Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det😉 I dag er smertene vekke😅 På lørdag er jeg 10 dpo, så hadde jeg tenkt å ta en test 😉 Vil helst ikke begynne før. Forrige pp så begynte jeg altfor tidlig med testingen og det var like før jeg begynte å bli gal 🤪🤣 Like greit at jeg ikke har 20 billig tester liggende 😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lurt! Been there done that! 

Nå tester jeg aldri før 10dpo tidligst :) 

Jeg har 23 billigtester liggende i tilfelle jeg går litt koko.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde hormonspiral i 4 1/2 år som fungerte på den måten at den gjorde slimhinnene tynne slik at befruktet egg ikke kunne feste seg. I følge gynekologen så skulle slimhinnene mine bli normale kort tid etter uttak av spiral. Men jeg er litt pessimist så jeg tenker at de er fortsatte tynne siden jeg ikke er blitt gravid😅 Ble fort gravid med mine 2 første 😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Jeg er på 5mnd å fortsatt litt tynne slimhinner etter prevensjon. Veldig irriterende 😕 

Begynte ikke prøvingen før det hadde gått 2 mnd. Men mai må bli min mnd 🙏 Har så lyst på en god nyhet til 17. Mai 🇳🇴

Hvilken PP er du på? 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp4, så er ikke så gale. Men siden jeg ble fort gravid med de 2 første, så begynner jeg å bli litt utålmodig 😉 Jeg må ta i betraktning at jeg er eldre nå og har litt ekstra kilo på kroppen siden sist graviditet 😅

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i går og fortsatt ingen tegn til TR. Bruker aldri gå over tiden. IRRITERENDE. Negativ g-test i går. Nå blir hele syklusen fucka så jeg og kjæresten ikke får prøvd før juli igjen pga. jobben hans.... SUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pp4, så er ikke så gale. Men siden jeg ble fort gravid med de 2 første, så begynner jeg å bli litt utålmodig 😉 Jeg må ta i betraktning at jeg er eldre nå og har litt ekstra kilo på kroppen siden sist graviditet 😅

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Hehe er så forskjellig fra gang til gang :) Men du ble nå gravid så du blir det nok snart igjen :) ! 

Men man vil bli gravid NÅ! Jeg er faktisk i ganske god form å spiser sunt å alt det der. Men ingen spire :( Så tror det har veldig lite å si så lenge man ikke er veldig overvektig eller undervektig. 

Denne mnd tror jeg at jeg må kutte litt ned på treningen å fokusere på PP. Mulig det ikke skal ha så mye å si. Men kanskje kroppen min trenger litt hvile å fokusere mer på en evt spire :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Førstegangs skrev:

IKM i går og fortsatt ingen tegn til TR. Bruker aldri gå over tiden. IRRITERENDE. Negativ g-test i går. Nå blir hele syklusen fucka så jeg og kjæresten ikke får prøvd før juli igjen pga. jobben hans.... SUR!

Er mange som får positiv test litt senere så kanskje det faktisk er en spire der? :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm. Tviler sterkt egentlig. Tenker at syklus er forstyrret fordi jeg stresser for mye med dette. Men så utrolig teit at jeg klarer å rote dette til for meg selv, så jeg ikke får prøvd før om veldig lenge. Er så utålmodig😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Hmmmm. Tviler sterkt egentlig. Tenker at syklus er forstyrret fordi jeg stresser for mye med dette. Men så utrolig teit at jeg klarer å rote dette til for meg selv, så jeg ikke får prøvd før om veldig lenge. Er så utålmodig😂😅

Stress har faktisk mindre betydning enn man skulle trodd. Mye er myte rundt dette med stress, så jeg hadde nok tatt en ny test om et par dager om ingenting dukker opp :) 

Har du symptomer ?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stress har faktisk mindre betydning enn man skulle trodd. Mye er myte rundt dette med stress, så jeg hadde nok tatt en ny test om et par dager om ingenting dukker opp :) 

Har du symptomer ?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Okei. Har liksom prøving og eksamenstid på en gang, så tenkte stress hadde rota dette til. Har vondt i puppene, er litt tung og  hadde en ballongfølelse i magen i går på løpetur. Men dette kan jeg ha før mensen og. Forvirret☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trolig ikke EL denne mnd pga. mens ikke har kommet og negativ g-test. 

Får jeg eggløsning først eller må jeg vente på ny mens før jeg kan forvente å få EL igjen? Håper noen kan svare meg ❤

- J

Anonymkode: 2aa6e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her. Har så lyst til å ta en test! Tror jeg skal gjøre det i morgen.

Jeg vet helt ærlig ikke hvor mye dpo jeg er, men tipper maks en uke. Har hatt litt ustabile og lange sykluser (siste var på 51 dager)  etter at jeg tok ut hormonspiral, men antar at IKM er i begynnelsen av mai. I natt var jeg oppe og tisset sikkert 6 ganger, det var slik jeg merket at jeg var gravid de to forrige gangene (en sa og et barn). Det kan jo også være jeg innbiller meg det da, eller at det rett og slett er  UVI :(  Ville jo vært fryktelig tidlig å få symptomer, eller så har bare el vært tidligere enn jeg trodde... 

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stress har faktisk mindre betydning enn man skulle trodd. Mye er myte rundt dette med stress, så jeg hadde nok tatt en ny test om et par dager om ingenting dukker opp :) 

Har du symptomer ?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja det tror jeg også, damer i krigssoner blir jo gravide liksom. Tror det er snakk om ekstremt "stress" for at det skal ha noe å si. 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor manger DPO pleier dere andre å være når dere begynner å teste? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde trolig ikke EL denne mnd pga. mens ikke har kommet og negativ g-test. 

Får jeg eggløsning først eller må jeg vente på ny mens før jeg kan forvente å få EL igjen? Håper noen kan svare meg ❤

- J

Anonymkode: 2aa6e...62e

Du får eggløsning først å så mens om du ikke blir gravid :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor manger DPO pleier dere andre å være når dere begynner å teste? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Tester ca 10-11dpo :) Klarer aldri vente lenger.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Okei. Har liksom prøving og eksamenstid på en gang, så tenkte stress hadde rota dette til. Har vondt i puppene, er litt tung og  hadde en ballongfølelse i magen i går på løpetur. Men dette kan jeg ha før mensen og. Forvirret☹️

Ikke bekymre deg :) Som noen skrev over her. Folk blir gravide på flukt og i krigssoner. Så stress er bare en myte. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner at folk blir gravid til tross for krig og stress. Men jeg vet fra tidligere at eksamenstid og flytting klusser med menstruasjonen min. Men nå har jeg liksom alle de plagene jeg bruker å ha før mensen, men ikke mensen. Skikkelig merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært skikkelig kvalm. Angrer på hele babyprosjektet faktisk 🤭. Ikke på ekte, men seriøst. Kom på hvor forferdelig det var forrige gang..  skal ikke klage jeg altså 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Førstegangs skrev:

Jeg skjønner at folk blir gravid til tross for krig og stress. Men jeg vet fra tidligere at eksamenstid og flytting klusser med menstruasjonen min. Men nå har jeg liksom alle de plagene jeg bruker å ha før mensen, men ikke mensen. Skikkelig merkelig. 

Folk reagerer biologisk og psykisk ulikt på stress. Så stress påvirker oss forskjellig. Ikke at det var noe trøst, men sant er det 🙈. Går nok fint for deg! Lykke til på eksamen, jeg er også midt i det 💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hadena skrev:

Folk reagerer biologisk og psykisk ulikt på stress. Så stress påvirker oss forskjellig. Ikke at det var noe trøst, men sant er det 🙈. Går nok fint for deg! Lykke til på eksamen, jeg er også midt i det 💫

Takk for det, og lykke til til deg også💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...