsatt Cecilie er morsom! Jeg kan fortsatt like å se på henne, men akkurat nå er jeg bare litt metta. 

Annonse

IdaKarlsen
12 minutter siden, Rihay skrev:

Jeg reagerer på at hun virker litt...fjortis? Får inntrykk av at hun søker desperat etter oppmerksomhet (enten i form av sympati for har vært syk OL, skryt og å imponere for å ha det ryddig heeeele tida, dansemoves, osv - vet at jeg kan la vær å følge henne viss dette plager meg, men må få lov å kommentere ting som ikke er skryt også).  

Jeg må bare si at jeg digga Cecilie, snakka rett fra levra og var veldig morsom. Men blitt ganske negativ, synes jeg. 

Også mista hun meg litt når hun skulle (på en tullete måte) få følgerne hennes til å vippse mora hennes penger på bursdagen for å kjøpe nye sko. Men vi skulle selvfølgelig få følge skokjøpet på snap! ...viss vi la mora til. 

Syns det blei litt usmakelig. 

That said så syns jeg fortsatt Cecilie er morsom! Jeg kan fortsatt like å se på henne, men akkurat nå er jeg bare litt metta. 

Enig her... ble også litt lei meg faktisk når jeg så hvordan hun snakket om som mormor på. Man kan gjemme seg bak å si det er tull. Men når du snakker så lenge og seriøst om noe slikt.. så kan jeg tenke meg det sårer. Uansett om mormoren ler av det. Virker som en dame med lite empati. Cecilie altså. 

Kragebein

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, adm

Kragebein

Tråden er igjen ryddet for spekulasjoner og ryktespredning.

Kragebein, adm

Flettfrid

Hvorfor er hun aldri i leiligheten sin lengre? 🤔

Solfridmedhatten
Posted (edited)

Hun har snakket en del om dette. Hun har en god venn som hun bor i huset til og som de liker seg godt i 😊Ser ut som om de koser seg og har det bra💛

Edited by Solfridmedhatten

Rihay

God venn? Er de ikke kjærester? «Tulipanen»

Moderne123
På 23.8.2019 den 18.36, Rihay skrev:

God venn? Er de ikke kjærester? «Tulipanen»

De er nok kjærester. Så hun sammen med en gutt/mann i Sverige og da kysset dem utenfor mc-Donald. Men jeg tror ikke de omtaler hverandre som kjærester enda, var vel det hun over her også mente selvom hun omtalte han som en god venn. 

En god venn, kjæreste.. samme det. Hun virker uansett lykkelig og glad om dagen.