Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.5.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Disse da, jenter? 

 

-Mali

53AE8EE2-F44E-43DA-B5F3-DBBC3DD856CF.jpeg

Anonymkode: 18a65...644

Gratulerer så mye😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.5.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Disse da, jenter? 

 

-Mali

53AE8EE2-F44E-43DA-B5F3-DBBC3DD856CF.jpeg

Anonymkode: 18a65...644

Gratulerer såå masse 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Bruker du noe medisin for å få igang eggløsning?

Er i 5 uke (4+2) :) Foreløpig er temp å alt slik det skal være, så det er godt. Skal slutte å tempe/teste om jeg når 5+0 

Håper alt går bra til ultralyd :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, jeg har PCO (kom til syne da jeg sluttet på pillen i fjor), og får ikke eggløsning av meg selv tydeligvis. Går på provera for å sette i gang mensen og letrozol for å få eggløsning. Det fungerte jo forrige runde siden jeg ble gravid. Har måtte vente minimum 6 uker etter SA før jeg får begynne på Provera. Tok første pillen idag 🤞 Kuren er på 10 dager og så ta letrozol på dag 3 av mensen. Så litt venting før vi kan begynne å prøve igjen!

Krysser fingrene for at alt får bra med spiren din 🤞🤞😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet liksom ikke 😕 derfor jeg ville rådføre meg med dere, se hva dere synes og tenker.

Om det er mer sannsynlig at dere synes dette ser ut som heksa, vet jeg ikke om jeg skal orke å teste heller?

C🙈

Anonymkode: e09e5...261

Om tempen synker mer i morgen hadde jeg nok tenkt at heksa er på vei. Men om tempen ikke synker hadde jeg testet :) 

Syns tempen fortsatt er for høy til at jeg hadde tenkt heksa kom. Morgendagen blir mer avgjørende tror jeg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Ja, jeg har PCO (kom til syne da jeg sluttet på pillen i fjor), og får ikke eggløsning av meg selv tydeligvis. Går på provera for å sette i gang mensen og letrozol for å få eggløsning. Det fungerte jo forrige runde siden jeg ble gravid. Har måtte vente minimum 6 uker etter SA før jeg får begynne på Provera. Tok første pillen idag 🤞 Kuren er på 10 dager og så ta letrozol på dag 3 av mensen. Så litt venting før vi kan begynne å prøve igjen!

Krysser fingrene for at alt får bra med spiren din 🤞🤞😍

Når mistet du :( ? Tror du skrev det litt lenger bak i tråden.

Positive er jo at du ble gravid med engang! Så det går nok ikke lang tid før du treffer igjen :) 

Jeg ble gravid på Letrozol :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når mistet du :( ? Tror du skrev det litt lenger bak i tråden.

Positive er jo at du ble gravid med engang! Så det går nok ikke lang tid før du treffer igjen :) 

Jeg ble gravid på Letrozol :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, jeg tror jeg skrev uke 5/6. Er litt usikker på akkurat dag fordi jeg ikke testet etter el. Jeg temper ikke. Hvis jeg går ut i fra at el var den dagen jeg hadde symptomer så var jeg 5+6 da jeg mistet. 

Ja prøver å trøste meg med at dette faktisk var første gang jeg hadde el (i hvert fall i følge gyn som jeg tok første sjekk hos i november i fjor). Så håper jo virkelig at jeg bare var uheldig og at det ikke er noe annet gale som gjorde at egget ikke ville feste seg. 

Godt å høre at du ble gravid på letrozol 😊 Var det første forsøket ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om tempen synker mer i morgen hadde jeg nok tenkt at heksa er på vei. Men om tempen ikke synker hadde jeg testet :) 

Syns tempen fortsatt er for høy til at jeg hadde tenkt heksa kom. Morgendagen blir mer avgjørende tror jeg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Takk M! 

Sant :) smart! Jeg avventer til i morgen og ser, jeg er nemlig virkelig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Hadde faktisk fått sjokk, fordi man ville vel kjent N O E 😅

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Ja, jeg tror jeg skrev uke 5/6. Er litt usikker på akkurat dag fordi jeg ikke testet etter el. Jeg temper ikke. Hvis jeg går ut i fra at el var den dagen jeg hadde symptomer så var jeg 5+6 da jeg mistet. 

Ja prøver å trøste meg med at dette faktisk var første gang jeg hadde el (i hvert fall i følge gyn som jeg tok første sjekk hos i november i fjor). Så håper jo virkelig at jeg bare var uheldig og at det ikke er noe annet gale som gjorde at egget ikke ville feste seg. 

Godt å høre at du ble gravid på letrozol 😊 Var det første forsøket ditt? 

Man skal telle fra første mensdag :) Har selv lastet ned en app som regner for meg. Mye lettere. 

Ta absolutt med deg det videre. Du ble gravid med en gang å det er kjempe bra. Du er fruktbar :) Men noen ganger på grunn av at egget ikke er «liv laga» ordner kroppen opp tidlig. Egget ditt festet seg jo :) 

Så ikke bekymre deg for det. Veldig vanlig å miste i de første ukene. De fleste kvinner opplever det en eller annen gang i løpet av prøvingen. 

Men merket du noe til det? Blødninger eller lignende. Var det vondt 😕 ? 

Ja med letrozol ble jeg gravid på første forsøk, men i 4pp. De 3 første mnd ble jeg gravid 2/3PP å mistet med en gang (rett før IKM ble testene svakere) så gikk til legen. Var kjemisk begge ganger. Å fant ut at slimhinnen var tynn. Så etter letrozol fikk jeg tykk slimhinne å ble gravid :) 

Så er på en måte 1PP hvor alt var normalt. Tror at jeg hadde hvert gravid i januar om slimhinnen min ikke var tynn 😕

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk M! 

Sant :) smart! Jeg avventer til i morgen og ser, jeg er nemlig virkelig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Hadde faktisk fått sjokk, fordi man ville vel kjent N O E 😅

C

Anonymkode: e09e5...261

Ja avvent. Her er det fortsatt muligheter :) 

Ikke nødvendigvis. Er mange som ikke aner at de er gravide før 8-12 uker 😁 og selv om du som oftest har kjent noe før betyr ikke nødvendigvis det at du skal kjenne noe nå. Alle graviditeter (til og med fra samme person) er så utrolig forskjellig, men kan også være lik :). Leste en artikkel i dag om en kvinne som fødte i badekaret. Ante ikke at hun var gravid 😂 det er drøyt altså.

Min bestevenninne har 3 barn. Hun hadde ingen symptomer med nr 1 men de 2 siste hadde hun masse. 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet liksom ikke 😕 derfor jeg ville rådføre meg med dere, se hva dere synes og tenker.

Om det er mer sannsynlig at dere synes dette ser ut som heksa, vet jeg ikke om jeg skal orke å teste heller?

C🙈

Anonymkode: e09e5...261

Synes min graf ser MYE mer ut som heksa er på vei enn din. FF er helt på bærtur og mener jeg bør har mensen nå, men det er fordi syklusen plutselig ble 30 dager sist, mot 27 sist. Jeg tror jo at jeg hadde EL to dager før FF sier at jeg hadde det, så jeg er i følge meg selv 12 DPO. Jeg har ømme pupper og er forstoppet, ellers kan jeg rapportere om fint lite. TR er nok på vei og jeg er dritsur. Vil bare bli gravid nå. Synes din graf, C, ser mye mer lovende ut!!! Blir spennende å følge med🤩

C3F42C20-7C40-48AB-8DD9-81501130C727.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange barn har dere fra før? Vi skal begynne å prøve på nr4, har eggløsning på lørdag😄 veldig spent på hvor lang tid det eventuelt tar før jeg blir gravid. Har tatt 3-6mnd og 13mnd tidligere ganger. Har også mistet annenhver graviditet tidligere

Anonymkode: 24269...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Førstegangs skrev:

Synes min graf ser MYE mer ut som heksa er på vei enn din. FF er helt på bærtur og mener jeg bør har mensen nå, men det er fordi syklusen plutselig ble 30 dager sist, mot 27 sist. Jeg tror jo at jeg hadde EL to dager før FF sier at jeg hadde det, så jeg er i følge meg selv 12 DPO. Jeg har ømme pupper og er forstoppet, ellers kan jeg rapportere om fint lite. TR er nok på vei og jeg er dritsur. Vil bare bli gravid nå. Synes din graf, C, ser mye mer lovende ut!!! Blir spennende å følge med🤩

C3F42C20-7C40-48AB-8DD9-81501130C727.png

Skjønner det godt! Jeg har en graf som ser mistenkelig gravid ut, men er allikevel 100% sikker på at jeg ikke er det 😂

Stuper nok snart og vips så kommer heksa! Jeg er litt spent på hvordan det blir etter SA. Kommer den i tide? Hvor mye /lenge osv.

Kan jo være det blir litt annerledes grunnet sa.

Legger på nytt med dagens graf oppå vellykket graviditet og forrige mnds SA.

C

4759B984-351B-466A-97A1-5D22D0B478DB.png

2A690E6D-F6E7-4D62-AF57-ACD0FF19D5F0.png

06E9ABD4-5913-4269-B63A-CCC6C820B4DA.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten 0 symptomer her heller 😂🙈

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten 0 symptomer her heller 😂🙈

C

Anonymkode: e09e5...261

Synes grafen din ser så lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Førstegangs skrev:

Synes grafen din ser så lovende ut!

Jeg er helt enig - den gjør det, men magefølelsen min er altså så sterk på at det ikke er noe.

Utrolig spennende er det, må jo bare oppdatere dere så dere får sett! Venter heksa i morgen i følge FF😃

Jeg tror jeg blir gravid i enten neste pp eller den etter, men holder en knapp på neste!

#lengelevemagefølelsen😂

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om man ser på grafen fra februar hvor det ikke ble baby ser man jo stor forskjell!

C

A8CDC40B-7301-46D7-8762-60D6608138FD.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man ser på grafen fra februar hvor det ikke ble baby ser man jo stor forskjell!

C

A8CDC40B-7301-46D7-8762-60D6608138FD.png

Anonymkode: e09e5...261

Syns du skal ta en test altså! :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppdatere oss , C! Veldig spennende. Når tenker du å teste evt? 

 

Jeg har fortsatt stikkende murresmerter slik som i går. Ikke kontinuerlig, men kommer innimellom. Mest på høyre side. Også kjennes det litt som om lyskebåndet har fått seg en strekk. Tatt test i dag som var negativ. Tror det er i dag jeg er 8 dpo, så det er vel uansett tidlig... Og jeg innbiller meg vel kanskje noe og. Hvert fall er jeg redd for at jeg innbiller meg. Jeg har jo aldri vært gravid tidligere, så har liksom ikke noe å sammenligne med. Får bare vente noen dager og se.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jordbærterte skrev:

Du må oppdatere oss , C! Veldig spennende. Når tenker du å teste evt? 

 

Jeg har fortsatt stikkende murresmerter slik som i går. Ikke kontinuerlig, men kommer innimellom. Mest på høyre side. Også kjennes det litt som om lyskebåndet har fått seg en strekk. Tatt test i dag som var negativ. Tror det er i dag jeg er 8 dpo, så det er vel uansett tidlig... Og jeg innbiller meg vel kanskje noe og. Hvert fall er jeg redd for at jeg innbiller meg. Jeg har jo aldri vært gravid tidligere, så har liksom ikke noe å sammenligne med. Får bare vente noen dager og se.. 

8dpo er fortsatt tidlig så disse symptomene er positive :) Hadde de samme symptomene og er 5 uker gravid. 

Ta en test i morgen også eller på 10dpo å se om du får en strek :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...