Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nysgjerrig1 skrev:

Jaa, jeg følger med på deg og dere her inne! Ååå, så spennende og nervepirrende med dpo 8 ❤️ 😭  Håper virkelig det er din tur nå, det har du fortjent! 🤞  En dip høres veldig positivt ut! Krysser fingrene 🌱

Tusen takk❤️ Veldig godt å få støtte fra IKM skravlegruppagjengen🙏🏻 Betyr veldig mye☺️

Klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Nysgjerrig1 skrev:

Så bra!! 😊

Jeg fikk bekreftet en liten turner i magen denne uken, det var riktig så mye bevegelse! 😄 Har nå passert uke 12 ❤️ Vi har delt det med familie, og det var veldig rørende og stas! Føler meg i super form, og er ikke lengre kvalm eller noe.

Lykke til dere andre her inne!

Aah så deilig! Endelig over den «magiske 12 ukers grensen» :) 

Hehe jeg har også en turner i magen. Jordmor klarer aldri helt å ta bilde av han for han er så aktiv. Nr 2 er litt mer rolig å bare slapper av 😆

Det er så utrolig koselig å fortelle de nærmeste! Å det gjør på en måte det hele enda mer virkelig. Godt du føler deg bra :) Andre trimester er magisk på mange områder. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om en oppdatering er ønskelig, men nå er jeg 25 uker på vei med en veldig aktiv gutt💙 Ting begynner å bli veldig tungt, og føler meg veldig ofte som en sprekkferdig hval 🤰🐳 Men det er selvfølgelig verdt det til slutt 🥰

Lykke til videre til dere prøvere og gratulere til dere som er blitt gravide 🤞🧡

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Veldig ønskelig! :) 

Gratulerer med guttungen 💙😊 hehe samme! Jeg er «bare» 22 uker å føler jeg kan eksplodere når som helst. Heheh sa senest i dag til mannen min at jeg føler meg som en hvalross 😂

Når har du termin? 

Du hadde et barn fra før? Var det en jente? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aah så deilig! Endelig over den «magiske 12 ukers grensen» :) 

Hehe jeg har også en turner i magen. Jordmor klarer aldri helt å ta bilde av han for han er så aktiv. Nr 2 er litt mer rolig å bare slapper av 😆

Det er så utrolig koselig å fortelle de nærmeste! Å det gjør på en måte det hele enda mer virkelig. Godt du føler deg bra :) Andre trimester er magisk på mange områder. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ååå, hehe, så vittig! 🐒 Det har du rett i, det føles plutselig mer ekte!
Takk ❤️ Håper alt er bra med deg og guttene også! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nysgjerrig1 skrev:

Ååå, hehe, så vittig! 🐒 Det har du rett i, det føles plutselig mer ekte!
Takk ❤️ Håper alt er bra med deg og guttene også! 😍

Takk 💙💙 Vi koser oss alle tre 😊 

Gleder meg til å treffe dem 🥰

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig ønskelig! :) 

Gratulerer med guttungen 💙😊 hehe samme! Jeg er «bare» 22 uker å føler jeg kan eksplodere når som helst. Heheh sa senest i dag til mannen min at jeg føler meg som en hvalross 😂

Når har du termin? 

Du hadde et barn fra før? Var det en jente? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg har termin 7 januar❄ Og jeg har to barn frå før. Ein jente og en gutt🥰

Nå har jeg desverre litt mer "kjøtt på bena" denne gangen, så det spiller litt inn + så er babyen litt større enn gjennomsnittet 😅 Men jeg venter på Greenpeace som skal komme og rulle meg ut i fjorden 😂 

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nysgjerrig1 skrev:

 

Takk, jaa ❤️  Det ble tårer (ikke minst på meg!!). Gikk som forventet, bare hakket mer rørende!

Vi vet ikke kjønn, men begge gjetter jente. 50% sannsynlighet for at vi blir overrakset hehe 🙈 Får vite i slutten av oktober!


Hvordan går det med dere Sinsiew og C? 🤗

Ååh, jeg grugleder meg sånn til organrettet i oktober. Har fått ked både mor og svigermor, så deler vi sorger og gleder. 

Her går det fint. Men bekkenet mitt drepet meg :( Så himla vondt inni tissen liksom 😂 og i rompeballene. 

Er mye uggen. Gikk fra å ha en liten periode hvor jeg ikke kjente noe, til de siste dagene hvor alt er jævlig og jeg har tenkt "hvorfor gjør jeg det her igjen?!?". 

Men det er også så fint! Gleder meg til det blir liv inni der, så det blir mer virkelig. 

Hehe, vi hadde også sterk følelse sist, og tok rett ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sinsiew skrev:

Ååh, jeg grugleder meg sånn til organrettet i oktober. Har fått ked både mor og svigermor, så deler vi sorger og gleder. 

Her går det fint. Men bekkenet mitt drepet meg :( Så himla vondt inni tissen liksom 😂 og i rompeballene. 

Er mye uggen. Gikk fra å ha en liten periode hvor jeg ikke kjente noe, til de siste dagene hvor alt er jævlig og jeg har tenkt "hvorfor gjør jeg det her igjen?!?". 

Men det er også så fint! Gleder meg til det blir liv inni der, så det blir mer virkelig. 

Hehe, vi hadde også sterk følelse sist, og tok rett ^^ 

Åh! Huff da! Det må jeg si 😮😅 Får håpe disse smertene roer seg! Får du trent noe? Har litt troa på at det kan være positivt. Men skjønner at det blir vanskelig for mange i første trimester. Hva mente du med ''organrettet''? 🙈

Gøy å høre at du hadde rett angående kjønn 🤞😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev:

Åh! Huff da! Det må jeg si 😮😅 Får håpe disse smertene roer seg! Får du trent noe? Har litt troa på at det kan være positivt. Men skjønner at det blir vanskelig for mange i første trimester. Hva mente du med ''organrettet''? 🙈

Gøy å høre at du hadde rett angående kjønn 🤞😊

Jeg får ikke trent. Tur er også utelukket, for jeg får så lynende smerte mellom beina. 

Sist graviditet gikk jeg Asia rundt(vi var i fire ulike land og backpacket fra jeg var i uke 13 til uke 26). Nå kunne jeg bare drømt om det. Så håper det gir seg fort som fy. 

Ul hvor de sjekker organer, nakkefold, neseben osv. 

Det blir spennende å se om dere har rett! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Jeg får ikke trent. Tur er også utelukket, for jeg får så lynende smerte mellom beina. 

Sist graviditet gikk jeg Asia rundt(vi var i fire ulike land og backpacket fra jeg var i uke 13 til uke 26). Nå kunne jeg bare drømt om det. Så håper det gir seg fort som fy. 

Ul hvor de sjekker organer, nakkefold, neseben osv. 

Det blir spennende å se om dere har rett! 😊 

Åå, ser den! Graviditeter er forskjellige!
Jaa, det blir spennende! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har termin 7 januar❄ Og jeg har to barn frå før. Ein jente og en gutt🥰

Nå har jeg desverre litt mer "kjøtt på bena" denne gangen, så det spiller litt inn + så er babyen litt større enn gjennomsnittet 😅 Men jeg venter på Greenpeace som skal komme og rulle meg ut i fjorden 😂 

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Heheh 😂 Vi ruller for en koselig sak heldigvis 😂

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese oppdateringer fra de som har vært med her 😍 Selv er jeg 6+3 Idag og er veldig spent på UL om litt over en uke! Syns det er skremmende å ikke vite noen ting om hvordan det står til der inne. 

Følger med på deg, @-C- ! Håper dette er mnd for dere ❤🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Gøy å lese oppdateringer fra de som har vært med her 😍 Selv er jeg 6+3 Idag og er veldig spent på UL om litt over en uke! Syns det er skremmende å ikke vite noen ting om hvordan det står til der inne. 

Følger med på deg, @-C- ! Håper dette er mnd for dere ❤🤞

Hei tussi😍 godt å høre fra deg! 

Så spennende med ultralyd, du må fortelle oss hvordan det gikk etterpå da!

Tusen takk❤️ Fikk desverre blendahvit test i dag på dpo 9, så jeg er vel ikke jublende positiv akkurat på denne søndagen 🙈

Grafen min ser veldig lovende ut, men negativ test er negativ test, så vi får se☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, -C- skrev:

Hei tussi😍 godt å høre fra deg! 

Så spennende med ultralyd, du må fortelle oss hvordan det gikk etterpå da!

Tusen takk❤️ Fikk desverre blendahvit test i dag på dpo 9, så jeg er vel ikke jublende positiv akkurat på denne søndagen 🙈

Grafen min ser veldig lovende ut, men negativ test er negativ test, så vi får se☺️

Det skal jeg ❤

Åh så kjedelig! Det er jo enda tidlig da, selv om du har fått positiv test så tidlig de gangene du har vært gravid (mener jeg å huske). Fortsatt håp og hvis grafen ser bra ut så er jo det et godt tegn, enn så lenge 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Det skal jeg ❤

Åh så kjedelig! Det er jo enda tidlig da, selv om du har fått positiv test så tidlig de gangene du har vært gravid (mener jeg å huske). Fortsatt håp og hvis grafen ser bra ut så er jo det et godt tegn, enn så lenge 🤞🤞

Tusen takk❤️

Ja man får seg et slag i trynet hver gang, men så reiser man seg fort igjen☺️ Føler bare at jeg er veldig lei nå! Hadde vært hyggelig om det ble vår tur snart🙏🏻

Koselig å høre fra deg her inne Tussi🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her.. lurte på om noen vet om man må ha eggløsningslim for å ha eggløsning? Kan det ha seg sånn at jeg har så lite at jeg ikke merker det? Har bare lest at folk har mye slim.. og jeg har aldri merker noe slim før.. er bare i pp2..  kanskje jeg ikke har eggløsning 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Høstvinter skrev:

Hei! Ny her.. lurte på om noen vet om man må ha eggløsningslim for å ha eggløsning? Kan det ha seg sånn at jeg har så lite at jeg ikke merker det? Har bare lest at folk har mye slim.. og jeg har aldri merker noe slim før.. er bare i pp2..  kanskje jeg ikke har eggløsning 🤷🏼‍♀️

Noen merker ikke at de har det. Jeg har ikke mengder men kan få litt på papiret, legger mest merke til det etter jeg har gjort nr 2 🤷🏽‍♀️ haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carjo4 said:

Noen merker ikke at de har det. Jeg har ikke mengder men kan få litt på papiret, legger mest merke til det etter jeg har gjort nr 2 🤷🏽‍♀️ haha

Okei, det var enda godt.. igår hadde jeg skikkelig løs mage, skulle vist i teorien ha eggløsning da, men fikk ingen fult positive eggløsningtester, idag er dem blendahvit igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Høstvinter skrev:

Hei! Ny her.. lurte på om noen vet om man må ha eggløsningslim for å ha eggløsning? Kan det ha seg sånn at jeg har så lite at jeg ikke merker det? Har bare lest at folk har mye slim.. og jeg har aldri merker noe slim før.. er bare i pp2..  kanskje jeg ikke har eggløsning 🤷🏼‍♀️

Jeg har lite slim :) Eller aner ikke om jeg har eller ikke 😆 - Men er gravid med tvillinger så det funket uansett. Men tror jeg har det, men det er veldig lite. Jeg stolte ikke på det alene så valgte å bruke temping og eggløsningstester. Noen PP hadde jeg bittelitt på trusa andre måneder så jeg ingenting.

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...