Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PS, fra FF:

Fluctuating temperatures

Why are my basal body temperatures fluctuating so much?

When basal body temperatures fluctuate a great deal, it is usually due to inconsistencies in temperature taking methods. Make sure you are taking your temperature at the same time every day, when you first wake up, after a solid block of sleep, and with a BBT thermometer. If you are doing all this and are still getting rocky temperatures, you can try taking your temperature vaginally. Some women notice more stable temperatures when taking their temperature vaginally. 

Temperatures can also fluctuate a great deal when you are not ovulating, or when you have cycles with delayed ovulation. If you are taking your temperatures accurately and are still having large temperature fluctuations and no clear ovulation pattern over a few cycles, this should be mentioned to your health care provider, especially if it is taking a long time to conceive.

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt for å hjelpe vettu😊 spirer skal vi få begge to! Og helst nå😂🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: e09e5...261

Ja NÅ! 😆

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja NÅ! 😆

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg er så håpefull denne mnd at jeg vurderer å kjøpe en test og teste 3 dager før ikm😂🙈

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så håpefull denne mnd at jeg vurderer å kjøpe en test og teste 3 dager før ikm😂🙈

Anonymkode: e09e5...261

😄gjør det : ) Det finnes en test på apoteket du kan ta 4 eller 5 dager før IKM. Men vær klar over på forhånd at selv om testen kan vise at du ikke er gravid kan du fortsatt være det : ) Veldig vanskelig å vente. 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant😆

Jeg er veldig klar over det - men hadde vært innmari morsomt å få det svaret når vi er på påskeferie! Altså dersom det er positivt! Føler nesten også at jeg gjerne vil vite det om det er negativt også!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tanker om hvordan du skal fortelle din kjære det den dagen det faktisk skjer?

-C-

 

(kan ikke du som har IKM 23 april også begynne med en signatur nederst? Bare finn på en, så vet jeg det er deg😆😊

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen tanker om hvordan du skal fortelle din kjære det den dagen det faktisk skjer?

-C-

 

(kan ikke du som har IKM 23 april også begynne med en signatur nederst? Bare finn på en, så vet jeg det er deg😆😊

Anonymkode: e09e5...261

Ja selvfølgelig ! :) 

Den dagen det skjer skal jeg kjøpe en body fra hans favorittlag å legge det i en eske sammen med testen :) Han kommer til å bli så glad ! Du ? 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig ! :) 

Den dagen det skjer skal jeg kjøpe en body fra hans favorittlag å legge det i en eske sammen med testen :) Han kommer til å bli så glad ! Du ? 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg vet faktisk ikke - derfor jeg tenkte å høre med deg😆 Vet ikke om jeg klarer å holde det skjult mer enn maks 5 minutter når jeg finner det ut!

Trooor kanskje, dersom vi er på hytta (skal på fjellet i påsken) at jeg kommer til å snakke med han om «hva hvis vi blir gravide» greier, og når vi da snakker om det bare dra frem pinnen og si noe som: Hei pappa! 

Guuuuud som jeg håper jeg får oppleve den dagen!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet faktisk ikke - derfor jeg tenkte å høre med deg😆 Vet ikke om jeg klarer å holde det skjult mer enn maks 5 minutter når jeg finner det ut!

Trooor kanskje, dersom vi er på hytta (skal på fjellet i påsken) at jeg kommer til å snakke med han om «hva hvis vi blir gravide» greier, og når vi da snakker om det bare dra frem pinnen og si noe som: Hei pappa! 

Guuuuud som jeg håper jeg får oppleve den dagen!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Jeg å :( Har så lyst, men må innrømme jeg føler det er litt for godt til å være sant. 

- Om du er på påsketur er det vanskeligere å planlegge noe. Man blir så gira å skriker det nærmest ut!

Vi er på fjellet så mulig jeg ikke klarer å holde meg å da kommer jeg nok til å ordne ett påskeegg men putte pinnen i og ikke godteri 😄

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg å :( Har så lyst, men må innrømme jeg føler det er litt for godt til å være sant. 

- Om du er på påsketur er det vanskeligere å planlegge noe. Man blir så gira å skriker det nærmest ut!

Vi er på fjellet så mulig jeg ikke klarer å holde meg å da kommer jeg nok til å ordne ett påskeegg men putte pinnen i og ikke godteri 😄

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

PÅSKEEGG MED TEST I - ja så KLAAART! 🐣

Perfekt!!!!

Det var en helt super idé! Gjerne ha smågodt over, så når han begynner å pirke oppi der titter den frem! Eller kanskje litt ekkelt når jeg tenker meg om😅men twist går an! Noe som er i papir!

Udigg med tissepinne på smågodteriet haha!

Jeg vet jeg kommer til å bli sååå skuffet om jeg ikke er gravid, men det er menneskelig! 

Lever i håpet😃

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PÅSKEEGG MED TEST I - ja så KLAAART! 🐣

Perfekt!!!!

Det var en helt super idé! Gjerne ha smågodt over, så når han begynner å pirke oppi der titter den frem! Eller kanskje litt ekkelt når jeg tenker meg om😅men twist går an! Noe som er i papir!

Udigg med tissepinne på smågodteriet haha!

Jeg vet jeg kommer til å bli sååå skuffet om jeg ikke er gravid, men det er menneskelig! 

Lever i håpet😃

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Hahah tenkte det samme nemlig at det er litt ekkelt med tissepinne og godteri 😄

Men noe i papir er veldig lurt, så lenge man tørker pinnen godt!

Forrige IKM gruppe (Mars) ble nesten alle gravide 😯Håper vi har like flaks å at alle vi blir gravide. Da kan vi lage termingruppe.

Men får se hvordan det går hos gynekolog i morgen. Føler er da jeg får beskjed om jeg faktisk kan glede meg til å teste positivt eller om det ikke går denne mnd 😁

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten hvordan temper dere?

Munn, arm, vaginalt?

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pearly fra www.pfc.no

Måler i munnen 😊

 

-C-

5BAC1B7D-07F2-48C5-AF84-E9D63F435A4A.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah tenkte det samme nemlig at det er litt ekkelt med tissepinne og godteri 😄

Men noe i papir er veldig lurt, så lenge man tørker pinnen godt!

Forrige IKM gruppe (Mars) ble nesten alle gravide 😯Håper vi har like flaks å at alle vi blir gravide. Da kan vi lage termingruppe.

Men får se hvordan det går hos gynekolog i morgen. Føler er da jeg får beskjed om jeg faktisk kan glede meg til å teste positivt eller om det ikke går denne mnd 😁

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Jaaa når er timen? Like spent som deg tror jeg!!!!!!

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dypt under tungen! 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Nei i morgen er det skjerpings 😄 Blir temping kl. 06.00 og langt under tungen. Tror jeg har hvert dårlig på å gjøre det riktig.

- C - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei i morgen er det skjerpings 😄 Blir temping kl. 06.00 og langt under tungen. Tror jeg har hvert dårlig på å gjøre det riktig.

- C - 

Anonymkode: 75b37...a21

Haha uff mener - M - 

Hvorfor skrev jeg - C - 😄 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei i morgen er det skjerpings 😄 Blir temping kl. 06.00 og langt under tungen. Tror jeg har hvert dårlig på å gjøre det riktig.

- C - 

Anonymkode: 75b37...a21

Ha ha nå brukte du også -C- akkurat som jeg måtte korrigere meg selv i stad for jeg skrev først -M-, blir litt påvirket vi da eller?😂

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa når er timen? Like spent som deg tror jeg!!!!!!

Anonymkode: e09e5...261

Kl . 11.00 😁 Er så nervøs. Men samtidig veldig spent. 

Har skrevet ned masse spørsmål.

Hun ba meg skrive ned alt så skal hun svare på alt jeg lurer på. Utrolig koselig dame. Er veldig fornøyd.

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...